• Sommigen mensen krijgen alles wat hun hart begeert. Anderen mensen moeten keihard werken om alleen al een beetje eten te kunnen kopen. Maar kunnen deze twee verschillende werelden in één huis wonen. 8 rijke tieners, en 8 armere tieners worden samen in een grote villa gezet. Ze moeten nog steeds naar school, en ze moeten nog steeds werken, en zoveel meer normale dingen. Maar ze leren ook de andere kant van leven kennen..


    Rijke mensen:
    - Tyler Jay Lopez
    - Brandon Kilian Noway
    - Cymbeline Marlie Sevonay
    - Amy Mae Dellwood
    - Jean-Piero Shedden
    - Roxanne 'Roxy' Lémieux
    - Angel Rose Valentine
    - Christiano Deluci

    Arme mensen:
    - Amely Roselia Jones
    - Carmella Adriana Chiara Leila Quorra
    - James Andrew Night
    - Leila May Donovan
    - Lilly Wilson
    - Dylan Griffin Puckerman
    - Jay Shawn Armstrong
    - Tristan Star

    Regels:
    3 rollen per persoon!
    16+ Mag
    Ruzie mag
    Praat je OOC, praat met haakjes! ()-[]-{}
    Géén perfecte mensen!

    Begane grond:



    Verdieping -1



    Verdieping 1



    En dan heb je nog de 2e verdieping met de slaapkamers. (cat)

    Rollentopic


    El Diablo.

    Cymbeline
    Voor enkele seconden druk ik een kus op zijn lippen. "Zo, nu was je in ieder geval stil meneer ego." Grijns ik tevreden, waarna ik opspring en mijn glas opnieuw vul met iets uit de bar. Dezelfde kleur als het zwembadwater.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxanne Lémieux

    Ik loop binnen door naar de bank waar ik op plof en op blijf zitten. Ik staar wat in het rond en leg dan mijn voeten met schoenen aan op de tafel. Care.

    [Wilt iemand iets met Roxy doen?]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:40 ]


    Your make-up is terrible

    Jay Shawn Armstrong

    Ik lachte om haar handen en bekeek toen de mijne. Ik lachte weer. De mijne zagen er ook niet al de lekker uit. Ik keek haar weer aan. 'Dan had je haar alsnog weggejaagd, ze zat er namelijk al in.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jean-Piero Shedden

    Ik besloot om naar het buitenbad te gaan, zo te horen waren daar ook mensen. Ik stond op, hing mijn blouse over mijn schouders, stopte mijn sigaret in mijn mond en zo liep ik erna toe.

    [Wie is er allemaal bij het buitenbad?]

    Lilly Wilson

    "Neeee, ze zat er alleen met haar voeten in." verdedigde ik mezelf, "Dat telt niet!" Ik begon alvast naar de rand toe te zwemmen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [We've got a slut over heeere.]


    Your make-up is terrible

    [Cee? Nain. (: ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Beetje wel xd
    Maar wie zijn er nou bij het buitenbad?]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Cymbeline en die Christiano toch?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Pnuh. Uhm. Cymbeline en Chris, alhoewel Cee zo naar binnen gaat (:]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Christiano

    Ik grijns, en leg mijn hoofd op mijn armen. 'Niet voor lang' grijns ik.


    El Diablo.

    Jay Shawn Armstrong

    'Hmm, mag ook. Ik dacht dat ze er al in zat.' Ik haalde mijn schouders op en zwom haar beetje achterna. Nou, ja beetje. Gewoon helemaal.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cymbeline
    "Oowh, shut up." Kreun ik hoofdschuddend waarna ik mijn tong uitsteek en mijn handdoek mee naar binnen neem - naar boven om te douchen en warme kleding aan te trekken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jean-Piero Shedden

    Ik zag dat er twee mensen in het buitenbad waren en ik zwaaide naar ze. Het meisje ging alweer weg. "Dag Cee." zei ik glimlachend. De andere persoon kende ik niet.

    Lilly Wilson

    Ik knikte en stapte uit het zwembad. Ik sloeg de handdoek om me heen en liep naar Amely toe en liet me in een stoel zakken.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Je hebt de namen door elkaar gedaan]
    [Je had et al gezien..]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 13:49 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Is er niemand die zin heeft om iets met Roxy te doen hehe.]


    Your make-up is terrible