• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Kleine samenvatting?]

[Sven en Marylinn staan nog drinken te bestellen aan de bar, Siënna en Benjamin zitten ergens aan een tafel te 'praten'. Kuch. Het is heel rustig in de zaak.]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Sven.

"Eh, Mary, wat wil jij?" Vraag ik aan Mary en kijk haar even aan. Ik heb besloten om maar een fruitshake te bestellen. Ik hou van fruitshakes. Ach, het is tenminste geen drankje waar ik nog drukker van word en fuck. Pilletje vergeten. Alweer. Ik heb er een in mijn zak, geloof ik. Dan maar in nemen met mijn fruitshake.

Marylinn

"Eh.. Doe mij maar een Martini" glimlach ik, en kijk even rond. Het was vrij rustig hier.. Ik keek weer naar Sven, die een fruitshake ging bestellen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Sven.

"Eh, doe mij maar een Martini" Glimlacht ze en kijkt even rond. Ik knik even, waarna ik me tot het meisje achter de kassa richt. "Een Martini en een fruitshake, alsjeblieft" Vraag ik vriendelijk aan haar met een glimlach. "Komt er aan" Antwoord ze en knipoogt even, waarna ze zich omdraait. Ik frons en bijt even op mijn lip. Juist.. "Een Martini voor meneer en een fruitshake voor mevrouw" Zegt ze, als ze weer voor ons is komen staan. "Eh, die fruitshake is voor mij" Zeg ik en kijk haar aan. "Ow, doet meneer gezond" Zegt ze op een vleiende toon. Hier heb ik dus zo geen zin in en er is maar een manier om hier vanaf te komen. "Ja, problemen mee?" Zeg ik nog steeds vriendelijk, waarna ik mijn arm rond Mary haar middel sla. "What ever" Zegt ze dan op een arrogante toon, geeft ons onze drankjes en loopt dan weg. Ik lach even en kijk dan naar Mary.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 11:30 ]

Siënna

Mijn blik dwaalt af naar Mary en Sven. O, hun drankjes komen er al aan. Ik kuch even onopvallend. Ben volgt mijn blik en knikt begrijpend. Ik maak me een beetje losser uit Ben's omhelzing als Sven en Mary deze kant op komen. Ik had Mary beloofd niet klef te doen waar zij BIJ was, right? Ik loei zachtjes als ik zie dat Sven zijn arm om Mary's middel slaat. 'Wie is er nu eigenlijk klef?' Vraag ik beschuldigend aan Mary.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 11:37 ]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Marylinn

Ik keek even verbaasd naar de vrouw, en naar Sven die duidelijk geirriteerd was. Op een gegeven moment sloeg hij zijn arm om mijn middel, en hij keek me even aan. Ik grinnikte. "Aparte vrouw" mompelde ik toen, en nam een nipje van mijn drankje. Ik voelde de vlinders in mijn buik en mijn hart bonkte als een bezetene, maar ik probeerde het te verbergen.

Sven.

"Aparte vrouw" Mompelt Mary en nipte even aan haar Martini. Mijn arm rust nog steeds op haar onderrug, als we richting Ben en Siënna lopen. "Wie is er nu eigenlijk klef?" Vraagt Siënna aan Mary. Ik haal mijn arm van haar rug af, waarna ik plaats neem in een stoel die naast Ben staat en aan mijn fruitshake nip. Owja, pilletje. Even zet ik mijn fruitshake op tafel en grabbel in mijn Jack Wills trui, waar ik een verpakt pilletje uithaal. Ik haal hem uit de verpakking, waarna ik hem in mijn mond stop en er snel een slok fruitshake achteraan doe.

Marylinn

Na de reactie van Sienna haalde Sven zijn hand van mijn onderrug en nam plaats. Ik wierp Sienna een hatelijke blik en ging uiteindelijk naast Sven zitten, om nog een slokje van mijn drinken te nemen.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:27 ]

[Uhm, beetje vreemd, want Siënna en Ben zaten naast elkaar?]

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 11:58 ]

[Oh ja het ligt aan de tafel en stoelen :'D nja dan zitten ze maar tegen over elkaar :3 -te lui om aan te passen-]

[Ow, ik dacht aan een ronde tafel x'D]

[Dan is het gewoon een ronde tafel. Probleem opgelost. :p]

Benjamin

Ik dronk nog wat van mijn drinken en boog me toen naar Siënna's oor. "Vind je het raar dat mijn hart zo rap klopte als je zo dicht bij me zat ?" fluisterde ik in haar oor. Onschuldig ging ik rechtop zitten en keek even rond.

Siënna

Een nerveuze grinnik verlaat mijn mond wanneer ik hoor wat Ben in mijn oor fluistert. Een rilling trekt over mijn huid als ik zijn stem zo dicht bij hoor. 2 paar ogen kijken me nu vragend aan. Ik wijs naar de grond. Ben lacht alleen onschuldig. 'De tegels hier, zijn gewoon zo lelijk, ik...' Ik sla mijn ogen neer voor ik begin te blozen. 'Echt belachelijk.' Van onder de tafel knijp ik zacht in Ben's hand. Hij maakt me zenuwachtig. Nouja, wel op een goede manier. Maar alsnog is het irritant.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:57 ]