• dag kindjes ! (hoera)
    wil iemand mij ajb een link geven van het nieuwe filmpje van tokio hotel (als dat er is) op youtube, maar ajb niet via tokiohotelchannel, 'cause daar mag ik het niet zien 'fso van youtube -_-
    want ik vind er geen op youtube zelf^^

    alvast bedankt
    (doeg)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nou, th tv is er niet.
    Het was maar 1 aflevering.


    Protège moi de mes désirs.

    Nou, th tv is er niet.
    Het was maar 1 aflevering.

    Ö doodgaan ! *sniksnik* al die moeite voor helemaal niks ! *nogmaals sniksnik*
    maar goed, toch bedankt !
    (doeg)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hahaha.
    graag gedaan hoor xd.


    Protège moi de mes désirs.

    http://www.youtube.com/watch?v=fwEkX8jq7o4&feature=channel_page
    Ik denk dat het dit is. Kunde daar ook al nii op, Ik ook nii *-*


    If music be the food of love, play on!

    Het was een overzicht. Je hebt niets gemist en als ik jou was zou ik via jouw account op YouTube een abonnement nemen op het tokiohotelchannel. :}


    -

    Via tokiohoteltvhyves, krijg je mail als er een nieuwe is.;]


    PINKPOP WAS SUPER=D

    TH-tv bestaat wel><


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    der is ng geen nieuw x)
    en meestal alsje de titel weet van de aflevering kan je hem intikken via zoeken daar in dat sexii witte kotje en dan kom je meerder teegn meestal werkt er wel 1tje van x)
    x


    it will always be him.

    TH-tv bestaat wel><

    I know^^ Maar ik kon gewoon het nieuwe filmpje niet vinden, maar nu blijkt dus, dat dat er gewoon niet was x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    der is ng geen nieuw x)
    en meestal alsje de titel weet van de aflevering kan je hem intikken via zoeken daar in dat sexii witte kotje en dan kom je meerder teegn meestal werkt er wel 1tje van x)
    x

    Dat doe ik altijd, dat zoeken^^ Maar nu kon ik er gewoon geen vinden, en ik was te dom meteen te denken dat er gewoon geen nieuw was^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Na Nieuwjaar is er eentje geweest om ons wat bezig te houden misschien, maar van Tokio Hotel TV zijn er nog geen nieuwe filmpjes opgedoken. Misschien zijn ze er wel mee bezig en komen die binnenkort op de site of op YouTube of zo.

    ja der was er maar eentje , jammer genoeg ;( mr ik vind thtv zo hatelijk soms xD ik kan die filmpjes noooit bekijken omdat ze zogezegd niet beschikbaar zijn in belgië x'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ja der was er maar eentje , jammer genoeg ;( mr ik vind thtv zo hatelijk soms xD ik kan die filmpjes noooit bekijken omdat ze zogezegd niet beschikbaar zijn in belgië x'D

    da's bij mij dus ook -_-'
    Maar ik vind Th tv anders ook wel leuk hoor =D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nou als er nog iemand eens al de afleveringen wilt bekijken van TH tv kan je die vinden hier;)

    http://www.dailymotion.com/relevance/search/Tokio+Hotel+TV

    Viel spass

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Nou, th tv is er niet.
    Het was maar 1 aflevering.


    neej , das ni waar Ö

    de laatste keer dat ik keek waren er al 48 ofs ,

    en das al zeker een halfjaar geleden ,

    en nu is de film ; 'th tv' toch ook uit ?