• Welcome To The 66ste Hunger Games!
    May the odds be ever in your favor!
    And Happy Hunger Games!

    De 66ste hunger game is iets wat het capitool vol afschuwing naar heeft gekeken, de tribuuten deden dingen die normaal niet werden gedaan bij de hunger games...

    Rollen Story

    Personage's:

    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone
    _______

    Madilaine Mea Bowen - Appelstroop
    Elistar Ashworth - Eglantine
    _______

    Meisje District 3 - Peacekeeper
    Jongen District 3
    _______

    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Eglantine
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Appelstroop
    _______

    Cymbeline - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    _______

    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6
    _______

    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby
    _______

    Meisje District 8 - Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx
    _______

    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Jongen District 9
    _______

    Marella Mea Fentum - Appelstroop
    Jongen District 10 - HurtedHeart

    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore Eglantine
    ________

    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool


    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je Ooc schrijft graag tussen haakjes () [] {}
    -Maximaal 2 personage's 1 die snel dood gaat.. (Zeker weten dat je er genoeg tijd voor hebt)



    Mede Mogelijk gemaakt door:
    Appelstroop
    Eglantine


    Begin: Alle tributen zijn aangekomen in het capitool en hebben gister de hele parade gedaan, nu zijn ze klaar voor hun eerst training.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Rue - District 11

    Ik draai me om en loop richting de trap, het dak was maar een paar verdiepingen naar boven en ik was toch niet van plan de lift te nemen, als ik bij het dak aangekomen ben zie ik dat er al een hele hoop mensen staan en loop wilekeurig naar een tafel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizzie - 7

    Ik pak een van de bessen uit het bakje en stop hem in mijn mond. Hij smaakt verrukkelijk en als ik de bes heb doorgeslikt, glimlach ik naar Cee. "Dank je. Komen ze uit jouw district?" vraag ik dan maar, ook al vermoed ik van wel. Ik moet ooit bondgenoten zoeken en goede gesprekken zijn daar een begin van.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [ff aankleden]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Aankleedse :')]

    Cymbeline - 5
    Ik glimlach even, en knik dan. "Ze groeien in het bos. Alhoewel ze een variant zijn van giftige bessen, dus als je in de arena dezelfde tegenkomt zou ik ze toch eerst door een dier laten proeven." Vertrouw ik haar toe. Zo sterven veel mensen uit ons district - de halen de bessen door elkaar. Gelukkig voor mij kan ik ze perfect onderscheiden door het vele jagen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lizzie - 7
    "Dank je voor de tip, ik zal het onthouden. Trouwens, gewoon even een vraag: wat is jouw lievelingskleur?" probeer ik het gesprek op gang te houden.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [TROUWENS: vrolijk pasen iedereen ^^:Y)]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Jij ook :Y)]

    Alice Rue - District 11

    Ik pak een broodje van de tafel en kijk dan rond, veel mensen zaten te praten.

    Lucas - District 1

    Uit pure verveling gooide ik het broodje in mijn hand keek op keer in de lucht en vong hem toen weer voordat ik een hap nam, waarschijnlijk zou er toch niemand naar me toe komen vooral niet uit arme districten.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 11:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cymbeline - 5
    "Ik vind iedere kleur mooi, omdat ze allemaal een functie hebben." Glimlach ik. "En jij?" Ik nam opnieuw een bakje van de tafel van 5. Deze keer één gevuld met een raar soort stokjes. Ze kwamen voort uit de grond. Uit losse aarde om precies te zijn. De binnenkant smaakte vaak naar iets kruidigs. En als je wist hoe je ze moest eten kon je zo weer drie dagen vooruit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James - 7

    Met een zucht loop ik naar de lift toe. Lizzie was al zonder mij vertrokken naar het ontbijt op het dak en ik heb echt totaal geen zin om daar in mijn eentje te staan. Natuurlijk kan ik gewoon bij iemand gaan staan en proberen een gesprek te beginnen, wat Lizzie altijd zo goed kan, maar ja. Waarschijnlijk ga ik toch al meteen bij de hoorn dood. De lift stopte bij het dak en ik zag dat ik zo'n beetje de laatste was. Ik liep door naar een tafel waarop '7' stond en pakte daar één van de vertrouwde broodjes met lekker spul erop [sorry, ik heb echt geen idee wat specialiteiten van 7 zijn xd]. Met een glimlach at ik hem op en ik pakte een glas water.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Leave schreef:
    [Oké, even tussendoor; Ik vind het echt héél irritant dat iedereen haar mutantenmeisje noemt/denkt (: ]


    (Sowwy! Ga erop letten! xd Ohja, en gelukkig Pasen ofzo? XD)

    Elistar - 2
    Zelf weet ik niet zo heel veel van bessen, of giftige planten ofzo. Ik denk niet dat ik dat echt zal nodig hebben, jagen zal wel voldoende zijn, maar toch luister ik geïnteresseerd naar wat Cee te zeggen heeft. De Tributen helpen me meer dan ik had verwacht... Ik neem een appel van de tafel en neem langzaam een hap.

    Avani - 4
    Neuriënd ga ik weer in een zetel zitten en bestudeer de andere Tributen. Ik ben blijkbaar niet de enige. Die van 2 zit het ook al de hele tijd te doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:04 ]


    help

    Lizzie - 7

    "Ik hou ook wel van alle kleuren, maar vooral van de kleur groen. Niet de kleur groen die ze hier hebben, maar van de moskleur groen en eigenlijk gewoon de groene kleur van de natuur. En ik hou van bruin, maar ja... Wat verwacht je van een meisje dat elke dag hout staat te hakken." Ik grinnik en kijk naar het bakje. "Wat is dat, als ik vragen mag?"


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Oke ik ben nieuw. Ehm wat heb ik gemist? Want ik ben te lui om alles nog iste lezen. Waar kan ik inspringen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Bij vier is het vis, maar ik vind het zo raar om te zeggen: Ik neem een stukje vis. XD)


    help

    HurtedHeart schreef:
    [Oke ik ben nieuw. Ehm wat heb ik gemist? Want ik ben te lui om alles nog iste lezen. Waar kan ik inspringen?]


    (Alle Tributen zitten nu op het dak. De training is net gedaan en binnenkort is het voor de Spelmakers tonen wat ze kunnen)


    help

    [@HurtedHeart: Nou, we zijn nu op de tweede trainingsdag bij het ontbijt (of kwam er vandaag geen training?) iig, je zou kunnen beginnen met dat je net uit bed stapt of zo ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.