• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..

Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

Begane grond:

Verdieping -1

Verdieping 1

En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

Rollentopic

El Diablo.

Jay Shawn Armstrong

Ik zwom nog een stukje. Lilly was weggegaan en was nu bij Amely. Ik keek een beetje, maar besteedde er niet echt aandacht aan. Ik zwom verder naar de andere kant van het bad.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cymbeline
    "Ja. Een hele nieuwe trent." Grinnik ik hoofdschuddend, waarna ik mijn eigen haar voor mijn ogen vandaan strijk en vervolgens maar laat zoals het is. Ik ga straks toch weer douchen.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Jean-Piero Shedden

"Is goed hoor." zei ik grinnikend. De eerste stap is me succesvol gelukt. Ik kon het nog altijd. Ik ging nog rekte me uit en stak toen toch maar weer een sigaret op.

Lilly Wilson

Ik glimlachte naar haar. "Dat is toch niet erg, je hoeft je nergens voor te schamen." Ik streelde een lok weg. "Wat is er?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Roxanne Lémieux

"Toch eigenwijs doorroken hé? Wie moet nou zeggen dat je het niet moet doen als ik weg ga?" vraag ik ironisch.

Your make-up is terrible

Amely

'Watervrees' zei ik zacht. En keek weer naar het water.

El Diablo.

Jean-Piero Shedden

"Nou, je hoeft niet weg te gaan." zei ik lachend, "Je kunt ook hier blijven." Ik nam een trek van mijn peuk en blies een rondje. Altijd leuk.

Lilly Wilson

"Oh, maar dat is toch niet erg." zei ik meteen. Ik glimlachte naar haar. "Zal ik anders samen met je zwemmen, kan ik je helpen als er wat is." Toen wees ik naar Jay. "En anders hebben we hem nog die ons beide kan helpen."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Christiano

'Ik zet zowiezo nieuwe trends' grinnik ik.

El Diablo.

Roxanne Lémieux

"Hm, waarom zou ik, je luisterd er toch niet naar." zeg ik, doelend op de sigaret die hij nu aan het roken is. Ik haal mijn benen uit de kleermakerszit en zwaai ze over de rand van de tafel, zodat ze weer een stukj boven de grond blijven bungelen.

Your make-up is terrible

Amely

'Ehh, hoeft niet, ik blijf wel even' glimlach ik. Ik sta op, en loop snel naar de minibar. Ik neem een cola en ga er weer zitten.

El Diablo.

Jean-Piero Shedden

"Pfff, hoef je niet zo te bitchen. En die andere heb ik toch netjes weg gestopt. Dat is al weer een hele lang tijd geleden voor mij hoor." kaatste ik terug.

Lilly Wilson
    Ik haalde mijn schouders op. "Dan niet." zei ik en zwom weer naar Jay toe. "En lekker aan het zwemmen?"

Cymbeline
    "Grote mond voor zo'n klein jongetje. Misschien moet ik die maar eens snoeren." Stel ik voor, waarna ik schaapachtig glimlach en hem nog een blik toewerp.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Roxanne Lémieux

Ik spring van de tafel af, de mensen hier kunnen ook weinig hebben. Ik ben echt een einzelganger, net als mijn vader altijd zegt. "Natuurlijk." zeg ik en ik loop terug naar binnen.

Your make-up is terrible

[Als je straks niet vast wilt lopen.. Niet te lang bij Jay blijven ;P Ben met een kwartiertje weg]

Jay Shawn Armstrong

'En lekker aan het zwemmen?' hoorde ik achter me iemand vragen. Ik stopte met zwemmen en draaide me eigen om. Het was Lilly. Ik keek beetje rond en zag dat Amely ergens anders zat. Ik keek weer naar Lilly. 'Ja hoor.' Ik keek weer even naar Amely. 'Jij jaagt snel mensen weg.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Christiano

'Ik ben niet klein' zei ik beledigd. Ik grinnik, en ga weer met mijn hand door mijn haar

El Diablo.

Jean-Piero Shedden

"Dag!" schreeuwde ik haar nog na, terwijl ze al weg liep. "Pffft, vervelend mens. Ik kan er echt niet tegen als mensen zo bot doen." zei ik tegen niemand in het bijzonder. Ik nam nog een trek en ging weer lekker liggen. Ik liet mijn dag niet door zo iemand kapot maken.

Lilly Wilson

"Hahaha, nee ze heeft watervrees. Daarom komt ze er niet in" legde ik uit, "Maar ik ga er zo ook uit denk ik." Ik tilde mijn handen op en zag dat mijn huid al verschrompeld was. "Ja, dat is wel handig. Ik heb geen zin om eruit te zien als een omatje."