• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

Rollen Story

Personage's:

Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

_______

Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ

Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

Regels:

-Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)

Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine

Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]

Don't be like the rest of them, darling

[ff een vraagje, blijven we de hele dag op dat dak, of hoe zit het? xd]

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

Avani - 4
    "Waarom doe je dan zo alsof het je niets kan schelen? Alsof je weet dat je toch al gaat doodgaan?", mompel ik fronsend.

(Moet eten)

help

[Nee, je mag vrij rondlopen alleen is iedereen nu ineens op het dak omdat de meesten daar zijn. Ik ga zo mee Cee gewoon ergens anders heen.]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Lucas - District 1

'Waarom doe je dan zo alsof het je niets kan schelen? Alsof je weet dat je toch al doodgaat?' Mompelt het meisje fronsend, Ik haal mijn schouder op en eet het laastste stukje van mijn broodje op, ik was niet als zij, ik was geen typische beroeps, ik was een beroeps die hier helemaal niet wouw zijn.

[okay, clear to me ^^]

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

[Mag Jayden naar Alice Ue van District 11? Want ik verveel me :S

I'm finally back, Finally after a Year break

[Graag ^^]

James - 7
    Met een zucht zet ik het lege glas water neer op de tafel en lioop ik weg uit de drukte. De lift in, naar beneden. Wat heeft het voor zin om in het midden van een meute te staan als toch niemand aanstalten maakt om met me te praten?
    Met een zucht loop ik de lift weer uit en loop ik naar mijn slaapvertrekken. Ik had vannacht weinig geslapen; ik werd de laatste paar nachten iedere keer geteisterd door nachtmerries. Met nog een zucht laat ik me op mijn bed vallen, en al snel val ik weer in slaap.

Avani - 4
    Niet-begrijpend staar ik hem aan. "Waarom heb je je dan überhaupt als vrijwilliger aangeboden?", zeg ik, met mijn wenkbrauw opgetrokken. Ik loop weg van hem en begin door het gebouw te dwalen, nadenkend over wat ik aan de Spelmakers ga tonen.

(Moet straks pas eten... -.-)

[ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:37 ]

help

Cymbeline - 5
    Ik excuseer mezelf bij Lizzie, en loop vervolgens langs de andere tafels. Bij enkele kruiden of andere planten blijf ik staan - ik probeer ze zo goed mogelijk in te prenten door hun geur en smaak te onthouden. Daarna verlaat ik het gezelschap geruisloos en laat ik de lift op 5 stoppen.

Feel the fire, but do not succumb to it.

(HANS ZIMMER IS A GENIOUS.)

help

Lucas - District 1

'Waarom heb je je dan uberhaupt als vrijwilliger aangeboden?' Zegt ze met opgetrokken wenkbrauwen, gelukkig liep ze weg, ik was toch niet vanplan andwoord te gaan geven, ik had zo mijn eigen redenen en die gingen haar niks aan.

Lizzie - 7

Als ik Cee naar de lift toe zie lopen, loop ik verder naar de tafel van 5. Er staat nog een bakje bessen en ik pak er een aantal uit. Langzaam stop ik ze in mijn mond.

[ik moet straks btw weg naar een verjaardag van een vriendin van me die vandaag jarig is... Dan ben ik pas weer na 8en thuis, dus ik mis een heel stuk dan. (waarschijnlijk is er dan ook wel een nieuw topic =P) Maar ff dat jullie dat weten en dat mijn voorstuk dingetje voor de spelmakers dus misschien wat later is (geen idee hoe laat jullie dat wilden doen?)]

[en straks is over ongeveer een half uurtje]