• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[ ergens buiten met zijn gitaar en bezig met een nieuw liedje]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Rooba schreef:
    [Ik weet niet wat ik kan doen met Marylinn D:]

[ ze kan naar Summer]

[Ze zit met sven, siënna en benjamin in een bar, dus gaat niet zo makkelijk :3 Ik ga etennn, brb]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Rossella.

"Nou dan ben ik blij dat ik koekjes bij hen om het theekransje op te leuken" Zegt hij, waarna hij een rol sprits uit zijn rugzak haalt en hem naar mij toe gooit. Gemakkelijk vang ik ze en open het pak, waarna ik er een in mijn mond stop. "Maar zeg alsjeblieft dat jullie niet verlifd zijn op een of ander persoontje dat hier rondloopt, want Benjamin en Liam zijn echt verliefd ofzo en ik heb in de meidenslaapzaal geslapen, omdat ik geen zin had in een zoenen stelletje dus wees niet verliefd!" Zegt Jason, waarna ik even zin heb om hem te plagen. "Dan moet ik je teleurstellen" Zeg ik en kijk een beetje sip naar hem, waarna ik naar hem toe loop en mijn hand op zijn schouder leg.

Jason
    Ik laat me hysterisch op de grond vallen. 'Wat heb ik misdaan!?!' Schreeuw ik. 'Ik wilde alleen maar goed doen maar toen ontstond de liefde! Wat heb ik misdaan!'
    Ik pak een sprits en stop hem in een keer in mijn mond, ja ik heb een grote mond, letterlijk en figuurlijk.

Artemis Eliza
    Ik sprin over het terrein wanneer ik gitaarmuziek hoor. Ik ren in de richting van het geluid en ja hoor, James. Ik ga naast hem zitten en plaats een kus op zijn wang. 'Een nieuw nummer?' Vraag ik.

Remember to be ridiculous.

Rossella.

"Wat heb ik misdaan?!" Schreeuwt hij, nadat hij zichzelf hysterisch op de grond heeft laten vallen. "Ik wilde alleen maar goed doen maar toen onstond de liefde ! wat heb ik misdaan!"
    Ik begin te lachen en hurk me bij hem neer. "Rustig maar, baby'tje. Alles komt goed" Zeg ik en druk een kusje op zijn voorhoofd, waarna ik de sprits weer terug pak en ermee naar mijn tas loop en daar op de grond neerzak, terwijl ik weer een sprits in mijn mond stop.

James

Ik stopte met spelen en keek op.
    "Oh heey" glimlachte ik toen ik zag dat het Eliza was.
    "Ja, klopt er zijn hier genoeg dingen die inspiratie geven" lachte ik

Jason
    Ik kijk verbaasd naar Rossella en dan dringt tot me door dat ze een grapje maakte. Ik krabbel weer overeind en gris de sprits terug. 'Dat was niet grappig,' zeg ik en ik op een boomstam zitten. 'Voor straf krijg je geen koekje meer,' zeg ik kinderachtg.
    Ik steek mijn tong uit en pak nog een koekje.

Artemis Eliza
    Ik glimlach en ga tegen hem aan zitten. 'Het klinkt goed,' zeg ik. 'Maar heb jij een idee waar de rest is want we moeten eens aan die cheografie beginnen.'

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:36 ]

Rossella.

"Dat was niet grappig" Zegt hij, nadat hij is opgestaan, de sprits weer heeft terug gepakt en op een boomstam heef tplaats genomen. "Ik vond van wel" Zeg ik en sla mijn armne voor mijn borst. "Voor straf krijg je geen koekje meer" Zegt hij kinderachtig en steekt zijn tong even uit. "Owja? Dat zullen we nog wel eens zien" Zeg ik, waarna ik op spring en naar hem toe ren. Zijn reflecten werken niet zo goed, maar dat heb ik al vaker gemerkt.
    Wanneer ik bijna voor hem sta, struikel ik over mijn eigen voet heen, dom ja, ik weet het. Maar daardoor val ik voorover tegen Jason aan, waardoor we samen naar achter vallen. Ik lig nu lachend met mijn buik op zijn schoot en mijn hoofd achter de boomstam.

James

'Het klinkt goed,maar heb jij een idee waar de rest is want we moeten eens aan die cheografie beginnen.' zei ze.
    Ik keek haar verbaasd aan "Dankje en volgens mij heb ik iets gemist, maar ik weet niet waar de rest"

Jason
    'Als er nu iemand aankomt ziet dit er vast heel vreemd uit,' zeg ik lachend.
    Ik voel overal spritskruimels op mijn armen en in mijn broekzakken. 'En het ziet er naar uit dat jij helemaal geen sprits meer krijgt nu, en ik helaas ook niet.'

Artemis Eliza
    'Oh we hadden een opdracht gekregen,' leg ik uit. 'Elke crew moet samen een cheografie gaan maken maar dan missen wij dus nog drie persoontjes.'
    Ik glimlach naar hem. 'Maar dat wist je dus nog niet maar nu weer wel.'

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:46 ]

Rossella.

"Als er nu iemand aankomt ziet dit er vast heel vreemd uit" Zegt Jason lachend. "en het ziet er naar uit dat jij helemaal geen sprits meer krijgt nu, en ik helaas ook niet" Zegt hij. "Ach, wat jammer nou" Zeg ik nog steeds lachend, waarna ik overeind kom en naast hem ga zitten.

[ben eten]

James

"Oke leuk en die drie persoontjes komen wel" zei ik.
    "Trouwens bedankt voor je uitleg en hoe lang hebben om wat te verzinnen" zei ik glimlachend en plaatste een kus op haar wang.

Jason
    'Inderdaad maar het is je eigen schuld,' zeg ik. 'Waren jullie bezig aan die cheografie of zal ik de anderen even gaan zoeken en hierheen halen zodat we met z'n vijven aan de gang kunnen?'

Artemis Eliza
    'Van mij mogen ze nog wel even wachten,' zeg ik.
    Ik draai me meer zijn richting in en druk mijn lippen op de zijne. Ik open mijn mond een stukje en lik over zijn lippen. Hij reageert door zijn mond ook een stukje te openen. Terwijl onze tongen een spelletje spelen waar alleen wij de regels van weten leg ik mijn armen in zijn nek.

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 18:44 ]