• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story\

    Topic 1

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Tolkien
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Tolkien
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 17:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    { Ben ik weer, sessies beginnen zo denk ik? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    "Absoluut. Jij?" Ik was niet van plan iets te zeggen - misschien stond hij nu aan mijn kant maar als de Beroeps hem alsnog zouden overhalen mocht hij helemaal niets weten. Voor nu speelde ik even het totaal onnozele meisje. Straks, tijdens de trainingssessie zou ik ze laten voelen wie Cymbeline Sevowski was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {Jep, die beginnen zo als iedereen het er mee eens is.. Eerst district 1 enzovoord :Y)}

    Lucas - District 1

    'Absoluut. Jij?' Vroeg ze, natuurlijk was ze niet van plan om er iets over te zeggen, ik was de rare beroeps die opeens heeft bedacht dat hij het spelletje van het capitool niet mee wil spelen, 'Half' Andwoord ik kort en loop langs haar de lift in en druk op het knopje waar een grote 1 op staat en de deuren glijden als snel dicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madilaine - 2

    Ik besloot om me klaar te gaan maken voor de prive sessies, ik ging ze alles laten zien wat ik kon. Hopelijk had ik nu een betere begeleider, die niet binnen een minuut omviel. Ik bedacht me welke dingen ik zou laten zien, en vooral hoe ik dat zou doen. Ik nam een douche en liep naar de woonkamer.

    Glynn - 4


    Ik besloot met mijn mentor Finnick te gaan bespreken wat ik zou kunnen laten zien tijdens de prive sessies.

    Marella - 10

    Met moeite kwam ik onder de douche vandaan, ik was niet echt van plan om veel te laten zien tijdens de prive sessies. Ik kon altijd nog een beetje random met messen gooien, of planten gaan herkennen maar veel meer kon ik echt niet doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:20 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ik maak mezelf klaar, trek een goed pak aan en doe mijn lokken waarna ik me naar beneden begeef. Ik druk op een random knopje en kom zo uit op 4 - ik wil Glynn nog succes wensen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Glynn - 4

    Ik schrik op als de lift opengaat en Cymbeline uit 5 eruit stapt. "Hei." Mompel ik zacht als ik met mijn hand door mijn haar gaat. Finnick staat op en loopt de kamer uit. Ik loop naar Cymbeline toe.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Lucas - 1

    Ik loop de kamer binnen en neem eerst een douche waarna ik mijn haar droog en vol afschuw het trainingspak van het Capitool weer aantrek, ik wist nogsteeds niet wat ik moest doen.. En ik was als 'tweede aan de beurt..

    Haven - 1

    Ik heb me al gauw klaargemaakt voor mijn sesie en weet bijna presies wat ik wil gaan doen, ik zou al mijn talenten eens laten zien grijs ik al ik de kamer van district 1 uitloop en de gangen doorloop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    "Ik wilde je even succes wensen," geef ik zacht toe, waarna ik mijn lippen tot een lichte glimlach krul. Ik speel kort met de armband rond mijn pols en werp dan nog een blik in zijn ogen. Ze doen me denken aan glinsterend water. Ik draai me langzaam om als ik me nog iets bedenk. "En.. Glynn?" Ik slik. "Vergeet vooral niet dat je niet alleen zal staan in de arena." Ik glimlach, druk mijn wijsvinger tegen mijn lippen en loop vervolgens terug naar de liften.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Oke.. Zal ik alle mensjes laten omroepen voor de sesie's en dat ze in een speciale kamer moeten komen ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja. Alleen de scores.. Probeer het wel reeël te houden en niet dat iedereen de Spelmakers helemaal omver blazen en alles (: ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Glynn - 4

    "Ik wilde je even succes wensen," Zegt ze zacht, ze speelt met haar armband en kijkt in mijn ogen."En.. Glynn?" Ze slikt. "Vergeet vooral niet dat je niet alleen zal staan in de arena." Ze glimlacht, drukt haar wijsvinger tegen haar lippen en loopt vervolgens terug naar de liften. "Ji-jij ook niet!" Zeg ik stamelend en voordat ze de lift in loopt roep ik er nog achter aan: "En je gaat vast een hoog cijfer halen bij de sessies, ik heb je gezien met dat meisje van 4 en die van 2." Zeg ik snel. "Laat hun maar, ze kennen je niet echt!"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ja idd.. Ik en volgens mij Eglanine zouden dat doen.. Maar ik kijk wel of het me lukt samen met Appelmoes XD Xd..]

    Luidspreker: Alle Tributen melden in de kamer naast de trainings zaal, ik herhaal Alle tributen melden in de kamer naast de trainingszaal.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leave schreef:
    [Ja. Alleen de scores.. Probeer het wel reeël te houden en niet dat iedereen de Spelmakers helemaal omver blazen en alles :) ]



    { Klopt, maar mijn meisje van 10 geef ik ook een laag cijfer, etc. sommige karakters hebben gewoon niet echt vechtskills, daar gaan we op letten. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Het doet me goed te horen dat niet iedereen me verafschuwt - daarom verschijnen er dan ook blosjes op mijn wangen. Voor ik de lift instap buig ik me kort over Glynn om heel zacht mijn lippen op die van hem te drukken. Binnen enkele seconden sta ik in de lift - op weg naar de trainingssessiekamer.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:37 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Glynn - 4

    Cymbeline buigt zich over me heen en drukt heel zacht haar prachtige zachte lippen op die van mij. Ik ben verbaasd, maar het voelt goed. Ze staat alweer enkele seconden later in de lift. Ik loop met mijn rode gezicht terug en tref een Finnick aan die zich helemaal aan het dood lachen is. Ik geef hem een duw en er komt een zenuwachtig lachje uit mijn mond. "Ga je klaarmaken gast." Zegt Finnick en ik loop naar mijn kamer waar ik mijn trainingspak aan doe. Vervolgens sta ik ook in de lift.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.