• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hoe laat is het nu ongeveer in de rpg?]

    Elizabeth

    'Dat weet ik niet, ik moet nog alles leren.' Hoor ik Darryl uitleggen aan Yade en hij kijkt even naar mij en glimlacht, ik kon hem teminste betermaken als hij ziek is of gewond, dat wel wel een goed gevoel.


    Don't be like the rest of them, darling

    [avond??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [telefoon opnemen doe ik wel]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane
    De telefoon gaat. Ik sta op, loop er naar toe en neem hem op . ´Hallo, met Jane ik zit in de boomhut.´ zeg ik en wacht op antwoord
    [kan ´´Taylor´´ dan de moeder even ´´spelen´´?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ja is goed)

    Moeder Taylor

    "Hallo met Jennie Garth de moeder van Taylor, kan ik haar even spreken?"


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane

    Ik kijk om me heen of ik Taylor zie. ´Wacht even mevrouw.´

    [waar is Taylor?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    Ik knik en glimlach. "Ik kan echt iets heel ergs cools!" Ik ga recht zitten en doe mijn arm achter het glas wat op tafel staat. "Ik stoot hem er vanaf en vang hem op zonder dat er een druppel op de grond te recht komt" Ik ga klaarzitten. "Watch this!" Ik stoot het glas van de tafel en op het moment dat ik wil pakken zet ik mijn voet perongelijk achter de poot van mijn stoel en de stoel klapt naar achter. Het glas valt op de grond en ik val in het glas. "Fuck.." zeg ik verbaasd. "Het lukt altijd.."


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elizabeth

    Ik spring snel van Darryl zijn schoot af en kijk hoe het met Yara is die net met haar voet op het glas viel, 'Kun je je voet strekken?' Vraag ik terwijl ik naar de wond kijk, er zaten allemaal glasscherven in.


    Don't be like the rest of them, darling

    [boven op haar kamer]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane

    Ik leg de telefoon neer en ren naar boven. ´Taylor, je moeder aan de telefoon.' zeg ik terwijl ik na kloppen de deur open doe.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    "Taylor je moeder aan de telefoon" hoor ik Jane zeggen.
    "Wat heeft ze naar de huis telefoon gebeld?!" zeg ik boos,


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane

    'Ja, stom zijn ouders he? Zal ik zeggen dat ze het verkeerde nummer heeft ofzo, of dat je er niet bent?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    "Kun je je voet strekken?" Vraagt Elizabeth aan mij. "Eh, ik denk van niet" zeg ik. Terwijl ik naar de muur staar, ik kan echt niet tegen bloed. Echt ik weer, ik vraag me alleen af waarom het deze keer niet lukte. Karma, vast.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elizabeth

    'Blijf stil zitten' Zeg ik terwijl ik het eerste doe wat in mij opkomt, ik strek mijn hand en hou die boven de wond, vrijwel direct kwam er een blauw achtige gloed die de scherven eruit haalde en je kon zien dat de wond schoon werd en weer dicht ging.


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor

    "Ja doe maar" zeg ik boos voordat ik haar ga uitschelden


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †