• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..

Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

Begane grond:

Verdieping -1

Verdieping 1

En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

Rollentopic

El Diablo.

James Andrew Night

Omdat mijn inspiratie me weer eens in de steek liet besloot ik om maar weer is naar beneden te gaan. Ik opende de slaapkamerdeur en rechtstreeks naar beneden. Toen ik beneden was was ik ondertussen zo diep in gedachte tot ik tegen iemand opbotste. Gelijk keek ik op "Sorry" zei ik gelijk

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Jean-Piero Shedden
    "Hmm okay, slim van je." Ze glimlachte lichtjes naar me. "Ik vind het lief dat je het vraagt." Ik haalde mijn schouders op. "Natuurlijk toch." Ik glimlachte naar haar. "Dus, ga jij op de bank slapen?" vroeg ze toen zacht. "Ik heb me bedacht van wat betreft kamer delen. Jongens snurken, Tyler vast ook." grinnikte toen hoofdschuddend. "Nee, ik ga wel gewoon op mijn kamer slapen. En ik snurk niet." zei ik nonchalant, "Wilde je dan bij hem slapen?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Roxanne Lémieux

Ik loop richting de woonkamer als iemand tegen me opbotst. "Sorry." zegt die persoonlijk gelijk. "Moet je beter uitkijken." mompel ik als ik ook op kijk, maar ik heb alweer spijt van mij woorden. "Geeft niet." zeg ik dan glimlachend.

Your make-up is terrible

James Andrew Night

"Moet je beter uitkijken." mompelt ze.
    "Ja dat hoor ik wel is vaker " zei ik glimlachend.
    Maar erna zei ze gelijk "Geeft niet".
    "Okay" zei ik toen lichtelijk verbaasd terwijl ik ook weer opkeek.
    "Ik ben trouwens James"

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 19:43 ]

Roxanne Lémieux

"Roxy." Ik steek mijn hand uit, wees sociaal, wees vriendelijk, zeg ik tegen mezelf. Ik kan er nog wel eens moeite mee hebben maar zolang ik dat zeg, lukt het wel.

Your make-up is terrible

Cymbeline
    "Ik dumpte mijn spullen in de eerste kamer die ik zag - en die bleek bezet en ik ben vergeten andere kamers te bekijken en nu is alles bezet." Murmelde ik zacht, terwijl ik iets ging verzitten zodat ik hem kon aankijken.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Jean-Piero Shedden
    "Ik dacht dat er voor iedereen kamers waren?" vroeg ik haar. Slechte tactiek om bij mij te kunnen gaan slapen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cymbeline
    Ik schud mijn hoofd langzaam. "Ze waren allemaal bezet - voor zover ik weet. En ik heb geen zin om in iedere kamer te neuzen dus laat ik het daar op houden." Ik glimlach flauw, en haal vervolgens een hand door mijn haren. Ik ben gewend het vast te dragen.

James Andrew Night

Ik schudde haar hand. "Heb je misschien zin om mee te gaan of wil je hier blijven staan?" vroeg ik terwijl ik haar vragend aankeek.

Roxanne Lémieux

"Ik heb niets anders te doen?" zeg ik schouderophalend. "Dus, waar ben je van plan om heen te gaan?" vraag ik nieuwsgierig met een glimlachje.

Your make-up is terrible

Jean-Piero Shedden
    "Hmm, nou ja. Als je wilt mag je wel voor een nacht bij mij slapen." zei ik nadenken. "Maar dan gaan we morgen wel een kamer voor je zoeken, okay?" Ik wist niet wat ze wilde, maar een nacht bij mij slapen kon niet erg zijn.

James Andrew Night

"Om eerlijk te zijn ik heb geen idee" zei ik met een glimlach. Meestal vroeg ik iets zonder eigenlijk eerst na te denken.

Cymbeline
    "Wat? Oh, nee. De bank is prima hoor." Ik knik even voor mezelf. Horrible, verschrikkelijk, ik haat banken.. Ik schud mijn hoofd kort en haal dan mijn schouders op. "Ik deel mijn kamer morgen wel met een meisje. Een arm meisje zal er vast geen moeite mee hebben." Stel ik zacht voor.

Jean-Piero Shedden

"Ooh, echt niet?" zei ik verbaasd, "Van mij mag je hoor. Ik heb een twee persoonsbed dus er is genoeg plaats en ik blijf gewoon op mijn helft." Ik keek haar lichtelijk verbaasd aan.

Roxanne Lémieux

Ik grinnik even. "Nou, we kunnen toch wel iets interessanters vinden dan... dit." zeg ik en ik kijk even om me heen, naar de woonkamer en de keuken.

Your make-up is terrible