• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton-12
    opeens bedenk ik me dat ik nog helemaal niet gesproken met het meisje uit mijn district. Ik haal mijn schouders maar op. Ik kan nu waarschijnlijk toch niks uit mijn keel krijgen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:01 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    TheRumIsGone schreef:
    [Eglantine en Appelmoes mogen de scores bedenken voor de 2 tributen uit district 1 omdat ze alletwee van mij komen XD]


    { Non, non. We geven alledrie scores, maar dan ook echt heel erg eerlijk. nie omdat het je eigen charries zijn. Careers krijgen meestal toch een goed cijfer. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Appelstroop schreef:
    (...)

    { Non, non. We geven alledrie scores, maar dan ook echt heel erg eerlijk. nie omdat het je eigen charries zijn. Careers krijgen meestal toch een goed cijfer. }


    EDIT: die scores delen we door drie :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Zouden we niet doen dat bij onze eigen Tributen alleen de andere twee punten geven?)


    help

    Lucas - District 1

    Ik stond op van mijn stoel in de kamer en liep door de deur naar de trainingszaal, heel even overwoog ik om gewoon weer via de andere deur de kamer uit te lopen maar ik bleef toch voor het podium staan en riep mijn naam en district voordat ik begon, ik sleepte ongeveer 5 dummie's naar het midden van de kamer en zette ze in een soort rij voor het podium vol spelmakers neer, De eerste dummie onthooft ik en steek het zwaard recht door zijn hard van de tweede blijft weinig net zoals bij de derde en de vierde, maar de vijfde besloot ik iets speciaals te doen, ik pakte wat rode verf die er op de tafel van camoeflage spullen stonden en verfde er in rode letter 'You Will Burn' op voordat ik ook die dummie aan stukken sneet, zonder ook maar te wachten op een comentaar of iets anders liep ik de kamer uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eglantine schreef:
    (Zouden we niet doen dat bij onze eigen Tributen alleen de andere twee punten geven?)



    { Owh, dat zou idd ook kunnen! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Jullie twee tributen zijn nu aan de beurt ^^}

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madilaine

    "Weet ik", zegt hij. "Waarom denk je dat ik me heb aangeboden als vrijwilliger?", voegt hij mompelend toe. "Heb je trouwens al Tributen gevonden om een verbond mee te sluiten?" Ik schud mijn hoofd. "Het blijft bij de careers dit jaar denk ik, tenzij je de bitch van 5 erbij wilt hebben.." Ik grinnik even. "Jij?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Ga jij die afroepen, of moeten we het van onze eigen Tributen doen? XD)


    help

    TheRumIsGone schreef:
    {Jullie twee tributen zijn nu aan de beurt ^^}


    { Jij bent de luidspreker :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Luidspreker: Madilaine Mea Bowen - District 2, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elistar - 2
    "Geen idee. De Tributen dit jaar lijken zo... niet spontaan... Al is die van 5 wel goed. Heel goed zelfs", mompel ik. "Veel succes ofzo?", mompel ik grinnikend. "En mogen de kansen ìmmer in uw voordeel zijn!"

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:06 ]


    help

    Madilaine - 2

    "Zij is de eerste die eraan gaat." Zeg ik kwaad als mijn naam omgeroepen wordt. "Nou, ik ga." Ik loop naar de zaal en zwaai glimlachend naar de spelmakers. Ik schud mijn haar naar achter en zeg mijn naam en district. De begeleider staat al klaar op de vechtmat. Ik loop er naar toe en met een grote glimlach ga ik klaar staan. De begeleider probeert me op mijn zwakke plekken te raken maar ik ben sneller. Na een paar trappen ligt hij op de grond. Ik buig even en loop verder naar de messen. Een hele messenset ram ik in de dummies waarvan 2 in het hart, 1 in de nek en 2 in de nieren zitten. Met een drafje loop ik naar de schietbaan waar ik mijn oijl en boog kunsten laat zien. Dan loop ik naar het midden van de zaal en geef een grote glimlach aan de spelmakers. "Dankuwel voor uw tijd." Roep ik naar ze terwijl ik nog een keer glimlach. Dan loop ik de zaal uit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Luidspreker: Elistar Ashworth - District 2, neem de deur aan de linkerkant van de kamer And May The Odds Be Ever In Your Favor


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Rue - District 11

    Ik kijk de kamer rond, er zijn al 4 mensen weg en ik was als één van de laatsten, ik zakte neer op een stoel en keek nog wat rond, ik had echt nog geen idee wat ik moest doen.


    Don't be like the rest of them, darling