• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Aboo, ik post zo met Steef Philippe Rogers. Hoe zal ik beginnen? S:]

    [Cresseyde, wil je zo posten met Freddie?(a) ik moet alleen wel zo weg dus dan reageer ik vanavond weer. @hierboven; je kunt wel ergens rondlopen ofzo haha. Ik ben met mijn personage en een aantal leden van ons pact net op de wandel gegaan. In welk district zit je?]

    [tot vanavond schatjes xxx]

    [Oké, dan laat ik m'n personage wel rondlopen. Ik zit in district twee. & Tot vanavond. ;D]

    [Ik open straks wel een nieuwe, dan ga ik ook gelijk wat actiever worden in deze RPG :Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Topic 11, wordt pas in gepost als dit topic vol is


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kaia Leif Winters||District 13
    Wanner ik klaar ben met het liedje begint Melissande met het aanbrengen van de planten die een jongen, volgens mij uit twaalf, heeft gebracht. 'Ik kan wel even helpen,' zeg ik en ik pak een plant.


    Remember to be ridiculous.

    Ann Rose Morrinsson || District 2

    Ik stond op, pakte mijn vest en deed hem aan. Zonder te kijken waar ik naar toe liep dacht ik aan thuis. Aan mij broertje. Ik had aan mijn beste vriend gevraagd of hij voor hem wou zorgen. Mike heet hij. Ik glimlachte even bij zijn naam. Ik had heel lang met hem geoefend voor de spelen en heel vaak schoot ik net mis omdat ik moest lachen om hem. Dan hadden we geen eten, maar we hadden elkaar. Onverwacht stapte ik in een plas. Ik wou mijn voet eruit trekken maar dat lukte niet. Ik probeerde het nu met mijn handen en het lukte alleen zat er iets scherps in en ik kreeg een snee. Ik voelde in de plas met mijn andere hand en pakte het. Het was een scherp steentje. Ik bekeek het even en ging toen opzoek naar een tak. Toen ik die eindelijk had gevonden ging ik in een boom zitten Ik keek naar de wond in mijn hand. Hij was niet zo diep dus dat ging wel weg. Ik pakte de stok en begon hem te schrapen met het steentje eerst had het niet zoveel effect want de barst was dik, maar na mate ik een stukje verder was ging het makkelijker. Hij begon al een beetje de vorm te krijgen. Ik was nu al dik 2 uur bezig en hij was bijna klaar. Ik schraapte het laatste hout er vanaf en keek goedkeurend. Met het steentje groef ik de letter M en de letter A in het hout. De M van Mike en de A van Ann. Ik maakte een gaatje aan allebei de uiteinden van de boog alleen bij de laatste prikte ik in mijn arm. "GvD" mompelde ik zachtjes en keek naar de wond deze was wel diep. Ik deed mijn schoen uit en mijn sok die bond ik om me arm heen. Niet echt fris ofzo maar ik had niks anders. Ik sprong uit de boom opzoek naar touw.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:21 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Lol, vanavond voor de derde keer naar the Hungergames in de bios]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xMirrorMan schreef:
    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Hey, ik weet dat dit niet goed komt, maar daar moet je niet te veel aan denken!" Zegt ze zachtjes, waarna ze me een klein kusje geeft.
    Niet aan denken. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar voor Freya wil ik het wel proberen.
    Ik glimlach even naar haar en kijk dan richting het riviertje waar Lisa en Jonah nog steeds zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik trok hem rechtop en knuffelde hem, zachtjes drukte ik mijn lippen weer op de zijne, maar ik werd iets ruiger.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Freya trekt me overeind en knuffelt me dan, wat mijn ogen lichtjes laat glinsteren. Zachtjes drukt ze haar lippen weer op de mijne, maar nu iets ruiger.
    Ik leg een arm om haar middel, waarna ik haar dichter tegen me aan trek, maar de zoen niet verbreek.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ann Rose Morrinsson || District 2.

    Ik zag een riviertje waar 2 mensen in zaten. Ik liep er iets verder vanaf naar het riviertje toe. Daar haalde ik de sok van me arm. Het deed aardig pijn en ik drukte er een beetje op. Wat ik beter niet had kunnen doen. "Auuw" zei ik ik probeerde het zachtjes te zeggen maar het lukte niet echt.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:21 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik ging met mijn handen door zijn haar, zijn lichaam tegen het mijne voelde zo goed, ookal zou het echt niet mogen, ik wou hem nooit meer loslaten. Voorzichtig ging ik met mijn tong langs zijn lippen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ ik verander de achter naam van Ann even want iemand anders heet ookal zo :P )


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Boem 8D]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.