• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic


    El Diablo.

    Cymbeline
    "Ik wil gewoon geen flauwe roddels of iets in die richting. Bovendien wil ik niemand tot last zijn en misschien ga je me wel plagen met de Grudge." Spruttel ik grinnikent tegen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden

    "Ooh, maak je daar maar geen zorgen om. Er is nu toch bijna niemand wakker." zie ik lachend, "En je bent me niet tot last en plagen zal ik je ook niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cymbeline
    "Oké. Niet snurken," grinnik ik zacht terwijl ik kort in zijn buik prik, en vervolgens overeind ga staan. Ik gaap kort, en werp vervolgens opnieuw een blik op de klok.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James Andrew Night

    "Ja, dat denk ik wel ja" zei ik lachend terwijl ik even nadacht.
    "Heb je iets met muziek?" vroeg ik erna.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roxanne Lémieux

    Ik haal kort mijn schouders op. "Alleen met het luisteren ervan." antwoord ik. "Muziekles was nooit zo'n succes." Ik heb wel op verschillende lessen gezeten maar niets was ooit een succes geweest omdat ik gewoonweg weigerde, iets kapot maakte of niet kwam.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden
    "Zal ik niet." zei ik lachend doordat ze me in mijn buik prikte. Ze stond op, gaapte kort en keek op de klok. "Wil je nu gaan slapen dan?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cymbeline
    "Ja, anders kan je me straks naar boven dragen." Grinnik ik hoofdschuddend waarna ik mijn armen kort over elkaar sla en vervolgens een paar keer met mijn ogen knipper. Boven klinkt hier en daar nog wat geschuif maar verder is het volledig stil in het huis.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James Andrew Night

    Ik glimlachte even. "Kies jij maar wat aangezien ik echt geen idee heb" zei ik terwijl ik rondkeek

    ( ben zo terug)

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wauw, wij zijn ook beneden aan het praten hoor, mooie stilte.]

    Roxanne Lémieux

    "Hm, ik heb nog niet echt de tijd genomen om alles te bekijken." zeg ik. "Maar volgens mij is er wel iets op de eerste verdieping."


    Your make-up is terrible

    [En ergens zit Jay ook nog rond te wandelen XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jean-Piero Shedden
    "Is goed hoor." zei ik glimlachend. Ik stond op en tilde haar op. Zo liep ik langs James en Roxy naar boven en gooide haar in mijn bed. "Zo beter?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cymbeline
    Ik staar hem een tijdje verbluft aan waarna ik kort knik. "Prima." Murmel ik zacht waarna ik kort de deken onder me vandaan wurm en vervolgens onder de deken ga liggen. "Warmer." Murmel ik tevreden, met een bevestigend knikje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James Andrew Night

    "Ah dat klinkt bekend" zei ik lachend. "En dan gaan we daar anders toch kijken" zei ik erna. "Alles is beter dan zo te blijven staan"

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roxanne Lémieux

    Ik knik. "Lijkt me leuk." zeg ik glimlachend en loop de trap op naar de eerste verdieping.


    Your make-up is terrible

    Jean-Piero Shedden
    "Mooi." Ik pakte mijn pyjama en kleedde me in de woonkamer om. Toen gooide ik mijn kleding in een hoek en kroop ook in bed. Ik kroop lekker weg in mijn dekbed op mijn helft en glimlachte naar haar. "Slaap lekker."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.