• Ik was afgelopen dinsdag jarig, en dat vierde ik gisteren met wat vrienden, en toen kreeg ik van een vriendin echt een geniaal cadeau....

    Ze weet dat ik de Hongerspelen leuk vind, en heeft ze een fles wijn voorzien van een nieuw etiket...




    Iemand anders ook ooit zo'n origineel cadeau gekregen :')?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik kreeg een keer een kaars in de vorm van een zwarte kat :3
    Maar leuk cadeau :3


    26 - 02 - '16

    Jojo's uit de Hema.
    Nu jojo ik er elke dag op los. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb van mijn beste vriendinnetjes een zwart broekje gekregen met twee grote witte handen op mijn billen. Daarboven staat 'Propety taken'. Ze heeft hem zelf gemaakt. Het broekje was altijd een grap tussen mijn ex-teamgenootjes, haar en ik. Daarnaast heb ik van mijn andere vriendinnen een groot wit shirt gekregen met handen op mijn borsten en allerlei teksten erop. Ook zelf gemaakt. Als dat niet origineel is :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    grappig cadeau en gratz ^^ beetje laat maargoed :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    leuk & heel origineel :D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    _O_ Geweldig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    niet echt...
    maar het leukste kado wat ik ooit gekregen heb is mijn konijntje...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Haha, dat is echt leuk!
    Ik kreeg voor mijn verjaardag een taartenboek van een vriendin, dat vond ik ook superleuk, aangezien ik altijd taarten met haar bak. :'D

    Everdeen schreef:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb mijn kat gekregen van mijn oma als verjaardag cadeau vorig jaar. Dat is het leukste cadeau wat ik ooit kreeg (:


    die is echt gaaf! alleen ik zou er niks aan hebben, ik mag nog niet drinken


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Waren mijn vrienden maar zo creatief (:


    Take risks and conquer your fears.