• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane

    Ik ren naar beneden en neem de telefoon weer. 'Eh... ik woon hier nog niet zo lang dus moest ik het effe navragen, er woont hier geen Taylor.' ik doe mijn vinger op mijn lippen om anderen duidelijk te maken dat ze niks moeten zeggen over Taylor. 'Ja, oké, sorry.. Geeft niks.. Dahag.' ik hang op. 'moeder van Taylor.' zeg ik. Ik ga op de bank zitten en kijk naar Elizabeth en Yara.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    "Fuck,fuck,fuck.." Ik bijt op mijn lip om niet te gaan huilen. Het deed echt heel erg pijn maar ik zag aan haar gezicht dat ze heel erg geconcentreerd bezig was. De glasscherven kwamen de wond uit en ik beet mijn lip stuk, ik kon echt slecht tegen pijn.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Darryl

    Ik kijk naar Eliza die Yara geneest.
    "En daarom is ze mijn super heldin." Lach ik naar Yara.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth


    Ik zag dat het niet ging en de wond was nu school en dicht, ik deed mijn ogen dicht en consentreerde me op de pijn van Yara, als het goed was zou ik de pijn kunnen stoppen al weet ik niet of het gelukt is 'En daarom is zij mijn super heldin' hoor ik Darryl achter me grijnzen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor

    Ik liep naar beneden en zag dat iedereen naar mij keek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Yara

    Ondanks de pijn moet ik lachen om Darryl's opmerking. Inneens voelde ik een hele grote verlichting over mijn been heengaan, de pijn trok weg en de wond was dicht. Ik zuchte. "Thanks" Glimlachte ik terwijl ik opstond. "Darryl, nu moet jij de glasscherven even opruimen en naar de prullenbak laten zweven." grijnsde ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elizabeth

    'Thanks' Glimlachte Yara naar me terwijl ze opstond, ik stond ook op en zag dat Jane op de bank was gaan zitten, 'Hoi Jane' Groete ik haar en plofte naast haar neer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane

    'Hoi Jane' Groet Eliza haar en ploft naast me neer. 'Heey..' zucht ik. Ik strijk met mijn hand door mijn haar. ´Hoelaat gaan jullie slapen? Morgen zullen we wel weer vroeg moeten beginnen.´ zucht ik. Geen zin in werken...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Hoe laat gaan jullie slapen? Morgen zullen we wel weer vroeg moeten beginnen.' Zegt Jane , 'Hmm.. Zometeen denk ik, ik heb echt geen zin om te moeten werken, wat wil ik nou doen tegen iemand met een mes?' Zeg ik zuchtend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    Ik lach even naar Yara.
    "Laat ik dat maar niet doen. Ik heb het niet onder de knie, en ik wil neit dat er straks gewonden vallen." Zeg ik eerlijk en kijk naar Eliza die met Jane aan het praten is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yara

    "Hoelaat is het nu dan?" Vraag ik terwijl ik ook op de bank neerplof. Ik schud mijn haar naar achter en ga in kleermakerzit op de bank zitten.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jane
    ´Je wonden helen?´ grijns ik. 'Ik heb dit.' ik laat uit mijn hand een klein fonteintje oprijzen en er kleine bliksemvonkjes uitspatten. 'Wat heb je daaraan?' vraag ik terwijl ik naar het fonteintje kijk.

    [is Chester dood ofzo??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jaa..... xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Taylor

    Ik loop bijna onhoorbaar naar de koelkast om wat drinken te pakken, maar dan laat ik er flessen frisdrank uit kletteren.
    "Stik" zeg ik boos en buk om ze opteruimen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [WEEH, moet ik naar hem toe? post anders wat ookal is hij ''dood'']


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel