• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Ehm,' ik wrijf op mijn achterhoofd. 'Moeilijke vraag.'
    Wat doe ik eigenlijk buiten het dansen? Fuck, ik doe niet buiten het dansen, nou ja, je weet wel de normale dingen om te doen. Achter de tv hangen en eten en stuff maar verder eigenlijk niets dat noemenswaardig is. 'Ik weet niet, ik dans en doe de doorsnee dingen.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    ''Ik weet niet, ik dans en doe de doorsnee dingen'' zei hij, en ik lachte even. ''Ik mag jou wel'' grinnikte ik, aangezien ik ook niet megaveel deed buiten het dansen. Over het algemeen was ik een lui persoon. Ik had nooit verwacht dat ik iemand van de concurrentie ging mogen, maar blijkbaar zat ik er naast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik kijk haar lachend aan. 'Ik jou ook weg,' zeg ik. 'Maar nu is het jou beurt, wat doe jij als je niet aan het dansen bent?'
    Marylinn heeft iets stoerders over zich als de meeste meiden die ik hier tot nu toe heb gesproken, toffe meiden en volgens mij niet heel braag maar in elk geval minder stoer.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik dacht even na. ''Niet zo veel, alleen fotograferen'' zei ik, en dat was ook echt het enigste wat ik kon bedenken.

    [oke, sorry voor het ministukje, maar ik ga even snel douchen; terug in 15 minuutjes ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik knik. Fack ik begin echt te lijken op zo'n beest dat voor in een auto staat. 'Wat voor foto's maak je?' Vraag ik geïnterreseert. 'Portret, landschap en allerlei dingen waar ik nog nooit van gehoord heb.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik haalde mijn schouders op. ''Verschilt. Meestal concerten, maar soms ook gewoon in de stad ofzo'' antwoordde ik, en keek even rond in het steegje. De muren waren volgespoten met graffiti, en er waren een paar vuilniszakken neergedumpt, die open waren gescheurt door zwerfkatten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    'Nice,' zeg ik.
    Ik volg haar blik door het steegje maar ze zal waarschijnlijk niet naar iets bijzonders gekeken hebben want dit is een steegje dat je eigenlijk wel in iedere stad of dorp vindt, het steegje waar het afval wordt gedumpt en waar regelmatig mensen rondhangen, vaak jongeren met hordes problemen, het soort straatjes waar ik maar zelden kom. Wat niet vreemd is als je je bedenkt dat ik in het keurige deel van de stad woon in een giga villa.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik glimlach even. ''Naar wat voor muziek luister je?'' vroeg ik toen. De vraag schoot me te binnen toen ik dacht aan de vele concerten waar ik naartoe was geweest, meestal op de kosten van hém.. Ik zuchtte even. Hij die mijn leven zo ongeveer verpest had, die er voor zorgde dat ik geen liefde meer kende.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik weet niet wat het is maar ik merk gewoon aan haar dat ze zich niet fijn voelt dus ik besluit maar gewoon antwoord te geven op haar vraag. 'Van alles, het liefst dubstep,' zeg ik. 'En niet lachen om wat ik je nu ga vertellen, ik ben ook fan van One Direction.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik grinnikte even, en knikte toen. ''Ik hou niet zo van boybands'' zei ik toen. ''Ik hou meer van Nirvana, slipknot, dat soort dingen.'' zuchtte ik. Ik werd gepest op school, om mijn muzieksmaak, uiterlijk.. Maar ik ben altijd mezelf gebleven, en ik was één van de weinige.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    'Ik weet dat het schandalig is,' zeg ik. 'Maar mijn buurmeisje luisterde het altijd en op een gegeven moment betrapte ik mezelf erop dat ik altijd vrolijk mee zong en erop ging dansen. Toen ik erachter kwam wat de band was ben ik het ook gaan luisteren.'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik schoot in de lach. ''Is een keer wat anders, toch?'' grinnikte ik. Niet dat ik het erg vond, ik respecteerde het; er waren meer meisjes dan jongens die One Direction leuk vonden. ''Wil je wat gaan drinken?'' vroeg ik, aangezien we toch bij de bar stonden. Siënna en Sven zouden het vast niet erg vinden..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik knik. 'Graag,' zeg ik. 'En ik moet nou godverdomme echt eens ophouden met het knikken, voor het geval je gelovig bent, het spijt me voor je dat ik god net beledigde en anders moet je dit excuses gewoon vergeten.'
    Ik haal mijn hand, weer, door mijn haar. 'Wat wil je drinken?'


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik lachte. ''Maak je geen zorgen, ik ben niet gelovig'' zei ik, ik vloekte ook, te vaak zelfs. ''doe maar een bacardi'' zei ik, toen we eenmaal bij de bar stonden. Mijn derde drankje al weer, ik moest echt eens leren te minderen met drinken..

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik bestel snel een bacardi voor haar en neem zelf een cola. Ik drink ook al amper en nooit voor vijf uur tenzij het een feest is. Ik geef haar haar drankje. 'Proost dan maar.'
    Ik hef mijn glas omhoog en neem dan snel een slok cola.


    Remember to be ridiculous.