• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic


    El Diablo.

    Cymbeline
    Ik haal mijn schouders op terwijl ik op zijn benen neerplof - die stoelen zijn me te ver weg. "Eerder; ik kan niet slapen." Ik gaap kort en strijk vervolgens een pluk achter mijn oor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden

    Ze plofte op mijn benen. "Ook hoi." grinnikte ik. "Eerder; ik kan niet slapen." Ik keek haar medelijdend aan. "Dat is vervelend hoor." Ik haalde mijn schouders op. "Ik ben het gewend om zo laat nog wakker te zijn."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Christiano

    Na een uur ga ik ook naar huis, met mooi veel geld in mijn zak. Eenmaal voor de deur bons ik erop, en wacht tot iemand open doet.


    El Diablo.

    [Je hebt toch een sleutel?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Hoe laat is het er nu?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cymbeline
    "Meestal moest ik de volgende dag vroeg op voor een shoot of anders werd er wel voor gezorgd dat ik iets moest doen; gewoon zodat ik niet het nachtleven in zou gaan." Ik houd mijn hand voor mijn mond, en trek dan mijn benen op. Het is koud in alleen een veel te grote sweather.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxanne Lémieux

    Ik ben al naar huis gelopen en hoor iemand op de deur bonzen. Ik open hem en zie Christiano staan. "Ook klaar?" glimlach ik als ik hem binnen laat.


    Your make-up is terrible

    [Na half 3]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jean-Piero Shedden
    "Ooh okay. Tja, daar heb ik geen last van als eigen baas." zie ik lachend. Ik zag dat ze het koud had, trok mijn blouse uit en hing die om haar schouders. "Beter?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Christiano

    'Yes' grijns ik. Ik loop naar mijn kamer, en leg het geld in mijn koffer. Daarna laat ik me op bed vallen, en val in slaap.


    El Diablo.

    Cymbeline
    Ik grinnikte "Mwah. Ik ben een koudbloed. Echt warm? Nee. Toch bedankt," prevel ik met een lichte glimlach terwijl ik kort mijn vingers met elkaar verstrengel. Het is verschrikkelijk dat mensen zo laat nog op de deur bonken, of thuiskomen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden
    "Niet? Nou ja, okay dan niet. Maar dan mag je zo niet gaan zeuren dat je het koud hebt." Ik pakte mijn pakje sigaretten en stak er eentje op. Toen hield ik het pakje in haar richting. "Jij ook eentje?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cymbeline
    "De meeste warmte is verdwenen," zeg ik met een lichte glimlach waarna ik licht mijn hoofd schud. "Astma gehad." Leg ik zacht uit, waarna ik kort de meubels probeer te onderscheiden. Zou de rest al slapen?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden
    "Ja, dat klopt." knikte ik. Toen schudde ze haar hoofd. "Astma gehad." legde ze uit. "Ik ook hoor." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cymbeline
    "Ik passeer en nieuwe aanval liever, toch bedankt. Het is lief dat je het vraagt." Voeg ik daar met een lichte glimlach aan toe. "Dus, ga jij op de bank slapen?" Vraag ik zacht. "Ik heb me bedacht van wat betreft kamer delen. Jongens snurken, Tyler vast ook." Grinnik ik hoofdschuddend.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 19:34 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.