• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    [Ik weet het.. Was even vergeten.. XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Glynn - 4 - Grot

    Ik knik zacht en kruip naast haar in de slaapzak. Ik aai zachtjes over haar haar. Ik smeer nog wat zalf over haar buik en schouder. En ik smeer een heel klein beetje over mijn knie. De pot deed ik weer in een van de twee rugzakken. "Denk je dat de spelmakers ons een rustige nacht gunnen?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [voordat ik verder ga: is de jongen van 6 ook omgekomen bij het bloedbad?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    (Denk het wel, maar die was nog over... Anders doorstreep ik hem wel. xd)


    help

    [doe maar, dan zijn er 4 dood bij het bloedbad... Is wel minder dan normaal... Maar dat komt waarschijnlijk ook door de arena ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Jayden Jason Bright [Sponsor :D]
    ik trok voorzichtig het mes eruit. Het was een normale dolk zonder weerhaken gelukkig. Ik kijk naar haar bloedende arm. Het geluid van lied van het Cpitool klinkt in mijn oren en er zijn er niet super veel dood. Ik tilde Alice op. Niet dat het nodig was,m aar voor het geval dat.ner waren hier namelijk ook andere beroeps inplaats van Madi of Avani. En Alice zou haar sachoudr/arm teveel gebruiken. Ik liep "ons" huis in en zette Alice neer op de slaapzak van mij. Een schel gepiep hoorde ik boven ons. Sponsors. Yes. Ik klom het raam uit en opende snel het ijzeren dingetje waar een dikke witte creme inzat. Ik grijnsde. Broom had verteld dat dat je wonden healde. Ze holp me misschien. Ik gleed terug de kamer in en hield triomfantelijk het blik met de creme omhoog. Ht was een stuk beter dan de creme die in de rugzak zat. Ik smeer het op Alice haar wond en daarna op de mijne. Ik pak Avani's hand vast waa ikr ik het doek vanaf haal. Ik smeer het goedje er dik op. 'Morgen zou het weer wondvrij moeten zijn.' Zeg ik met een glimlach. Ik keek nog is op het briefje, waardoorcer een glimlach rond mijn lippen kwam. Je offer viel goed in de smaak. Jij en Avani zijn een goed team. Ga zo door. Broom


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cymbeline - 5
    Ik schud mijn hoofd langzaam - bang voor de waarheid. "Er leven nog teveel; de meesten zijn bondgenoten. We worden vast naar elkaar toegedreven, of we zinken nog meer.." Ik glimlach, krabbel wat meer overeind zodat ik hem kan aankijken. "Probeer te slapen." Prevel ik zachtjes terwijl ik kort een plukje voor zijn ogen vandaan strijk en vervolgens zacht een kus op zijn lippen druk. Uit één van de tassen haal ik de nachtbril en een paar blaadjes gedroogd fruit die ik verdeel onder Glynn en mij. Er zit smaak aan, dat is in ieder geval iéts.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lizzie - 7
    Ik wordt wakker van het volkslied. Ik kijk door de bladeren omhoog en mijn adem hapert even bij het zien van James' gezicht. Nou had ik niet anders verwacht, maar toch voelde het raar dat hij weg was. Hiermee zouden ook de pesterijen rondom hem thuis in district 7 verdwijnen.
    Verder verschijnt nog het meisje van 10, Marella, de jongen van 6, waarvan ik de naam nooit gehoord heb, en de jongen van 5. Ik ben benieuwt hoe Cee hierop zou reageren? Zou ze er onverschillig mee omgaan of zou ze hem goed gekend hebben?
    Dan merk ik mijn rommelende buik op. Ik bijt op mijn tanden. Om te kunnen jagen moet ik tot morgen wachten, nu is het te donker om maar iets te kunnen zien. Ik haal wat gedroogde stukjes fruit uit mijn tas en begin erop te sabbelen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Mag ik een postje doen van de spelmaker. Wil het moeilijk maken voor de tributen en heb een leuk ideetje >: ) Gnagna gna.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Mag ik een postje doen van de spelmaker. Wil het moeilijk maken voor de tributen en heb een leuk ideetje >: ) Gnagna gna.]


    { YEAAH :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Glynn - 4 - Grot

    Ik zak weer onderuit en doe mijn ogen dicht. "Maak me wakker als je te moe wordt oke?" Ik klem de drietand weer in mijn handen en val in slaap.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:16 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alice Rue - 11 - Stad

    Toen Jayden het mes eruit trok moest ik mijn best doen om het niet uit te gillen maar er waren wel tranen over mijn wangen gestroomt, ik voelde hoe Jayden me optilde en naar één van de huizen bracht, even later kwam hij terug met een zalf dat ze op de wond smeerde, sponsers.. Had hij gezecht, natuurlijk zijn sponsers.. Ik zou er waarschijnlijk geen hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Is er nog iemand die denkt dat de Tributen wel erg snel hulpmiddelen krijgen? Ik bedoel... In de boeken kregen ze het ook pas de volgende dag ofzo...)

    Avani - 4 - Stad
    "Er zijn vier Tributen gestorven bij het bloedbad", zeg ik. "Dat zijn er minder dan anders... Dan blijven er nog twintig over." Ik zucht. "En nog eens bedankt." Ik mag dan heel snel mensen haten, of mensen mogen mij niet. Maar als iemand mij in vertrouwen neemt of me helpt, doe ik alles voor die mensen.


    help

    [Bin ich wieder :3
    Kheb alles bijgelezen hoorw (wbw), hoef niet bijgepraat te worden:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    HurtedHeart schreef:
    [Mag ik een postje doen van de spelmaker. Wil het moeilijk maken voor de tributen en heb een leuk ideetje >: ) Gnagna gna.]

    (Is dat niet een beetje vroeg?)


    help