• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {mijn personage zit ook een beetje niks te doen...}

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 15:11 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    [Ik heb 2 personage's die niks doen Haven en Lucas uit district 1 maak gezellig een praatje zou ik zeggen :Y)]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik zie het wel (: ]

    Cymbeline - 5
    De sessies zouden straks beginnen en ik was klaar. Ik wist wat ik ging doen om de aandacht op te eisen - ik wist wat ik ging doen om hen te beangstigen. Ik ging hen álles laten zien. Hoe ik mensen zou verleiden, hoe ik met één mes zoveel schade aan zou kunnen richten dat het ziek werd.. Het was hoe ik mezelf moest inspelen op hun niveau.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucas - district 1

    Ik stond op om naar de lift te lopen, hier en daar zaten nog wat mensen te praten waarschijnlijk of over de arena of over de sesie, veel kon het me toch niet schelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    Verderop stond Lucas. Ik knikte kort "Hee," voegde ik naar nog aan toe. Mijn vingers verstrengelde ik met elkaar terwijl ik de jongen in me opnam. Mijn ogen twinkelden licht terwijl ik de zijne probeerde te doorgronden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Na een tijdje denkend op het gras hebben gelegen besluit ik op te staan. Ik heb namelijk echt geen idee wat ik moet doen. Ik zie wel wat er dan in me opkomt.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Lucas - District 1

    Ik zag hoe het meisje van district 5 naar me knikte en daar kort 'Hee' Aan doe voegde, ik zag hoe ze haar vingers in elkaar zette, het leek alsof ze iets van me verwachte te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    "Alles goed?" Ik keek de jongen een tijdje afwachtend aan. Zijn houding doorgronden of weten wat hij ging doen om het gesprek draaiende te houden leek me het beste.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucas - District 1

    'Alles goed?' Vroeg het meisje, 'Ja hoor' Andwoorde ik, alsnog zag ik het nut er niet van in om te blijven praten, zelfs als ik zou winnen wat toch niet zou gebeuren zou iedereen hier dood moeten, er blijft maar één iemand leven dus het heeft geen zin om viendjes te gaan worden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    "Luister, Lucas. Je het potentie. En al doe je het niet voor jezelf: ik wil deze spelen onvergetelijk maken. Ik wil het Capitool laten zien dat we geen pionnen zij en daar heb ik jou ook bij nodig." Prevelt mijn hoogheldere stem zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucas - District 1

    'Hmm..' Mompelde ik, het meisje had zojuist presies gezecht wat ik wouw gaan doen bij deze spelen, laten zien dat ik geen pion ben in hun achterlijke spel, Al twijfelde ik toch nog.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    Ik strek mijn arm ietwat, en houd mijn hand dan open. "Ben je bereid me te vertrouwen als ik beloof deze Spelen recht in het Capitool te spugen?" Ik krul mijn lippen tot een grimas. They will burn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucas - District 1

    'Ben je bereid me te vertrouwen als ik beloof deze Spelen recht in het Capitool te spugen?' Zegt ze grijnzend, en met haar hand gestrekt, Als ik me dan toch niet wouw gedragen als een beroeps waarom dan niet direct een pact sluiten met iemand van een arm district dacht ik en nam haar hand aan,
    'We zullen ze eens een show geven die ze niet verwachten' Grijns ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    Ik knipoog. "Ooh, en vooral niet over praten. Ik laat mensen graag in de waan waarin ik nu verkeer; voor de één een arm nietsnut uit 5, voor de ander een moordmachine." Ik grinnik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucas - District 1

    'Oke' Andwoorde ik 'Weet jij al wat je gaat doen bij je sessie dan?'

    [Zullen we zometeen de sessie maar laten beginnen?]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling