• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Dat hoeft niet." zeg ik snel in de hoop dat ze blijft.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Weet je dat zeker?' vraag ik twijfelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik knik. "Ja, heel zeker."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik laat me weer op de traptree zakken en kijk een beetje naar mijn handen. 'Dus, dat wordt dus de hele dag op de trap zitten,' zeg ik met een flauwe glimlach. 'Tenminste totdat Chèlle er aankomt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "We kunnen ook wel iets anders doen." glimlach ik lichtjes. "Chèlle weet me wel te vinden uiteindelijk."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Wat wil je gaan doen dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik denk even na. "Wil je naar buiten?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik. 'Zolang je me maar niet weer naar het park ontvoerd op een supersnelheid,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee, dit keer niet." Ik loop omhoog en pak snel een jas en zonnebril uit mijn kamer. "Klaar?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Wacht even,' zeg ik waarna ik snel naar mijn kamer ga en mijn jas aantrek. Daarna loop ik weer terug. 'Nu ben ik klaar,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Goed." glimlach ik en ik pak haar hand vast om haar mee naar buiten te trekken.


    Your make-up is terrible

    -


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    Met een zonnebril op mijn neus en een leren jasje aan sta ik met mijn grote koffer voor de deur van de grote villa. Hier is het dus. Ik druk op de deurbel


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cirinde

    De bel gaat. Ik loop naar de deur en open hem. 'Hey..' zeg ik en ik merk dat ik knalrood wordt, er staat een erg knappe jongen voor de deur.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cassie
    'Heb je die zonnebril op tegen de zon?' vraag ik aan Luca als we buiten staan. Dan kijk ik even naar Luca's hand die die van mij vast heeft en trek mijn hand zachtjes los.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered