• - die altijd zo vreselijk depri wordt als een boek uit is. Vooral als het zo snel uit is.
    NUTTELOZE INFORMATIE
    Ik heb vier dagen geleden de triologie van de hongerspelen gekregen. Dag één en twee heb ik Hongerspelen gelezen. Dag drie en vier heb ik Vlammen gelezen. De twee eerste zijn dus al uit.
    En nu ga ik tot maandag wachten met spotgaai. Waarschijnlijk gaat het niet lukken, want ik moet gewoon weten hoe het afloopt.


    Als zo een boek dan uit is heb ik altijd zo iets van. "Fuck, daar heb ik dan twee dagen leesplezier aan gehad." of "Is het nu al gedaan?"
    Dan kom je terug naar de saaie, echte wereld. En ja dat is echt om depri van te worden.
    Anyway; heeft iemand dit gevoel ook? Of ben ik gewoon vreemd?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 17:16 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Mercurial schreef:
    Haha, dat gevoel ken ik. Ik mis de personages soms ook als ik een boek uit heb gelezen... Dat is best hopeloos eigenlijk. (krul)

    Dat heb ik ook. Vooral als de boeken zo een vreemd einde hebben. Dan vraag ik me soms af hoe die persoon zijn leven verder gaat. (Ik heb echt te veel vrije tijd)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 17:33 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Je bent zeker niet de enige! Ik heb dat ook echt zó vaak ;p.


    The odds are néver in our favor.

    Als het een goed boek is heb ik dat ook.

    Ik heb dat bij alle boeken, vooral als ze heel meeslepend zijn.


    Take risks and conquer your fears.

    Theluji schreef:
    Als het een goed boek is heb ik dat ook.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik moet mezelf altijd inhouden niet te gaan huilen. Ja, ik huil bijna als ik een geweldig boek uit heb. Vaak wacht ik dan een maand of twee, en lees ik hem opnieuw. (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik word niet echt depri als ik een boek uit heb, maar ik zit dan een paar uur in een 'Huh is hij nu al uit' fase


    26 - 02 - '16

    Ik lees niet zoveel boeken, maar ben wel bezig The Hunger Games te luisteren als audioboeken. Daarna ga ik aan The Gunslinger beginnen en The Dark Tower serie van Stephen King. (krul)
    Ben in deel 3 van THG bezig nu, maar heb al een paar dagen niet meer geluisterd eigenlijk. :'D


    Til hug og blod.

    Daar heb ik echt altijd zooooo´n hekel aan xD


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Ja, en daarom vind ik het nooit leuk om een boek uit te lezen lol. Maar ik blijf vaak wel langer met de gedachte van het boek rondlopen hihi


    As travars

    Ik wist geen weg met mezelf toen ik Perks Of Being A Wallflower uitgelezen had.

    AWG schreef:
    Ik wist geen weg met mezelf toen ik Perks Of Being A Wallflower uitgelezen had.


    oooh ik vond dat met die tante zo onverwachts :o


    As travars

    Miyagi schreef:
    Try Game of thrones, serieus zware boeken en zo zijn er een deel of 5 dacht ik? Ik ben begonnen aan het eerste, Game of thrones dus, en het bedraagt zo'n 700 en een beetje bladzijden en het is echt een heel mooi verhaal. Het is wel complex en je moet erbij zijn om vele links te kunnen leggen

    Ik heb ze, in 't Engels :Y) Moet er nog aan beginnen x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moriarty schreef:
    (...)

    oooh ik vond dat met die tante zo onverwachts :o

    Ja dat kwam echt uit het niks D:

    Ik heb dat alleen met films.
    Ik heb ook het boek van LOTR, de 3 edities in 1 boek. Ik haat lezen maar ik wou ook per sé het boek! En ja, die ligt hier nu al maanden te liggen en ben nog niet verder geraakt dan pagina iets in de 60.
    Reden dat ik lezen haat is omdat ik mij totààl niet kan concentreren. Het minste gebabbel, geluid, of beeld (al is het maar een vlieg) is genoeg om me uit de concentratie te halen. Ik lees dan 100x dezelfde zin vóór ik besef wat er werkelijk bedoeld wordt en dan een uur later kan ik de bladzijde omslaan. :') Beeld u in, dat zijn een paar duizend bladzijden. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.