• Heeeii (H)
    Ik wil graag een story maken over One Direction alleen heb ik nog een paar rollen nodig!

    Waar gaat de story over:
    Op een dag is Alice McLardy (een rijk meisje), haar leventje helemaal zat, haar vader is overleden en haar zus krijgt alle aandacht van d'r moeder. Ze besluit weg te lopen. Ze steelt de creditcard van haar moeder en neemt de eerste beste vlucht naar Engeland, daar komt ze een oude vriend van vroeger tegen. Hij wilt dat Alice weer terug gaat naar huis maar Alice luistert niet naar hem. Op een dag had Alice vurig gehoopt dat ze wel naar hem geluisterd had...

    De rollen die ik nodig heb;
    *Zus Alice leeftijd tussen 20 en 21 jaar
    *Harry's vriendin leeftijd tussen 17 en 21 X
    *Vriendin Alice leeftijd = 18 of 19
    *Vriendin ALice leeftijd = 18 of 19
    *Moeder Alice leeftijd = boven de 40
    *Liam's vriendin leeftijd tussen 17 en 21 X
    *Louis' zusje leeftijd tussen 10 en 13



    Dit graag invullen:

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra informatie:
    Titel:
    moet ik je Waarschuwen?


    Dit is Alice:
    Naam: Alice
    Achternaam: McLardy
    Leeftijd: 18
    Rol: hoofdpersoon
    Karakter: Lief, aardig, behulpzaam, snel jaloers en creatief.
    Uiterlijk: Bruin haar met lokken, slank, Kleurrijke kleding.
    Familie: Vader (overleden rijke goudmagnaat) Moeder en zus.
    Extra informatie: Alice is erg op zichzelf ze heeft op jongere leeftijd goed voor zichzelf leren zorgen, ze heeft een muur om haar heem gebouwd en wilt niet dat mensen te dicht bij haar komen, omdat ze bang is dat ze haar kwetsen.


    Bedankt voor het invullen.
    Hier nog een paar facts over m'n nieuwe story.

    One direction bestaat NIET
    Ik heb een boekenwedstijd gewonnen en nu heb ik een eigen boek.


    Nogmaals; Bedankt'x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:13 ]


    Het orakel van Delphi.

    Naam: Kaily
    Achternaam: newers
    Leeftijd: 17
    Rol: vriendin harry
    Karakter: lief, geeft veel om vrienden en kan ze goed verdedigen.
    Uiterlijk: bruin krullend lang haar, blauwe ogen en egaal witte tanden
    Familie: als het kan zusje van zayn(H)
    Extra informatie:
    Titel: Life with you're family and friends
    moet ik je Waarschuwen?
    JAAAAAAAAAAAAAA


    Remind yourself it's okay not to be perfect.

    Naam: Roselynn Aurea
    Achternaam: Williams
    Leeftijd: 18 geworden op 12 maart (12/03/1994)
    Rol: vriendin van Harry
    Karakter: Roselynn is een lief en behulpzaam meisje. Ze is heel slim en een harde werker, zeker niet bang om de handen uit de mouwen te steken. Ze is heel bang om gekwetst te worden en doet zich daarom stoerder voor dan ze is. Ze zet vaak een grote mond op, maar heeft eigenlijk een klein hartje. Verder is ze heel speels en eerder jong van mentaliteit; ze gedraagt zich niet zoals een vrouw.
    Uiterlijk: Roselynn heeft lange roodbruine haren en grijsblauwe ogen. Ze heeft een lichte huid en enkele heel lichte sproetjes op haar neus. Roselynn is slank gebouwd en is met haar 1,70 meter maar enkele centimeters kleiner dan Harry. Ze heeft een erg wisselende kledingstijl: soms draagt ze keurige rokjes met bloesjes, soms baggy broeken met shirtjes etc.
    Familie: Roselynn heeft een broer, Cyril, die twinig is en geneeskunde studeert in Oxford. Haar ouders zijn gescheiden toen ze zeven was en inmiddels is haar vader hertrouwd met June, met wie hij een dochtertje Blossom heeft. Haar moeder vond nieuw liefdesgeluk bij Luke.
    Extra informatie: Roselynn is een tijdje een ongelooflijke flirt geweest en fladderde van de ene naar de andere jongen. Nu ze Harry tegengekomen is, lijkt dat voorgoed voorbij.
    Titel: Hier ben ik heel slecht in, sorry.
    moet ik je Waarschuwen? jep


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Ik ga Harry's vriendin invullen! :]


    Tell me about it, stud.

    Naam: rosalie
    Achternaam: smith
    Leeftijd: 18
    Rol: vriendin alice
    Karakter: best brutaal, eigenwijs, geef veel om vrienden, kan best goed vechten
    Uiterlijk: blond lang haar, bruine ogen (zelfde als van zayn) niet dun maar ok niet dik
    Familie: vader (rijke zakenman die haar mishandelt)
    Extra informatie: Rosaie loopt op een avond weg van haar vader, daar komt ze zayn tegen en zijn zusje kaily. Ze nemen haar mee naar de andere en besluiten dat ze mag blijven
    Titel: ben ik slect in xd
    moet ik je Waarschuwen? zekers


    Remind yourself it's okay not to be perfect.

    Bradshaw schreef:
    Ik ga Harry's vriendin invullen! :]



    Oke :D
    Doe je best ! (flower)


    Het orakel van Delphi.

    Naam: Elisa
    Achternaam: Bouvry
    Leeftijd: 18
    Rol: harry's vriendin
    Karakter:lief, romantisch, goed gevoel voor humor, kan koppig zijn ...
    Uiterlijk: lang, licht golvend, blond haar, donker blouwe ogen, redelijk mooi lijf ...
    Familie: rijke ouders, geen broers en zussen
    Extra informatie:
    Titel: i don't wanna listen to you
    moet ik je Waarschuwen? OFCOURSE :D

    ps; als ik die van harry's vriendin nie krijg gebruik hem dan maar voor die van liam haha ;d xx

    Naam: Cindy
    Achternaam: Flasinski
    Leeftijd: Cindy is 20 jaar.
    Rol: Harry's vriendin
    Karakter: Cindy staat een beetje bekend als een dom blondje. Iedereen weet wel dat ze niet echt dom is, maar Cindy is niet echt behendig en is nogal een kluns. Ze maakt altijd van die 'dat moet mij weer overkomen'- dingen mee. Ook zijn haar opmerkingen niet altijd even snugger. Cindy kan er ook echt tegen als iemand anders slimmer is dan zij. Dan probeert ze namelijk te bewijzen dat ze ook is slim is, maar dan gaat het juist fout. Hoe harder zij probeert te bewijzen, hoe klunziger ze overkomt.
    Cindy is sociaal wel heel ver. Ze is ontzettend spontaan. Spontaner kan bijna niet. Tegen iedereen die ze tegenkomt moet ze wel wat zeggen. Ze maakt heel de dag door complimentjes en sarcastische opmerkingen. Wanneer iemand iets tegen haar zegt, heeft ze meestal direct een gevatte opmerking terug. Cindy is een kei in feestjes organiseren en doet dit dan ook geregeld. Dan gaat Cindy helemaal los en boeit het haar geen moer meer.
    Uiterlijk:


    Kaley Cuoco
    Cindy heeft olijfgroene ogen en blond haar. Ze is heel vrouwelijk. Ze draagt graag jurkjes en rokjes. Ook draagt Cindy veel kleuren. Hakken draagt ze daarentegen niet echt. Ze gaat voor comfortabele schoenen, zoals sneakers en slippers.
    Familie: De ouders van Cindy zijn Rob & Jenny . Ze hebben Cindy laat gekregen en zijn al wat ouder. Haar moeder is namelijk 61 en haar vader is 64. Cindy vond het nooit zo leuk dat haar ouders al zo oud waren, omdat ze minder mocht dan haar vrienden en haar ouders niet zoveel energie hadden. Tegenwoordig heeft ze er geen problemen meer mee. Cindy heeft twee oudere broers, namelijk Christian van 25 en Caleb van 22.
    Extra informatie: Cindy doet een opleiding om stewardess te worden. Het lijkt haar geweldig om heel de wereld over te vliegen.
    Titel: Geen idee, sorry haha.
    moet ik je Waarschuwen? Ja!


    Tell me about it, stud.

    Dit staat bij het verkeerde subforum.. Het hoort bij rolverdeling..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vul ook een rol in.

    Naam: Emma.
    Achternaam: Hooder. Volledige naam: Emma Heather Hooder.
    Leeftijd: 18 jaar jong.
    Rol: Kies jij maar =)
    Karakter: Emma is een pessimist, ze kan niet veel dingen het positieve zien. Emma is erg nieuwsgierig. Ze wilt het liefst alles wel weten, ze wilt alles van iedereen weten, maar je kan ook zeggen dat Emma gewoon geïnteresseerd in andere mensen is. Emma is een ongelooflijke flapuit, alles wat eigenlijk een geheim hoort te zijn, is er wel uit Emma's mond gekomen, wat veel menen irriterend vinden. Emma vind het zelf ook niet leuk dat ze geen geheimen kan bewaren, dat vind Emma zelf haar slechtste eigenschap.
    Emma komt niet echt voor haarzelf op, ze laat dat bijvoorbeeld haar vrienden doen als er iets met haar gebeurd, ze is daarom ook best wel onzeker, wat schade heeft voor haar zelfvertrouwen. Meestal als iemand iets onaardigs tegen Emma zegt, laat ze het maar op zichzelf afkomen, wat natuurlijk niet goed is. Emma zal daarom ook nooit een grote mond teruggeven. Waarom Emma zo onzeker is weet niemand. Ze is een prachtige meid met prachtig lang haar en iedereen kan jaloers op haar worden, toch is Emma het daar niet mee eens en luistert er ook niet naar.
    Emma is een vrije meid en doet eigenlijk waar ze zin in heeft. Ze is best onafhankelijk, maar luistert wel naar haar ouders.
    Uiterlijk:


    Jennifer Lawrence.
    Emma heeft prachtige felgroene ogen die Emma omschrijft als 'kattenogen'. Emma heeft lang donkerblond haar dat tot ongeveer over haar schouders komt. Emma draagt het liefst glitter kleding en glitter jurkjes, daardoor heeft ze íets meer zelfvertrouwen en veel mensen vinden het mooi bij haar staan. Emma heeft een normaal postuur en ze is trots dat ze niet zó dun in als de rest. Emma heeft schattige lach rimpels die Emma zelf verschrikkelijk bij haar vindt staan. Emma loopt nooit op hakken, ze vind ze héél irritant lopen en kan er ook niet op lopen.
    Familie: Emma's ouders zijn nog gelukkig getrouwen en Emma's 42-jarige moeder genaamd Leona is hoofdredactrice van een kappers magazine. Emma's 38-jarige vader genaamd Leo is een gedichten schrijver en verdiend er niet zo gek veel mee. Emma heeft één oudere broer van 19 genaamd Alex, hij woont al op zichzelf, maar ze hebben samen een goede band. Óók heeft Emma een 22-jarige zus genaamd Natasha, die momenteel de wereld rond reist met haar grote liefde.
    Extra informatie: Emma heeft een slechte gewoonte: roken.
    Titel: Geen idee.
    moet ik je Waarschuwen?: Graag!

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:16 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    ik had een vraag;
    is de titel; Unexpectedly ; goed?

    xx


    Het orakel van Delphi.

    Naam: Amare Jay (bijnaam: Amsy)
    Achternaam: Jansen (weet niks beters)
    Leeftijd: 18
    Rol: vriendin Alice
    Karakter: een prettig gestoord meisje, maar toch wel wat onzeker over haar uiterlijk. Ze is heel zorgzaam, lief en staat altijd voor je klaar. Ze lacht heel snel om dingen en kan dan niet meer stoppen, ze heeft ook een goed gevoel voor humor.
    Uiterlijk: Donker blond met een beetje slag, ze is mooi lang en slank (alleen dat ziet ze zelf niet)
    Familie: Lieve ouders waar ze goed mee kan praten. Ze heeft ook een broer (Ryan) van 20 waar ze een goede band mee heeft. Haar zusje (Rose) is op 14 jarige leeftijd aangereden en is toen overleden (dat was 2 jaar geleden) en daar zit ze nog vaak mee.
    Extra informatie: ze heeft een grote angst voor mensen die verkleed zijn (vooral clowns) en duiven.
    Titel: -
    moet ik je Waarschuwen: ja doe maar (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:40 ]

    Mag het zusje van Louis ook jonger zijn, zo'n jaar of 7? Zo ja, dan wil ik haar wel invullen (:


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Even gemeld dat 'ie in het verkeerde subforum staat (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    > Verplaatst naar Rollen Verdeling


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Naam: Nova Clementine
    Achternaam: Tomlinson
    Leeftijd: 6, verjaardag 21 juni
    Rol: zusje van Louis
    Karakter: Nova is een typisch klein meisje: gek van roze en blinkende spulletjes, heel erg enthousiast en uitbundig en met tonnen energie. Ze steelt ieders hart, met haar schattige en soms lichtjes betweterige opmerkingen. Ze is meestal heel vrolijk, maar heeft een gigantisch ochtendhumeur. Ook is ze best koppig en zal ze altijd haar willetje doordrijven.
    Uiterlijk: Nova is een heel schattig en mooi meisje. Ze lijkt totaal niet op haar grote broer, wat hij best jammer vindt. Nova heeft grote, donkerblauwe ogen en lange goudblonde krullen. Ze is een echte kleine diva, met een kledingkast om jaloers op te zijn. Dankzij haar modebewuste mama ziet ze er altijd heel stijlvol uit, maar ze houdt er ook van om zichzelf soms helemaal vies te maken.
    Familie: Nova heeft een grote broer, Louis, bandlid bij One Direction en 20 jaar oud.
    Extra informatie: Nova heeft in haar klas een vriendje, Oliver. Ze wil later met hem trouwen.


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.