• Ik zou eigenlijk deze zomer wel van die blauwe plukken willen hebben. Maar wat vinden jullie daar nu van? ^^
    Ik heb trouwens blond haar en blauwe ogen. XD

    Voorbeeldje:

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:49 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hernandez schreef:
    Ik vind dat eerlijk gezegd niet mooi, maar dat is mijn mening. Als jij dat echt wel wilt, moet je dat doen haha D:


    PS. Ze is schatigggg


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind 't best wel mooi, maar niet in het blauw. :'D

    Whaa, she's Aquamarine. :'D

    Ik vind het wel oké, maar het is niet mijn ding. (:


    Let the Night embrace you

    Hmm, ik heb het liever op helemaal gekleurd en nog in de richting van een natuurlijke kleur...
    Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten! ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    de kleur staat niet bij haar......

    als je bruinig haar hebt, moet je roze of rood of goud ofzo doen.
    blond, kan je ook rood doen, of blauw, alleen dan een adnere tint dan op de foto.
    bij zwart kan je witte, zilvere, gouden, blauwe, gele, groene.... ALLES doen, maar het moet wel bij je kleren en bij je ogen staan.
    bij rood word het moeilijk, goud denk ik......

    zelf vind ik een ''hair-dip'' heel cool. dan lijkt het net of je met je haar in de verf hebt gehangen.
    dus de onderkant is dan gekleurd.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Stoer, maar je weet dat dit je raszuiverheid in twijfel trekt he :Y). Naja, je kan het altijd nog op Pruisisch Blauw afschuiven (joehoe).
    Nee maar ik vind 't echt gaaf *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ligt er aan wat voor soort kleur blond je hebt. Want als je heel heel heel ligt blond heb, raad ik het je af. Ik had een paarse pluk in mijn haar met kleurspoeling. Alleen dat is er nu eindelijk uit na ongeveer 1 en een kwart jaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind dat echt heel mooi (:
    Op deze foto alleen niet, maar bij jou is het toch anders.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:03 ]

    Op die foto vind ik het niet mooi, maar het kan best mooi zijn!


    Some people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are.

    ik ken die film! woett nu ben ik blij! maar ik denk dat als je stijl licht blond haar hebt dat heel licht blauw super mooi is ertussen! ik zoek wel even foto..


    zo ongeveer bedoel ik maar niet helemaal maar zulke foto's kon ik niet vinden (: xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dan vind ik dip-dye toch mooier.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Volgens mij: als je donkerblond haar hebt, dan past die kleur blauw wel bij je haar. Maar niet te veel lokken kleuren.
    Met wat lichter haar vind ik donkerblauw wel mooi.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het eigenlijk wel mooi.


    Your make-up is terrible

    Het is te donker. Misschien lichtblauw?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Probeer eerst zo'n spuitbus/spoeling blauw van de feestwinkel die er na 3 dagen uit is. Dan weet je pas echt hoe 't staat. :'D