• Ik heb best lang haar en ik vind het fijn om dat in een staart of vlecht te dragen
    Maar ik hoor mensen er eigenlijk best vaak opmerkingen over maken als ik een vlecht draag, dat het truttig is.
    Maar dat hoeft toch niet?
    Ik draag vaak zo'n schuine vlecht en ik dacht juist dat dat een beetje in aan het worden was
    Maar als ik bijvoorbeeld wegga met de motor draag ik het altijd in 1 of 2 vlechten, want dat zit gewoon fijn met een helm op
    Nu vraag ik me af of jullie een vlecht truttig vinden

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:11 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat hangt er vanaf, bij sommigen staat het héél truttig, bij anderen staat het schattig. Ik weet niet hoe je er uitziet met een vlecht, dus daar kan ik geen oordeel over vellen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:16 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    wegga met de motor? Je bent veertien, je mag nog geen motor rijden.

    Mijn vader rijdt, ik zit achterop
    En wij hebben ook een zijspan waar we weekendje mee weg gaan, vrijdag weer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Coriolanus schreef:
    (...)
    Mijn vader rijdt, ik zit achterop
    En wij hebben ook een zijspan waar we weekendje mee weg gaan, vrijdag weer

    Oh, if that's the case. Dan heb ik niets gezegd.


    Ex astris, sciencia

    Dat ligt eraan, als je hem heel straks draagt vind ik dat niet echt mooi, maar als hij rommelig is dan vind ik een vlecht juist heel leuk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik vind een vlecht juist altijd wel leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind een vlecht juist leuk! Geen zorgen, dat is niet truttig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Twee vlechten vind ik wel truttig D:
    Maar anders vind ik het hartstikke leuk. Probeer anders eens visgraatvlecht?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bronte schreef:
    Dat hangt er vanaf, bij sommigen staat het héél truttig, bij anderen staat het schattig. Ik weet niet hoe je er uitziet met een vlecht, dus daar kan ik geen oordeel over vellen.


    comfort in c h a o s

    Endure schreef:
    Twee vlechten vind ik wel truttig D:
    Maar anders vind ik het hartstikke leuk. Probeer anders eens visgraatvlecht?

    Twee vlechten doe ik ook meestal thuis, na het douchen ofzo
    Visgraatvlecht heb ik wel eens geprobeerd, maar dat is echt supermoeilijk bij jezelf


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Desrosiers schreef:
    Dat ligt eraan, als je hem heel straks draagt vind ik dat niet echt mooi, maar als hij rommelig is dan vind ik een vlecht juist heel leuk.


    Precies. Je moet een vlecht niet te streng dragen.
    En draag je er make-up bij? Want dat kan ook helpen. :]


    Tell me about it, stud.

    Twee staartjes vind ik persoonlijk alleen leuk bij kleine meisjes.
    Een vlecht aan de zijkant vind ik heel leuk. Helaas kan ik dat niet omdat mijn haar te kort is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het maakt niet uit wat wij vinden. Als jij een vlecht mooi vind, moet je dat gewoon dragen ;) Maakt het uit als andere mensen het niet mooi vinden. Als jij je er goed bij voelt moet je gewoon doen waar je zin in hebt:)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Katniss draagt ook een vecht, dus ja, de mensen die zeggen dat een vlecht truttig is zijn dom.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lol nee hoor, ik draag ook wel eens een (schuine) vlecht. Of erger nog: zo'n knot, letterlijk bovenop m'n kop 8D. Ik kan er een maken zonder een elastiek te gebruiken en soms wil ik dat haar uit m'n gezicht hebben. Persoonlijk kan het me weinig schelen of mensen het truttig vinden. Ik vind het wel mooi om zoiets te combineren met mijn mannenblouse en -broek, een beetje stijlen door mekaar gooien :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ligt er ook aan hoe het staat enzo, maar ik vind het wel leuk. Maar bij sommige staat het wel truttig, is maar net hoe het je staat.