• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!


    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (myMOMENTS)
    -Alexia Thompson (myMOMENTS)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Matthew Livingstone (Muguet)
    -Amber Somers (NewUsername)
    -Amy Somers (myMOMENTS)
    -Jake Smith(Muguet)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (myMOMENTS)
    -Katherine Bright (Muguet)
    -Dana Nieon (NewUsername)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (myMOMENTS)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (NewUsername)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (myMOMENTS)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken



    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:



    Maandag


    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag


    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag


    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag


    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Felicity Roberts
    'Sorry, ik hoorde jullie stemmen en ik was gewoon nieuwsgierig.' Ik snapte niet hoe het kwam dat hij me had gezien. Normaal lukte het me perfect om ongezien menssen af te luisteren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    ZFaegan Carter
    Ik keek haar scherp aan.
    "Wie ben je?" vroeg ik achterdochtig. Het voelde niet goed, zou ze iets weten?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Volwassen hoor,' grinnikte Luce. Ik grijnsde. Dit werd nog wat. Luce keek opeens naar mij.
    'Waarvoor ik trouwens kwam. Ik wilde weten of jij morgen avond nog zeker weten komt. En met of zonder gasten?' Ze wierp een blik op Jitse.
    'Ik kom morgen. Zonder gasten. Jitse gaat morgen al weer weg.'
    Luce knikte. 'Jammer,' zei ze. 'Ik weet zeker dat jij het heel leuk had gevonden om naar Dana te luisteren.' Dat laatste had ze tegen Jitse en ik voelde mezelf rood worden.


    Ricardo
    'Ja, ik ook,' zuchtte ik. Toen keek ik naar Nathan. 'Wat is er met je kaak?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Felicity Roberts
    Wat hij kon, kon ik ook.
    'Felicity Roberts.' zei ik bitcherig terug. 'En jij bent?'

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 10:31 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Yara, kun je ook met Matthew reageren?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ahja just

    Matthew Livingstone
    Ik liep rustig door de gangen, richting ... Ik had geen idee waar ik heen ging. Achja, het maakte ook niet uit. Ik zou wel zien waar ik terecht kwam.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Hoezo?" vroeg ik nieuwsgierig. Waar zou ik naar moeten luisteren?

    Nathan Bradley
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Iemand heeft meg geslagen." legde ik uit. "Het valt wel mee." loog ik.

    Faegan Carter
    "Faegan." ik twijfelde even. "Faegan Carter."
    Mijn stem klonk al wat milder.
    "Het spijt me, maar ik moet nu echt gaan." ik zat al veel te lang zonder. Voor het eerst sinds jaren lette ik niet meer op mijn omgeving terwijl ik wegrende. Iedereen zou me nu kunnen volgen, maar het moest gewoon. Ik moest zo snel mogelijk een afgelegen plek vinden. Ik vond ergens een hoekje, waar niemand anders was en nam het pakje sigaretten uit mijn zak. Ik deed de de dubbele bodem open en een wit poeder viel op de vensterbank. Ik deed er wat terug in het doosje. Hierna deed ik het in de lepel die ook in de doos zat en hield ik het boven een aansteker. Ik deed het in een spuit en rolde mijn mouw omhoog.
    Ja, ik was verslaafd aan Heroïne, maar ik was het punt dat het je een goed gevoel gaf al lang voorbij. Ik had het nu nodig. Als ik het niet innam was de pijn onmogelijk. Ik spoot het in mijn aderen en zuchtte opgelucht. Hierdoor en door mijn moeder die ze ontvoerd hadden, konden mijn werkgevers me chanteren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Nou,' begon Luce. Ik pakte een kussen en gooide die naar haar maar of ze begreep de hint niet of ze wilde hem niet begrijpen. 'Dana hier kan prachtig zingen.'


    Ricardo
    'Het is helemaal blauw,' zei ik. Ik zuchtte en opeens stopte de taxi.
    'We zijn er,' zei de chauffeur. Ik knikte en gaf hem een briefje van 50. 'Houdt de rest maar,' mompelde ik. We hadden geen tijd te verliezen.


    Amber Somers
    Een beetje geïrriteerd liep ik door de gangen. Opeens besefte ik dat ik gewoon stom bezig was. Ik liet me niet op fokken door een jongen die ik net een half uur kon. Minder zelfs.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Felicity Roberts
    Ik wist niet hoe jet kwam, maar iets in me trok me tot Faegan aan. Dus ik kon het niet laten om hem te volgen. Zo onopgemerkt mogelijk liep ik van boom tot boom. Soms klom ik er zelfs in om onopgemerkt te blijven.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Matthew Livingstone
    Ik lette zoals altijd niet op waar ik liep en botste alweer tegen iemand op. Ik keek op en zag dat het Amber was.
    'Waarom lopen we toch altijd tegen elkaar?' vroeg ik lachend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    'Blijkbaar trekken we elkaar aan,' beantwoordde ik zijn vraag. Ik glimlachte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew LIvingstone
    'Blijkbaar.' zei ik en gaf haar een korte kus. Ik sloeg mijn arm om haar heen.
    'Wat gaan we doen?' vroeg ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Waarom heb je dat nooit gezegd?" vroeg ik.
    "Ik heb je ook verteld over..." ik keek Luce uit mijn ooghoeken aan. "Je weet wel."

    Nathan Bradley
    Ik droeg haar naar binnen in de spoedafdeling.
    "Wat is er gebeurd?" vroeg een verpleegster meteen. Ze drukte op een knop, terwijl dat ik uitlegde dat we het niet wisten. Dat ze plots zo was geworden. Twee mannen met een soort brancard, maar dan wat breder, kwamen eraan. Ik legde haar erop en ze voerden haar weg voor onderzoek.
    "Wat is er met je wang, jongen?"
    "Niks, laat maar."
    "We kunnen het verzorgen." verzekerde ze me.
    "Zolang ik nog niets heb gehoord van Taylor, ga ik hier niet weg." zei ik resoluut en ik ging op een van de stoeltjes zitten.

    Faegan Carter
    Ik zuchtte opgelucht en liet me via de muur naar beneden zakken, terwijl de pijn beetje bij beetje wegtrok. Ik moest ermee stoppen, ik wist het, maar ik kon het niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    'Zullen we naar de stad gaan?' vroeg ik. Ik had eigenlijk nog een nieuwe zonnebril nodig maar ik kon Amy niet vinden. Die was vast bij Jake.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana Nieon
    'Gewoon,' mompelde ik. Ik wierp een kwade blik op Luce. Luce keek me aan en sloeg toen haar ogen neer. Ik had verschillende redenen om het niet te vertellen. Maar geen van alle ging Luce noch Jitse iets aan. Hoe erg ik ook van die twee hield, het lag gewoon gevoelig. En daarbij was ik sterk overtuigd dat het er niet toe deed waarom Jitse niet wist dat ik kon zingen.


    Ricardo.
    Ik kon niet zo gaan zitten als Nathan. Ik was ongerust en ijsbeerde door de wachtruimte. Mijn gedachtes gingen alle kanten op.
    'Laat het niet erg zijn,' wenste ik in mijn gedachte. 'Alsjeblieft.'


    "Ignite, my love. Ignite."