• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik hou van de Beroeps. Ze zijn zo gemeen. XD Eigenlijk zou ik ze moeten haten... Sorry for Cee, tough...)


    help

    Cymbeline
    Ik grijns. Mijn ogen zijn gevuld met vuur dat brand om op te stijgen. Ik kijk kort naar de Spelmakers. Die blikken in hun ogen weerspiegeld in die van de andere tributen. Zijn ze al bang? "Maak je geen zorgen, Avani, ik zal je snel doden." Lispel ik haar na. Ik besteed geen aandacht aan de rest. Het vuur doofd langzaam - er blijven vonken over die zullen oplaaien bij mijn volgende uitbarsting, ja. En de volgende keer zal diegene dood zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elistar - 2
    Wel... Dat was interessant. Ik sta geluidloos op en loop nonchalant opnieuw naar het parcours. Rennen en dingen ontwijken doe ik graag. Het leidt me af van alle andere dingen.


    help

    ( Leave, je hebt echt een leuke carrie hoor. Maar ik heb het gevoel dat ze een beetje te perfect is, het is goed als je iedereen een beetje uitdaagt maar met haar in de arena zouden we allemaal al gelijk dood zijn duss.. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ik heb allang uitgewerkt over hoe ik haar wil spelen. In de arena ga ik niemand vermoorden, although.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Appelstroop schreef:
    ( Leave, je hebt echt een leuke carrie hoor. Maar ik heb het gevoel dat ze een beetje te perfect is, het is goed als je iedereen een beetje uitdaagt maar met haar in de arena zouden we allemaal al gelijk dood zijn duss.. )


    (Wacht maar op Elistar... Hij kan mensen echt dodelijk raken met woorden... Hij is soort van de rustige Cato, maar kan ook snel grof geweld gebruiken... Maar ik vind ook een beetje dat Cee een beetje te perfect is... Ze heeft mutilantenbloed, okay, maar ze loopt er soms wel iets te veel mee te pronken, vind ik... OH. NEVERMIND. Als ze niemand gaat vermoorden... XD *evil laugh* Anyways, je hebt toch altijd toestemming nodig... XD)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 21:57 ]


    help

    Leave schreef:
    [Ik heb allang uitgewerkt over hoe ik haar wil spelen. In de arena ga ik niemand vermoorden, although.]


    ( niet hatend bedoeld hoor, maar je 'vaagt' iedereen een beetje weg )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Mutantenbloed. Ze is geen mutilant. Altough; Haar bloed is perfect. Haar karakter niet. En als mensen meer met haar op zouden trekken zou je dat vanzelf merken (: ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eglantine schreef:
    (...)

    (Wacht maar op Elistar... Hij kan mensen echt dodelijk raken met woorden... Hij is soort van de rustige Cato, maar kan ook snel grof geweld gebruiken... Maar ik vind ook een beetje dat Cee een beetje te perfect is... Ze heeft mutilantenbloed, okay, maar ze loopt er soms wel iets te veel mee te pronken, vind ik... OH. NEVERMIND. Als ze niemand gaat vermoorden... XD *evil laugh* Anyways, je hebt toch altijd toestemming nodig... XD)



    ( Ik bedoel meer dat ze nu als enige in de ballangstelling staat zegmaar, maar anyway. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (WACHT. Mutant, mutilant... Wat is het verschil weer? XD Ik ben niet meer mee... Een beetje te lang geleden dat ik die boeken heb gelezen, denk ik... Volgens mij is het gewoon Mutanten, en niet mutilant... XD Ik haal woorden vaak door elkaar... Anyways, kunnen we nu gewoon verder RPG'en? Het was net actie...)


    help

    [Als dát het is - dat Cymbeline zorgt voor de meeste actie is dat niet mijn fout. Jullie kunnen toch ook accevietjes bedenken? Ik zal Cee dan maar op de achtergrond houden totdat iedereen zich weer gewaardeerd voelt (: ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Jij bent lief... En ik ben er net achtergekomen dat als ik mijn haar kam, mijn haar wordt aangetrokken door mijn kam... NOW CAN WE CONTINUE? Is het btw geen akkefietjes? XD)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:03 ]


    help

    [Het was ironisch bedoeld en ik ben niet van plan mijn personage te gaan beperken dus als we verder kunnen gaan; Graag! =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    [Als dát het is - dat Cymbeline zorgt voor de meeste actie is dat niet mijn fout. Jullie kunnen toch ook accevietjes bedenken? Ik zal Cee dan maar op de achtergrond houden totdat iedereen zich weer gewaardeerd voelt (: ]


    ( dat bedoel ik idd, maar het is vast gewoon omdat je goed kan schrijven en daardoor ook gewoon een beetje op de voorgrond staan, maar blijf maar bitchen met Madi hoor. Me likes a fight :3

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 22:05 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Me too. En ik vind het feit dat mijn haar nu door mijn kam wordt aangetrokken, heel leuk... Ik ben raar, sorry...)


    help