• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:00 ]


    Your make-up is terrible

    [ i know. ja klopt ze was niets voor niets vriendloos. omdat iedereen in dat hele gebouw gewoon te arrogant was xD en ze heeft niet voor niets zelfmoord gepleegd.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hanna Brigitta Kunert. [Ik speel even, dat ze een nieuwe bewoner is, oké?]

    Met grote passen liep ik richtig het huis dat er enigszins vervallen bij stond. Het leek iets wat vroeger statig was geweest, maar nu verlaten. Ik hoorde stemmen en bonkte zonder het te willen een beetje met mijn koffer op de keien voor de deur. Ik klopte aan en de deur werd opengedaan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Layne Nicolas
    Ik wandel een beetje verveelt door het huis


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Weet je zeker dat je weer mee wilt doen, reageert en genoeg tijd hebt Rebecca? Ik heb namelijk net alle inactieve karakters eruit gegooit.]


    Your make-up is terrible

    [en om eerlijk te zijn het is erg moeilijk om in deze rpg nu in te springen, eigen ervaring xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik kwam later dan jij in deze RPG, en ik ben toch ook goed ingeburgerd.]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Ja, ik snap ook niet waarom. Misschien omdat men mij niet mocht? Of mij gewoon negeerde. ik zelf denk allebei... :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Misschien omdat jou karakter alleen maar achter jongens aanzit en die het nogal vervelend vinden. Maar als je het niet leuk vind, schrijf je je toch uit?]


    Your make-up is terrible

    [Ze is toch dood? Dan zit ze er toch sowieso niet meer in?]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [1 ik heb al 3 x gezegd dat ze dat niet deed dan had je me moeten geloven
    2 ik vond Layne eerlijk gezegd erger
    3 ik ben allang dood]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik heb genoeg tijd, maar ik wil niet steeds weer van die gastenboekberichten na iedere post. "We wachten in spanning wat je gaat schrijven" ging me mijn keel uithangen in het begin. Maar ja, ik heb genoeg tijd]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [layne was niet zo wanhopig...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [EDIT: i'm sorry, dat was te arrogant. Ik had nogal een stom personage gemaakt, i'm sorry nog maals. *slaat zichzelf*]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:57 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ehm, Rebecca, je doet er nu al een kwartier over om te reageren. Ik weet dat ik geen zin zou hebben om daarop te wachten hoor. No offence but het kan nogal vervelend worden op ten duur.]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Een kwartier? Mij wordt eerst gevraagd of ik nog mee wil doen, ik heb toch al gereageerd? Mensen moeten er wel op inspelen.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!