• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    "Ik ook, sorry. Vriendjes?" Grinnikt Jane.
    Ik lach heel eventjes.
    "Vriendjes." Zeg ik en knuffel haar weer.
    We hadden wel vaker ruzie gehad, maar niet omtrent dit soort dingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryl

    "Ja, heel erg." Zet Eliza pruilend.
    Ik lach even om het schattige koppie en druk mijn lippen even op de hare.
    "Okè, hier. Maar wel lief doen en voor je houden hè." Zeg ik en geef het pak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Hij lacht evenen drukt dan een kus op mijn lippen,
    'Okè, hier. Maar wel lief doen en voor je houden hè.' Zegt hij en geeft me het pak met koejes, 'Oke' Zeg ik blij en grist een koekjes uit het pak en stop die in mijn mond, Braaf laat ik het pak op mijn schoot liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    Eliza pakt een koekje uit het pak en stopt hem in haar mond.
    Ik pak er ook een en eet hem ook op.
    Ik leg mijn vrije hand in haar zij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Darryl pakt ook nog een koekje en lecht zijn vrij hand tegen mijn zij,
    Bij hem had ik het gevoel dat ik helemaal veilig ben. ik pak het pak op en zie dat er nog maar 1 koekjes inzit. 'Nauw..' Mompel ik verondwaardigt, ik haal het laatste koekjes eruit en hou het pak op zijn kop, Niks.. ik breek het laatste koekjes doormidden en geef een helft aan Darryl


    Don't be like the rest of them, darling

    Yara

    Ik loop de eetkamer in om te kijken of er misschien iemand is waarmee ik kan praten, ik haat het om alleen te zijn. Ze zijn allemaal ouder dan mij. Ik schud mijn haar naar achter en doe de deur achter me dicht. Een jongen en een meisje die ik niet ken zitten daar koekjes te eten.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Taylor

    Ik kijk opzei.
    Zo te zien hebben ze niet gehoord.
    Ik snel door zodat ik voor de deuropening weg ben.
    Dan word ik gebeld door me moeder.
    "Wat?!" zeg ik terwijl ik opneem


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Darryl

    "Awh, op!" Zeg ik en zie hoe ze het laatste koekje door midden breekt en daarna de helft aan mij geeft.
    Ik hoor de vloer achter me kraken en kijk om.
    "Hoi." Zeg ik en stop het halve koekje in mijn mond.
    "Wacht." Ik til Eliza van mijn schoot en loop naar de kast en open hem.
    "Karamelkoekjes!" Zeg ik en lach.
    Ik hoor een deur open gaan en zie Vincent. "Jullie hebben al een heel pak op, vind je niet dat dat genoeg is?" Zegt hij best streng. Ik knik en leg snel het pak terug.
    "Sorry." Mompel ik en ga terug zitten en trek Eliza op mijn schoot.
    "Je mag erbij zitten hoor." Zeg ik tegen het meisje. Ik had haar werkelijk nog nooit gezien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Ik hoor achter me iemand binnen komen en draai me ook om, 'Wacht' Zecht Darryl tegen me en loopt terug naar de kast 'Karamelkoekjes!' Lacht hij en ik kijk hoe Vincent zegt dat we al genoeg gegeten hebben, verontwaardigt komt Darryl terug en word ik weer op zijn schoot getrokken, 'Je mag erbij zitten hoor.' Zegt hij tegen het meisje dat net in de deuropening was verschenen, ik knik instemmend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane

    Ik glimlach. ´Gelukkig.´ Ik laat hem los. ´Dankje.´ Ik ga zitten op een stoel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    "Weetje zak erin met je mooie praatjes!" zeg ik woest tegen me moeder.
    "Jullie zijn er nooit maar dan ook nooit! Ik ben altijd alleen met Carmen!" zeg ik nog bozer en ik hang op.
    Ik haat hun denk ik boos


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Yara

    Ik hou mijn adem is, zou ik een intiem moment hebben verstoord ofzoiets?
    "Hoi." Hij stopt het halve koekje in zijn mond en loopt naar de kast. De deur gaat open en en Vincent komt binnen. "Jullie hebben al een heel pak op, vind je niet dat dat genoeg is?" Zegt hij streng. "Je mag erbij zitten hoor." Zegt de jongen tegen mij. Ik knik dankbaar en schuif bij hun aan de tafel. "Ik ben Yara." zeg ik omdat ze me vast nog niet kennen. Ik doe mijn rode haar in een staart en glimlach.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Darryl

    "Ik ben Yara." Zegt het meisje als ze zit.
    "Ik ben Darryl en dit is lieve Elizabeth." Zeg ik en doe mijn armen om haar heen.

    Chester

    "Dankje." Zegt Jane en gaat zitten.
    "Wil je alleen zijn, of mag ik bij je blijven?" Vraag ik voor de zekerheid.
    Ik kijk haar aan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    Het meisje steld zichzelf voor als Yara 'Ik ben Darryl en dit is lieve Elizabeth' Zeght Darryl en hij slaat zijn armen om mij heen 'Hoi' Grijns ik naar het meisje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Yara

    Ik glimlach. "Wat zijn jullie gaves?" vroeg ik nieuwschierig. Ik voel me klein hier, maar daar wende ik wel aan hopelijk. Toch kende ik wel al veel mensen hier.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.