• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik knik. "Ja, die zon die stiekem tussen de wolkjes door schijnt en mij probeert te vermoorden." glimlach ik. Ze laat mijn hand los en ik doe alsof ik het niet merk en loop een richting op.


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    Een glimlach verschijnt over mijn gezicht als er een meisje open doet en gelijk knal rood word. "hey...Ik weet niet of ik hier goed ben hoor. Is dit, dit adres?" Ik steek een blaadje naar haar toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde

    Ik kijk naar het briefje. 'Klopt.' Ik ruik dat hij ook een vampier is. Ik laat mijn tanden zien. 'ik ben er ook een.' Ik knipoog.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cassie
    'Tegen mij is de zon lekker wel lief,' grinnik ik terwijl ik achter Luca aanloop. 'Dus waar gaan we heen?' vraag ik. 'En oja, ik moet je ook nog laten zien hoe ik een knoop in zo'n takje van een kers krijg,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    Ik glimlach nogmaals. "Oke, interesant. Mag ik nog binnen komen of hier in dit akelige zonnetje blijven staan?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Hm, gemene zon." grinnik ik. "Op naar de stad om kersen te kopen dan." glimlach ik en ik kijk uitdagend naar Cassie. "Wil je knopen leggen in het openbaar of op de slaapkamer?" grap ik.


    Your make-up is terrible

    [Wacht, er staat dat Layne en Luca allebei kamer 19 hebben. Klopt dat a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hahaha shit ik ben ook zo onoplettend. Dumb me, sorry Jol ik verander het nog even.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het niet uit, zeg jij het maar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [hahaha is goed]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Mij ook niet hoor, maar misschien kunnen we het beter binnen doen." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    Cirinde
    'Kom maar binnen.' zeg ik. Ik grijns en kijk naar zijn gespierde armen. Woow...


    [Helios, kan je ff je gb checken?]

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 16:25 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cassie
    Ik rol met mijn ogen. 'Okee binnen dus. En zoals ik al eerder zei: Haal je maar niks in je hoofd,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hehe Cirinde heeft zo overduidelijk een crush op Layne xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee, zal ik dit keer niet doen." Ik begin plotseling een beetje te twijfelen erover.


    Your make-up is terrible