• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic


    El Diablo.

    James Andrew Night

    Ik loop met haar mee de trap op. "Trouwens vertel is iets over jezelf" zei ik. Voor mij is het handig om mensen beter te kennen aangezien ik onhandig ben en verkeerde dingen op de verkeerde momenten zeg


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dus... Je gaat van verdieping 2 naar de begane grond om je alleen maar om te kleden ? ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cymbeline
    "Slaaplekker," glimlachte ik teru zijn kant op terwijl ik me opkrulde tussen de dekens en toen het kussen omklemde met mijn armen. Wat zou ik morgen gaan doen? Vandaag was vrij saai geweest. Misschien een beetje de stad verkennen? Ik gaap opnieuw en sluit vervolgens mijn ogen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gabumon schreef:
    [Dus... Je gaat van verdieping 2 naar de begane grond om je alleen maar om te kleden ? ;P]

    [Neeeee, woonkamer van mijn kamer.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    [Neeeee, woonkamer van mijn kamer.]


    [Ahaaa, ok]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jean-Piero Shedden
    Ik ging ook lekker liggen en sloot mijn ogen. Morgen een kamer opzoeken voor haar, maar nu eens lekker slapen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roxanne Lémieux

    "Hmmm..." Ik bedenk even wat ik kan vertellen. "Mijn vader heeft me hier heen gestuurd voor wat sociale vaardigheden." vertel ik dan maar, omdat ik niets anders weet. "Hij vind me te asociaal. En jij?"


    Your make-up is terrible

    Cymbeline
    "Hee, ik weet dan wel hoe je heet; maar verder niets. Waar kom je vandaan?" Gaap ik, als ik dan toch zo lang opblijf kan ik maar beter iets zinnigs doen in die tijd, nietwaar?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James Andrew Night

    "Miijn ouders hebben me hier naartoe gestuurd om alle problemen even te vergeten en me op mijn muziek te concenteren" zei ik. "Jij asociaal?" vroeg ik. "Nog niet veel van gemerkt" zei ik erna glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roxanne Lémieux

    "Nog niet." grinnik ik. "Maar meestal bedoel ik het toch niet zo." zeg ik vast, hopelijk trekt hij het zich dan niet zo aan als de rest. "Wat voor problemen?" vraag ik dan.


    Your make-up is terrible

    [Welke personen zijn er nu eigenlijk vrij? Ik wil iets te doen hebben..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jean-Piero Shedden
    Ik deed mijn ogen weer open en keer haar aan. "Ik kom uit het oosten van Nederland. En jij?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James Andrew Night

    "Dat zal ik onthouden" zei ik lachend. "Maar iedereen doet iets met een reden" zei ik erna. "Problemen met mijn ouders, mensen in de beurt en ook dingen zoals dreigbrieven " zei ik. Ja mijn onhandigheid en nieuwsgierigheid brengen me vaak in de problemen

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 20:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cymbeline
    "Ik ben geboren in Mexico - maar omdat mijn ouders beiden reizigers waren vanwege hun werk heb ik voornamelijk in Amerika gewoond." Leg ik zacht uit. "Ik ben heel lang model geweest - daarom wist ik niet goed of mensen het deden om mijn vriendschap of geld. Één van de redenen waarom ik hier naartoe ben gegaan. En jij?" Vraag ik dan zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxanne Lémieux

    "Oh, dat klinkt niet erg goed." zeg ik. "Heb je dan niemand ingeschakeld om er iets aan te doen?" Mijn ogen worden groot van verbazing.


    Your make-up is terrible