• Ik heb best lang haar en ik vind het fijn om dat in een staart of vlecht te dragen
    Maar ik hoor mensen er eigenlijk best vaak opmerkingen over maken als ik een vlecht draag, dat het truttig is.
    Maar dat hoeft toch niet?
    Ik draag vaak zo'n schuine vlecht en ik dacht juist dat dat een beetje in aan het worden was
    Maar als ik bijvoorbeeld wegga met de motor draag ik het altijd in 1 of 2 vlechten, want dat zit gewoon fijn met een helm op
    Nu vraag ik me af of jullie een vlecht truttig vinden

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:11 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het een vlecht altijd heel leuk, maar misschien kun je hem wat losser doen zodat er was plukjes uitvallen? Dat is misschien wat nonchalanter en dan vinden ze het iets minder truttig. Maar ik vind het zelf niet truttig hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan me wel voorstellen dat het na een lange tijd wat saai overkomt, maar ik vind een vlecht niet echt truttig ofzo. Misschien moet je wat variëren? Misschien eens een vissengraat vlechten of een klein stukje aan de zijkant invlechten of eens los laten.


    The odds are néver in our favor.

    Desrosiers schreef:
    Dat ligt eraan, als je hem heel straks draagt vind ik dat niet echt mooi, maar als hij rommelig is dan vind ik een vlecht juist heel leuk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Austen schreef:
    Ik heb een foto van je gezien en om eerlijk te zijn denk ik dat hij inderdaad truttig staat bij jou. Je haar is te dun en te recht om een mooie vlecht/mooie vlechten te maken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vlechten kunnen altijd, bij welke stijl dan ook. Voor een paardenmeisje ben ik zelf afschuwelijk slecht in vlechten, maar een schuine vlecht of een klein vlechtje in mijn haar maken lukt me nog wel. Vind 't persoonlijk altijd een leuk detail, helemaal niet truttig.


    i put the fun in funeral

    Ik vind van niet.

    Frodo schreef:
    Katniss draagt ook een vecht, dus ja, de mensen die zeggen dat een vlecht truttig is zijn dom.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Abbey schreef:
    Ligt er ook aan hoe het staat enzo, maar ik vind het wel leuk. Maar bij sommige staat het wel truttig, is maar net hoe het je staat.


    effort never betrays you

    im hou van vlechten, vooral als ze een beetje rommelig zitten haha (:


    We can't spend our lives waiting to live.

    Endure schreef:
    Twee vlechten vind ik wel truttig D:
    Maar anders vind ik het hartstikke leuk. Probeer anders eens visgraatvlecht?


    Save me from myself.

    Ik vind een vlecht heel mooi (En zeker niet truttig!) als het een schuine vlecht is met allemaal lose plukjes. Een nonchalante vlecht dus. Een vissengraad vlecht vind ik ook mooi.


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Endure schreef:
    Twee vlechten vind ik wel truttig D:
    Maar anders vind ik het hartstikke leuk. Probeer anders eens visgraatvlecht?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    doe is een visgraat vlecht, dat geeft altijd dat ietsje meer nog.
    En 2 vlechten vind ik inderdaad wel wat truttig.
    maar 1 vlecht doe ik zelf heel veel , het is ook te zien wat voor kledingstijl je hebt natuurlijk , als je kledingstijl ' ook truttiger' is , dan kan dat misschien nog gaan benadrukken. Maar als je een gewone kledingstijl hebt kan ik me dat moeilijk inbeelden (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb ook heel lang haar. Als ik een vlecht in doe dan vlecht ik mijn haar vanaf halverwege mijn achterhoofd in. Dat staat heel leuk vind ik zelf (: Ik vind wel dat er een paar plukjes aan de voorkant uitspringen, zo strak vind ik wel tuttig.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 0:18 ]


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.