• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:00 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Sorry lieve Luca." Roep ik met een kinderstemmetje, dat doe ik altijd als hij boos word op me.
    "Anyway, waar blijft de rest?" Vraag ik aan Cassie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Oh, echt? Dan ben jij de tweede die ik ken die normaal drinken drinkt. Over het algemeen lusten vampieren het niet." Ik pakte een blikje Cola voor hem en gooide hem naar hem. Toen liep ik naar hem toe en plofte naast hem. "Dus wonen hier veel snoepjes?" vroeg hij toen en wiebelde met zijn wenkbrauwen. "Hmmm, Cassie is een beetje sletterig, Luca is een over het algemeen een klootzak, Chèlle is van Luca en andersom, Darren en Mary zijn samen dus daaraan heb je ook niks, Cirindie is weird, Solomon is wel aardig maar ook een beetje gek en Celeste is mijn nichtje dus daar blijf je mooi van af." zei ik en lachte bij het stukje over Celeste.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    Ik ving het blikje en schiet in de lach "Ik zal mijn best doen, kan niks beloven"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [LOL! Hoe beschrijf jij ons allemaal wel niet? XD]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (Oee ik ben weird! O yeah)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik niet. Ik denk dat ze zo wel komen,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Zullen we maar naar Luca, Chelle en Cassie gaan? Ze wachten vast op ons. En nee ik heb geen geluid gehoord."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Zoals Damon jullie ziet.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [eh, zo'n slet is Cassie ook niet hoor a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    "mm ik dacht echt dat ik een messenslijper horen maar dan zal ik het wel gedroomt hebben" Ik haal mijn schouders op. "Ja is goed laten we gaan"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Best wel eigenlijk (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Dus Damon ziet Chèlle als een bezit van Luca en vice versa? Lol oké.]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Ja, dat ligt vast aan jou." zei ik lachend. Ik stond op en liep de gang in. Ik wachtte totdat hij er ook was en deed toen de deur achter me dicht. Samen met Layne liep ik naar Luca toe en kwam de kamer binnen. "Hoihoi."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Redelijk wel ja, ook omdat die twee bijna altijd samen zijn.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Hoezo dat dan a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered