• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Braon-9
    ik weet precies wat ik ga doen, en hoop dan ook dat de rest opschiet want ik heb geen zin om hier langer te wachten
    Axton-12
    ik slik een paar keer. Mijn keel is helemaal droog. Mijn vuisten tot vuisten geknepen. Wat moet ik doen? Wat moet ik doen?


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Elistar - 2
    Ik zucht even en loop dan naar binnen. Het liefst zou ik gewoon alles voor de Arena bewaren. Ik zeg mijn naam en District en loop naar de zwaardvechtstand. In plaats van tegen een dummie te vechten, besluit ik om tegen een begeleider te vechten. Hij staat al klaar. De Spelmakers blijken geen interesse te hebben. Waarom zijn ze altijd zo... Saai? Ik kijk even naar de postuur van mijn tegenstander. Sterk en atletisch gebouwd. Al bij de eerste slag, voel ik dat hij goed is. Maar in twee minuten schakel ik hem uit en zet ik het zwaard een centimeter van zijn hoofd- hij kijkt nogal benauwd-, rechtop in de mat. Nogal diep... Het maakt een luid kabaal. Eerst het ijzer dat in aanraking komt met de mat, dan hoe het ijzer de grond inschuurt. Het zwaard is niet erg stevig, en het breekt al als het er een centimeter in zit. Daarna doe ik nog het parcours, terwijl ik met een boog bijna alle dummies achterover schiet. De Spelmakers hebben dan uiteindelijk toch wat aandacht. Ik loop met een ijskoude blik op de Spelmakers weer naar buiten.

    (Sorry dat het zo lang duurde, maar m'n moeder had de pc ingepalmd...)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:22 ]


    help

    Alice Rue - District 11

    Verwart kijk ik naar de andere tributen, waarschijnlijk wisten veel al wat ze zouden gaan doen, maar ik was vrijwel de kleinste en ik was ook nog eens heel slecht met wapens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [In district 3 is niemand online dus die sla ik even over]

    Luidspreker: Avani Alexandéra Marvil - District 4, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    { Eten, we gaan gourmetten, dus kan lang duren. }

    Bij deze alvast:


    Gynn - 4

    Ik loop de trainingszaal binnen en werp een paar messen. Verder doe ik niks, wie maakt het wat uit. Ik geef een kort knikje aan de spelmakers en loop de zaal weer uit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Avani - 4
    Ik sta soepel op en doe mijn haar in een paardenstaart. Ik wandel nonchalant naar binnen en zie dat de Spelmakers hun aandacht op hun eten gevestigd hebben. Ik mompel mijn naam en District en loop naar de werpmessen en doe het parcours. Eerst gooi ik er twee weg, de eerste beland in het hart van een dummie, die door de snelheid van het mes achterover valt. De tweede beland in de muur. Dat was een misse... Ik vloek even binnensmonds en leg de rest van het parcours in speedtempo af, terwijl ik de rest van mijn messen kwijtspeel door ze naar de dummies te gooien. Langzaamaan beginnen de Spelmakers wat aandacht te krijgen. Mijn messen belanden stuk voor stuk op plaatsen waar je ofwel doodgaat, ofwel verlamd raakt. Uiteindelijk voel ik dat ik alle aandacht op mij gevestigd heb, terwijl ik naar de boogschiet stand loop. Eens zien of ik die actie van gisteren kan herhalen. Ik neem vier pijlen en leg die evenwijdig op de boog, concentreer me even en zorg ervoor dat mijn ademhaling regelmatig wordt. Dan gaat het heel snel. De pijlen zoeven weg en belanden een beetje anders dan gisteren, maar hebben toch doel. De eerste beland weer in het oog van een of andere dummie, de tweede in zijn hart, de derde kogelt een rek met gewichten omver, die een enorm kabaal maken en de vierde... Die weerkaatst tegen weet ik veel wat, maar als ik opkijk naar de Spelmakers, zie ik de pijl uit de muur achter hen steken. Ik grijns voldaan en vertrek weer naar buiten.


    help

    (Wow.. Die was lang... XD)


    help

    Luidspreker: Cymbeline - District 5, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor


    [Weetje.. op één of andere reden voel ik me nu net de stofzuiger uit de teletubbies XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    (O_O TELETUBBIES? XDDDD Eerlijk gezegd vind ik dat Cymbeline's achternaam Russisch klinkt...)


    help

    [Ja idd.. Weet niet waarom maar het voelt zo XD.. ]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Weet je... Avani is echt gemeen, maar ik vind het leuk om haar te spelen... NIET DAT IK GEMEEN OFZO BEN.. XD)


    help

    [Nee.. Jij bent niet gemeer.. Hoe kom ik daar nou bij? XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Eglantine = Tolkien)


    help

    Cymbeline - 5
    Emotieloos begeef ik me de kamer binnen. Het zoemende geluid van een krachtveld trekt mijn aandacht; het beschermt de Spelmakers. Ik grimas. "Cymbeline Sevowski - district 5." Lispel ik tegen de ongeïnteresseerde Spelmakers. Allereerst pak ik een drietand. Het materiaal voelt vertrouwd na gister en als ik met mijn hartslag het ritme heb bepaald hoor ik hoe hij wegzoeft. Bijna onzichtbaar breekt hij door het krachtveld; ik hoor hoe sommige Spelmakers gechoqueerd naar adem happen. Wanneer het krachtveld de drietand als een elastiek terugwerpt houd ik een dummie in de lucht. De drietand doorboord de dummie en vervolgens de muur. Ik buig kort - dit is nog maar het begin. In moordtempo zet ik vijf dummies achter elkaar. Met één speer weet ik ze allemaal tegelijk het hart te doorboren. Zweet parelt op mijn voorhoofd wanneer ik aan mijn finale begin. Ik pak verf van het camouflage gedeelte. Het lijkt op vers bloed. Druipend beklad ik een dummie. Capitool - is er te lezen op de romp van de dummie. Ik wrijf stenen tegen elkaar tot een vonk over is gesprongen op de dummie; hij verbrand voor de ogen van de Spelmakers die opnieuw naar adem happen. Ik werp hen een grijns toe en verlaat dan de kamer; hen ademloos achterlatend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Worden we nu één voor één opgeroepen of zo?]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.