• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets wat de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:08 ]


    help

    Lizzie - 7
    Ik was klaar wakker. Ik had vandaag al zolang geslapen dat ik nu geen oog meer dicht kon doen. Misschien was het beter om nu te gaan verkennen; nu de meesten zouden slapen, voor zover men dat durfde in de Arena...
    Ik klom zachtjes uit mijn boom en stevig zette ik mijn voeten op de grond. Ik durfde te wedden dat er ergens infrarood-camera's zouden hangen en ik wist ook bijna zeker dat het Capitool me nu volgde. Ik voelde het gewoon.
    Snel liep ik in een richting, geen idee welke kant ik opging, het maakte me niet uit waar ik heen ging.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cheilanthe - 3 - Dak

    Godsamme, wat steeg dat water snel. Ik klauter het dak op en probeer van huis naar huis te springen. Ik weet vrijwel zeker dat de Beroeps me niet opmerken, want ik maak geen geluid en de zwarte nacht belemmert hun zicht. Niet veel later zakt het huis waar ik in 'woonde' in elkaar. Ik vloek inwendig en luister naar het gepiep van de 'mijnenactivateur', zoals ik het apparaatje gedoopt heb. Eentje laten ontploffen? Waarom niet, het geeft eenzelfde knal als een instortend huis. Ik druk op het knopje en wacht op de explosie.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Het hoort bij je ogen, dus vast wel :')]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4 - Stad
    "Dit huis was stevig, maar op het zinken van de stad had ik niet gerekend", zeg ik, terwijl ik Jayden overeind help.


    help

    [Nee je Irissen zijn de gekleurde gedeeltes van je oog. Met je Pupillen en je Lens kan je zien. Pupillen laten licht door en de Lens maakt het scherp. *Zet nerdbril op en pakt een boek tussen de handen* ik voel me eventjes slim. ik ga naar een verjaardag doeg. Alice en Avani mogen me besturen]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leave schreef:
    [Het hoort bij je ogen, dus vast wel :')]


    (Eigenlijk zijn je irissen het kleur van je ogen. Het zijn je pupillen die wat je ziet opvangen... XD. Ik vroeg het me al bij veel van je posten af... XD Je pupillen nemen licht op. Werkt zoals een diafragma van een camera, hoe meer licht, hoe kleiner, hoe minder licht, hoe groter. XD)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:30 ]


    help

    Jayden jason Bright
    Avani helpt me omhoog. 'Thanks.' Zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Het water is al tot mijn knieen en ik zie donkere strepen bewegen in het water. Vissen of iets anders. (geen octopus, maar een genetischgemanipuleerde snoek die eerst inde grachten leefden. Ze zijn 2 meter lang. Ht zijn de donkerblauwe stipjes opcde plattegrond.) ik voelde iets langs langs mijn benen en ik trek meteen mijn dolk als ik opeens gebeten word. Een gigantische vissenstaart komt bovenwater. Zeker een halve meter... 'Wat zijn dat?' Mijn stem trilde.

    [Ik ga nu echt weg. Avani en Alice mogen Jayden besturen. Niemand vermoord mij astublieft dank u wel.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alice Rue - 11
    '
    Ik nam het mes van Jayden aan en stopte het tussen mijn riem, vrijwel direct daarna begon het water te stromen, ik kon niet zwemmen.. 'Wat zijn dat?' Vroeg Jayden met een trillende stem, als ik nu niet in de honger spelen zat zou ik ergens hoog boven in gaan zitten, 'Ik weet het niet.. Maar ze zijn eng' Zij ik terwijl ik hoorde dat mijn stem ook trilde, 'We moeten hier weg' Voegde ik eraan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Avani - 4 - Stad
    "Vissen", antwoord ik simpel. Het beest zwemt weer richting de gracht, het waterpeil zakt een centimeter of drie, doordat het richting de gracht loopt. Hier en daar zijn er nog droge plaatsen, maar het meeste is bedekt met water. "Je hoeft niet bang te zijn. Ze kunnen niet leven in laag water, daarom zoeken ze de gracht weer op. Of het meer bij de Hoorn, maar daar hebben ze niet veel bewegingsvrijheid", zeg ik.


    help

    Lizzie - 7

    De grond trilt. Ik kan het zelfs hier in het bos voelen. Snel klim ik in de top van een boom en kijk verward om me heen. De stad ligt duidelijk verder in het water dan eerst. DE gracht overstroomt en ik zie hoe het water langzaam richting het bos kom. Ik heb het geluk dat ik nog aardig ver in het bos zit, maar wie aan de rand van eht bos zit, heeft nu aardig pech. En ook degenen die bij de hoorn zitten. Ik ben benieuwt of de Careers zich daar gevestigd hebben en ik grijns onwillekeurig als ik me bedenk dat die dan nu een aardig probleem hebben.
    Als ik genoeg heb gezien, laat ik me uit de boom glijden en ik begin in willekeurige richting te rennen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cheilanthe - 3 - Stad

    Hijgend strijk ik neer op een -nog redelijk- droog stukje en bekijk het water. De explosie volgt -iets later dan verwacht, maar ja- en ik druk mijn handen tegen mijn oren. Een regen van brokstukken daalt neer in het water, ongeveer honderd meter verderop. Oppassen dus, ik weet niet waar de mijnen liggen.
    Af en toe hoor ik een gil, zeker van mensen die waarschijnlijk aangevallen zijn door 'hetgeen wat hier in het water leeft'. Godzijdank dat dat mij nog niet is overkomen. Alhoewel... kennelijk hebben de Spelmakers voor mij ook iets bedacht, want voor me doemt een donkere gedaante op. En het lijkt me geen Tribuut.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [komt Lizzie Cee eigenlijk nog ooit tegen?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Elistar - 2 - Hoorn
    Ik kijk even op als het water twee centimeter stijgt en de grond begint te beven. Het water loopt wat verder de stad in, wat dus betekend dat we een metertje verder moeten zwemmen als we weg willen van de Hoorn. "Misschien moeten we een grot in het bos opzoeken", zeg ik twijfelachtig.


    help

    [Jewel, later ^^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [okay ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.