• Ik zou eigenlijk deze zomer wel van die blauwe plukken willen hebben. Maar wat vinden jullie daar nu van? ^^
    Ik heb trouwens blond haar en blauwe ogen. XD

    Voorbeeldje:

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:49 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind zoiets sowiezo lelijk..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind het niet zo heel mooi..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Serophina schreef:
    Ik vind zoiets sowiezo lelijk..


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het niet echt mooi. Het is niet lelijk ofzo, maar mooi is het ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien kan je bij je kapper navragen of het je gaat staan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mweh, idk. 'k Vind 't eigenlijk niet zo bij jou passen D: Maar, that's just me.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zal niet direct zeggen dat ik het prachtig vind, maar ik vind het wel wat hebben.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je kan het uitproberen. De dipdying & pastelhaartinten zijn namelijk heel erg in.

    Als je het voor een dagje wilt uitproberen kan je het beste een doos pastelkrijt (geeen oliekrijt, gewoon van dat poederige krijt wat of stoepkrijt lijkt maar dan kleiner) kopen bij de Action of een andere winkel waar ze teken&verf spullen verkopen. & dan een pluk, of de onderkant van je haar vochtig maken. Vervolgens pak je een blauw krijtje & maak je de pluk blauw. Om het krijt zeg maar 'vast te zetten' (niet letterlijk!) ga je er overheen met een krul of stijltang & borstel je eventueel los krijt eruit.
    Dit is niet schadelijk voor je haar & is meteen uitwasbaar, zo kan je kijken of het je staat..

    Ik heb het gister ook uitgeprobeerd door mijn haarpunten lichtroze te krijten ;d
    (Ik raad wel aan geen nieuwe kleren aan te doen als je het uitprobeert)

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 15:06 ]

    Ik vind kleuren in je haar gewoon al lelijk


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    NeverEnough schreef:
    Je kan het uitproberen. De dipdying & pastelhaartinten zijn namelijk heel erg in.

    Als je het voor een dagje wilt uitproberen kan je het beste een doos pastelkrijt (geeen oliekrijt, gewoon van dat poederige krijt wat of stoepkrijt lijkt maar dan kleiner) kopen bij de Action of een andere winkel waar ze teken&verf spullen verkopen. & dan een pluk, of de onderkant van je haar vochtig maken. Vervolgens pak je een blauw krijtje & maak je de pluk blauw. Om het krijt zeg maar 'vast te zetten' (niet letterlijk!) ga je er overheen met een krul of stijltang & borstel je eventueel los krijt eruit.
    Dit is niet schadelijk voor je haar & is meteen uitwasbaar, zo kan je kijken of het je staat..

    Ik heb het gister ook uitgeprobeerd door mijn haarpunten lichtroze te krijten ;d
    (Ik raad wel aan geen nieuwe kleren aan te doen als je het uitprobeert)


    Ok, da's best wel awesome 8D. Ga ik eens uitproberen :3.


    i put the fun in funeral

    Op de foto vind ik het echt helemaal niet mooi. Het blauw is ook te fel, maar ik denk dat het wel mooi kan zijn. Mijn beste vriendin gaat dat ook doen in het paars of rood , maar dan niet zo veel plukken ,wel maar eentje ofzo. Bij haar staat dat wel vind ik dat hangt echt van persoon tot persoon af.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    AWG schreef:
    Ik vind een blauwe dip leuk, maar zoals die dat heeft, vind ik 't maar lelijk.


    Dit vind ik leuker.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Brooklyn schreef:
    Ik weet niet hoe je haar nu is natuurlijk of wat je stijl is , maar dat kan wel leuk zijn vind ik , behalve bij deze foto vind ik het echt niet staan (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Om te kotsen eigenlijk.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mij lijkt dat wel vet! Alleen ziet het er op de foto's niet zo uit. Misschien een andere kleur blauw? Of rood? Mij lijkt dat ook vet om een keer te doen. Ik heb zelf bruin haar, en dan denk ik dat daar blauw-paars wel bij zou staan. Maar ik mag dat never nooit van mijn moeder (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"