• - die altijd zo vreselijk depri wordt als een boek uit is. Vooral als het zo snel uit is.
    NUTTELOZE INFORMATIE
    Ik heb vier dagen geleden de triologie van de hongerspelen gekregen. Dag één en twee heb ik Hongerspelen gelezen. Dag drie en vier heb ik Vlammen gelezen. De twee eerste zijn dus al uit.
    En nu ga ik tot maandag wachten met spotgaai. Waarschijnlijk gaat het niet lukken, want ik moet gewoon weten hoe het afloopt.


    Als zo een boek dan uit is heb ik altijd zo iets van. "Fuck, daar heb ik dan twee dagen leesplezier aan gehad." of "Is het nu al gedaan?"
    Dan kom je terug naar de saaie, echte wereld. En ja dat is echt om depri van te worden.
    Anyway; heeft iemand dit gevoel ook? Of ben ik gewoon vreemd?

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 17:16 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik ken het, ik lees ook boeken vrij snel en dubbel. HP heb ik in één week uit gelezen, en dat doe ik nu al meer dan 5 keer. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, in eerste instantie wil ik vet snel doorlezen, want het is spannend en ik wil weten hoe het afloopt. Vervolgens is het boek uit en dan is het gewoon klaar. Dat is zo'n leeg gevoel altijd xD


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, je bent superweird.
    Nee, je bent zeker niet de enige. Ik heb dat ook hoor. En als ik dan het boek opnieuw lees, heb ik er nooit zo veel plezier aan dan toen ik het voor de eerste keer las... (Beetje een kromme zin, I know).


    Deep inside, I've never felt alive

    je bent niet vreemd, dat heb ik ook. zelfs na de tweede keer. en de derde, en de vierde. oftewel, elke keer dat ik een goed boek lees. zo ook bij de hunger games.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat heb ik vooral met de Darkest Powers-triologie. Die heb ik binnen vier dagen allemaal uitgelezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat heb ik vooral met de Darkest Powers-triologie. Die heb ik binnen vier dagen allemaal uitgelezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je bent heus niet de enige hoor.
    Toen ik alle harry potter boeken uit had gelezen voelde ik me echt zo weird.. Heel verdrietig en leeg.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is zooo herkenbaar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Altijd... Altijd...
    Dan lees ik hem gewoon opnieuw, of heel de reeks opnieuw (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    FlowerOnFire schreef:
    Je bent heus niet de enige hoor.
    Toen ik alle harry potter boeken uit had gelezen voelde ik me echt zo weird.. Heel verdrietig en leeg.


    Ja, dat had ik wel. En ik voelde me ook leeg toen Dobby dood ging, boek en film. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Try Game of thrones, serieus zware boeken en zo zijn er een deel of 5 dacht ik? Ik ben begonnen aan het eerste, Game of thrones dus, en het bedraagt zo'n 700 en een beetje bladzijden en het is echt een heel mooi verhaal. Het is wel complex en je moet erbij zijn om vele links te kunnen leggen


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Jep, maar ik doe er dan iets langer over, maar dan nog vind ik het stom als een boek uit is.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, dat gevoel ken ik.
    En ik ben nu ook aan die serie bezig. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yaaaay, ik ben normaal. *O*
    Ik ga het sowieso nog een paar keer lezen. En ik heb nog een hele lijst boeken die ik nog wil (her)lezen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 17:31 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Haha, dat gevoel ken ik. Ik mis de personages soms ook als ik een boek uit heb gelezen... Dat is best hopeloos eigenlijk. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.