• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Marylinn

Ik grinnikte even door Siënna haar blik. ''Wat is er?'' vroeg ik, toen ze met een verbaasde blik toekeek.
    We liepen richting Sven en Benjamin, en ik ging weer op mijn plek zitten.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Ik ga zo wel slapen :3]

Benjamin

Ik zette mijn Bacardi neer toen Siënna een stuk verder van me ging zitten. "Ik zou het niet nog eens proberen" waarschuwde ze me. Ik stak onschuldig mijn handen in de lucht en glimlachte liefjes, "Ik wou stoppen, maar jij besloot om mee te spelen" zei ik met dezelfde glimlach.

Siënna

'Niets Mar. En Ben, ik had geen keus! Jij bleef doorgaan.' Stribbel ik tegen. 'Uiteindelijk had ik toch gewonnen.' Mompel ik er achteraan.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Benjamin

"Als je het zelf gelooft is het goed" zei ik onschuldig. Ik dronk mijn laatste restje op en stond op. "Ik ga eens terug, moet nog wat dingen doen voor de choreo" mompelde ik. Ik schoof de stoel terug onder tafel en drukte een kusje op haar wang. Daarna liep ik de deur uit terug naar het strand waar ik alles veilig had opgeborgen onder een steen waar geen mens aan zou denken om eronder te kijken.

Rossella.

"Dus zullen we maar eens beginnen?" Vraagt Rafael na een tijdje. Ik knik even, waarna ik mijn ogen nog een keer over het blaadje laat glijden en het dan weg leg. "Let's started" Zeg ik en glimlach even.

[kan ik ergens inspringen?]

Remember to be ridiculous.

[ Je kan als je wilt naar James]

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:02 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Jason of Eliza? Maakt mij echt niets uit.]

[Jason kan Rossella en Rafael maybe tegenkomen in het bos? Zij weten tenslotte nog niets van de wedstrijd]

Jason
    Ik slenter een beetje door het bos als ik stemmen hoor. Best bekende stemmen. Rossella en Rafael. Ik loop in de richting van het geluid. 'Waren jullie nog van plan om mij voor dit theekransje uit te nodigen misschien?' Vraag ik.

Rossella.

Net wanneer we willen beginnen met dansen, draai ik me om, als ik een wel erg bekende stem hoor. "Waren jullie nog van plan om mij voor dit theekransje uit te nodigen misschien?" Vraagt Jason dan. "Nee, eigenlijk niet" Zeg ik en kijk hem nep-boos aan, "Nu verstoor je 'ons' momentje samen" Zeg ik en kijk hem nog steeds aan, waarna ik even lach. "Je had je gezicht moeten zien" Zeg ik nog even na grinnikend.

[ Sorry uh Eliza]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[ok, waar is James?]
    Jason
    Ik kijk haar geïrriteerd aan. 'Nou dan ben ik blij dat ik koekjes bij heb om het theekransje op te leuken.'
    Ik pak een rol sprits uit mijn rugzak en gooi die naar Rossella. 'Maar zeg alsjeblieft dat jullie niet verliefd zijn op een of ander persoontje dat hier rondloopt want Benjamin en Liam zijn echt verliefd ofzo en ik heb in de meidenslaapzaal geslapen omdat ik geen zin had in een zoenend stelletje us wees niet verliefd!'

[Ik weet niet wat ik kan doen met Marylinn D:]