• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het is ochtend, hoor. Mensen zijn net wakker en gister is het al de hele dag dag/nacht geweest.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Dan is het heel vroeg in de ochtend. Laten we zeggen rond vier uur ofzo... Halfvijf?)


    help

    Axton- 12
    Nog een beetje beschaamd loop ik achter haar aan. Zo weet ik ook waar ze is toch? Maar mijn gezicht wordt al snel gesiert door een brede grijns als ik het eten zie. Eindelijk. Helaas voor mij hebben ze hier niet het eten wat mijn mami kookte. Maar niemand kan daar toch ooit aan tippen?

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 11:35 ]


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    (Wacht eens even... Elistar wordt tijdens de Hongerspelen 18... Mag dat tijdens de interviews zijn?)


    help

    [@Eglantine: jahoor, mij best =P]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cymbeline - 5
    Ik werp een blik op Avani en schud dan mijn hoofd kort waarna ik een handjevol groenpaarse bessen pak. Ze zijn voedzaam - geven energie en groeien vrijwel overal waar regen is. Ik sluit mijn ogen kort en denk terug aan vijf. Aan mijn moeder, het grote plein en de gekleurde lichtjes die het district sierden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4
    Ik sta op en loop naar één van de tafels, neem een appel en e-begin hem met mijn stiletto te schillen.

    Elistar - 2
    Uiteindelijk loop ik het dak op, waar een heleboel mensen zijn. Ik neem een broodje van de tafel van 2 en zit neer op een stoel, terwijl ik nog steeds de andere Tributen observeer. Zo zal het tot aan de Arena zijn. Je moet je vijanden kennen.


    help

    Axton-12
    Ik heb besloten van alle districten iets te proberen. Het kan toch niet tippen aan thuis... En ik ben altijd al wel nieuwsgierig geweest naar wat ze in de andere districten gegeten wordt, maar dat ik er op zo'n manier achter moest komen? Toch liever niet, maar nu ik hier toch ben! Wat houd me tegen? Met die gedachtes begin ik mijn weg langs te tafels en begint overal iets van te eten.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Cymbeline - 5
    Uiteindelijk pak ik een kommetje rode bessen. Ze zijn zoet, en met het laagje suiker enorm lekker. Als eerst houd ik het bakje voor Elistar. "Eentje proberen?" Ik glimlach en neem er zelf nog één.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4
    Terwijl ik mijn appel doorboor en er een stukje van snijd, kijk ik fronsend naar de jongen van 12. Hij lijkt van alle tafels iets te nemen. Typisch, als je thuis geen eten hebt, wil je natuurlijk al het eten dat je ziet hebben. Als mijn appel op is, kuis ik mijn stiletto af aan het tafelkleed van de tafel van 5 en laat hem weer in mijn laars glijden.

    Elistar - 2
    Ik schrik even op uit mijn gedachten en kijk naar het mutantenmeisje. "Nee, bedankt", zeg ik.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 11:43 ]


    help

    Braon-district 9
    Ik was eigenlijk van plan om me weg te houden van de rest. Me te verstoppen. Waarom eigenlijk? Met wat ik voor ogen heb is dat absoluut niet nodig. Met die gedachtes loop ik snel naar het dak, om me met de rest te mengen.


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.

    Lucas

    Ik pak een broodje van de tafel en ga zoals gewoonlijk tegen een muur staan,
    ik gooi het broodje een paar keer in de lucht en vang het daarna weer voordat ik er een hap uit neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizzie - 7
    Met een geeuw zwaai ik mijn voeten over mijn bedrand en trek mijn kleding aan. We hebben vandaag geen training en daarom trek ik één van de leuke shirtjes van het Capitool aan. Een kort broekje schuif ik aan mijn benen -het is immers al mei- en de sandalen die ik onderin de kast heb gevonden, matchen perfect bij mijn andere kleding. Mijn maag begint te knorren waarop ik snel naar de lift loop. Ik druk op het knopje van het dak en zoef omhoog.
    Op het dak aangekomen, zie ik Cymbeline staan. Ik loop naar haar toe. "Hee Cee." zeg ik.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 11:46 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Oké, even tussendoor; Ik vind het echt héél irritant dat iedereen haar mutantenmeisje noemt/denkt (: ]

    Cymbeline - 5
    Vervolgens loop ik naar Axton die van iedere tafel iets probeert. "Die niet," ik wijs naar een plateau met lange, gele repen. Het is een soort boomschors en smaakt zo goed als vergif. Als ik iedere tafel in me heb opgenomen herken ik ook planten. Dat is handig, voor in de arena. Positief. Ik kijk op naar Lizzie en houd haar de bessen meteen voor. "Lizzie." Begroet ik haar terug.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 11:48 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {ik ga even ontbijten}


    I just have to remember that just because things aren't as they were, doesn't mean things aren't okay as they are.