• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!


    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (myMOMENTS)
    -Alexia Thompson (myMOMENTS)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Matthew Livingstone (Muguet)
    -Amber Somers (NewUsername)
    -Amy Somers (myMOMENTS)
    -Jake Smith(Muguet)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (myMOMENTS)
    -Katherine Bright (Muguet)
    -Dana Nieon (NewUsername)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (myMOMENTS)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (NewUsername)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (myMOMENTS)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken



    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:



    Maandag


    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag


    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag


    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag


    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana Nieon
    Ik glimlachte en zoende Jitse weer. Ik wist op een of andere manier Jitse om te draaien zodat ik boven op zat. Ik liet mijn vingers langs de rand van zijn boxershort glijden. Ik gaf Jitse nog een knipoog en trok hem toen uit.


    Ricardo
    'Ja, een drastische gebeurtenis,' mompelde ik nog. Toen riep Jerom: 'we zijn er.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik bloosde zachtjes. Ja, dit was de onzekerheid van iedere jongen.
    "Euhm." kuchte ik, een beetje ongemakkelijk.

    Nathan Bradley
    Ik glimlachte naar Ricardo.
    "Laat dan nu het plezier beginnen. Genoeg diepe gesprekken." grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 11:14 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik glimlachte. 'Niet onzeker zijn,' fluisterde ik zachtjes in zijn oor. 'Dat is nergens voor nodig.'


    Taylor Romant
    Ik stapte de auto uit en zag Nathan en Ricardo.
    'Ze hebben je wel heel gelaten toen?' vroeg ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik glimlachte terug en draaide ons opnieuw om. Ik vond het makkelijker wanner ik zelf de leiding nam. Ik liet mijn vingers langs de binnenkant van haar dij gaan en trok uiteindelijk haar slipje uit.

    Nathan Bradley
    "Oh, ja." stelde ik haar gerust. "Het was wel leuk. Wel een drukke bende." grijnsde ik. Wanneer ik helemaal geïntegreerd zou zijn, zou ik waarschijnlijk even druk zijn, maar zo de eerste keer dat je ze ziet komt het toch een beetje intimiderend over.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Nu begreep ik de onzekerheid van Jitse toe net. Het was wel een beetje apart om te weten dat Jitse me nu naakt zag.


    Taylor Romant
    'Welcome to my life,' zei ik lachend. Ik haalde mijn hand door mijn haar. 'Maar laten we nu maar gaan schaatsen.'
    'Hoe eerder het drank op tafel kan,' zei Nina lachend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik drukte mijn lippen op de hare en liet zachtjes twee vingers naar binnen glijden.

    Nathan Bradley
    Ik schudde lachend mijn hoofd en volgde hen naar binnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik kreunde zachtjes. Jitse's aanrakingen waren als geweldig maar dit was het top punt. Ik sloot mijn ogen terwijl ik zijn vingers voelde. Ik likte met mijn tong over zijn lippen. Dit is wat ik wilde, hem.


    Taylor Romant
    Schaatsen kon ik redelijk goed. Toen ik mijn schaatsen aan had kwam Noah naar me toe.
    'Ik wil revange,' zei hij. 'Voor een boswandeling.' Ik knikte. 'Ja, daar doe ik het wel voor.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik stopte en ging boven haar hangen. Ik twijfelde nog even. Keek haar voor de zekerheid aan. Ik zei niets. Het leek alsof alles in een bubbel van stilte gebeurde en woorden die zouden kapot prikken en ons naar een andere sfeer zouden brengen.

    Nathan Bradley
    Ik was echt een nul in schaatsen. Ik deed mijn schaatsen aan en sukkelde naar de ijsbaan. De eerste stap die ik erop zetten, sleerde ik al bijna meteen uit.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 11:42 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Mijn ogen zeiden genoeg. Ja. Ik hield van Jitse dus wat had ik te verliezen? Mijn maagdelijkheid? Het interesseerde me niet. Zolang Jitse het maar was.


    Taylor Romant
    Ik had net gewonnen van Noah toen ik Nathan zag stunten. Ik schaatste naar hem toe.
    'Kom. Ik help je.' Ik pakte alle twee zijn handen en schaatste achteruit zodat ik hem mee trok.


    "Ignite, my love. Ignite."

    VORTE MENSE DIKKN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Ik drong zachtjes bij haar binnen. Ik hoopte maar dat het niet te veel pijn deed, want dit moest een leuk moment voor ons beiden zijn.

    Nathan Bradley
    Ik bloosde wat en stamelde. "Hoeft niet, goed, ... ik..." Ik deed er het zwijgen toe en liet haar maar doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    En toen was het gebeurd. Ik was ontmaagd en door niemand minder dan Jitse. Ik kreunde weer zachtjes.


    Taylor Romant
    'Graag of niet,' lachtte ik. Ik gaf hem een knipoog.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik begon zachtjes te stoten om zo het tempo op te voeren. Enkele zweetdruppeltjes parelden op mijn voorhoofd.

    Nathan Bradley
    "Graag." fluisterde ik. Ik herpakte mezelf en toverde weer een grijns op mijn gezicht. Vreemd dat ik net vandaag zo kwetsbaar was. Misschien kwam het doordat... Nee! niet aan denken.
    Ik schudde de gedachte uit mijn hoofd en bleef ondertussen mijn glimlachen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik begon met hem mee te bewegen. Eerst langzaam en toen steeds sneller. Het voelde goed. Ook al had ik het gevoel dat we iets vergeten waren.


    Taylor Romant
    'Wat is er?' vroeg ik bezorgd. Ik ging iets langzamer schaatsen wat niet zo slim was want Nathan botste tegen me op waardoor ik op het ijs viel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik voelde dat ik ging komen, dit gevoel kon gewoon niets anders betekenen. Ik kreunde zachtjes en begon nog wat sneller te stoten.

    Nathan Bradley
    "Oeps, sorry!" riep ik geschrokken uit. Ik wou haar helpen rechtstaan, maar ging zelf onderuit. Ik keek even dom uit mijn ogen, om daarna in lachen uit te barsten.


    “To live will be an awfully big adventure.”