• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!


    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (myMOMENTS)
    -Alexia Thompson (myMOMENTS)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Matthew Livingstone (Muguet)
    -Amber Somers (NewUsername)
    -Amy Somers (myMOMENTS)
    -Jake Smith(Muguet)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (myMOMENTS)
    -Katherine Bright (Muguet)
    -Dana Nieon (NewUsername)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (myMOMENTS)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (NewUsername)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (myMOMENTS)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken



    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:



    Maandag


    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag


    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag


    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag


    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 20:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana Nieon
    Ik was net wakker en was bezig met mijn make-up bezig toen ik in de verte mijn telefoon hoorde. 'Luce, als jij het bent,' mopperde ik. Ik liep er heen en nam zonder te kijken wie het is op. Er van uit gaand dat het inderdaad Luce was om te kijken of ik wakker was.
    'Luce, als ik jou was zou ik snel ophangen want ik ben gewoon wakker,' waarschuwde ik gelijk dat ik opnam.


    Tijdverschil.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Hai, Dana." mompelde ik vermoeid.
    "Ik moet je gewoon iets zeggen." zei ik voor ze kon afleggen of iets kon vragen. "We moeten niet bang meer te zijn voor Victor, ik kan terugkomen. Maar alleen als jij dat wilt." zei ik vlug. "Dana... alsjeblieft. Zeg dat ik terug moet komen." Ik weet het, het was nogal moeilijk te volgen, maar ik kon mezelf ook niet volgen. Inwendig gingen mijn emoties van hier naar daar. Ik voelde me alsof er een orkaan in mijn binnenste woedde. Hij sleurde me steeds heen en weer en ik was verward, maar 1 ding wist ik zeker. Als Dana niet wou dat ik terug kwam, dan ging ik niet. Ik zou wel bij mijn tante gaan wonen dan. Liever naar het circus dan mijn hele leven bij oom Carlos en zijn maffia-leven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    pff, ben om tien uur opgestaan en ben rond kwart voor elf beginnen met kuisen (boven)
    en nu pas gedaan!
    dan moet ik nog aardappelen schillen en straks nog mijn bed verversen!
    wat een leuke vakantie :D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Jitse?' stamelde ik zacht toen ik zijn stem hoorde. 'W… wat… Maar…' Ik haalde diep adem. 'Kom alsjeblieft terug.' Ik was niet boos op Jitse. In tegendeel zelfs, ik miste hem en ik wilde normaal met hem praten. Daarna kan ik kijken wat we daarna zouden doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik zuchtte opgelucht.
    "Ik regel meteen een vlucht... nadat ik hier wat dingen geregeld heb." ik zuchtte nog eens. "Oh, Dana. Je was geen moment uit mijn gedachten."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik glimlachte aan de telefoon. 'Ja, is goed.' Beneden hoorde ik mijn ma roepen dat ik op moest schieten. Ik zuchtte even. 'Jitse, kun je sms'en als je je tijd weet van je aankomst? Ik moet zo naar school.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Goed bezig. Ik heb geen vakantie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ja goed... zie je later." ik hing op en kreunde. School! Ik zat vast kilometers achter. Ik tikte een ander nummer in.
    "Oom Carlos? Ik moet u wat vertellen." Ik legde hem alles uit wat er was gebeurd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "Je weet zeker dat zij de enige waren die jou en Victor hebben zien vertrekken?"
    "Iedereen zou ons kunnen gezien hebben, maar zij zeker. Het valt nogal op als iemand je jetski steelt, niet? Voor andere mensen was het misschien alsof we gewoon wat plezier gingen maken."
    "Goed. Ik heb het lichaam laten verdwijnen, net als de jetski's. En de eigenaars van de jetski's zullen niks zeggen. In ruil voor hun stilzwijgen heb ik ze een som gegeven waar ze twintig van die dingen voor kunnen kopen."
    Ik en oom Carlo zaten opnieuw in het vliegtuig, maar nu op weg naar huis. Ik had mezelf gisteren in de spiegel bekeken. Ik zag er niet uit. Ik zag bleek, zeer bleek. Misschien kwam dat doordat ik nooit echt de tijd had genomen om van mijn gewonden te genezen. En ik had wallen onder mijn ogen, enorme wallen. Ik had niet meer kunnen slapen vanaf die dag, die dag dat ik een moordenaar was geworden. De littekens op mijn wangen waren goed aan het genezen, maar het lichtroze viel op tegen mijn bleke huid. Dana zou zich een hoedje schrikken of anders zou ze wel schreeuwend wegrennen.
    Ik had haar gisteren een berichtje gestuurd met het uur dat mijn vliegtuig aankwam.
    Hij land om 13u
    Zal op je wachten.
    x

    Het was niet veel, maar... Wat moest je anders zeggen wanneer je terug kwam na 3 weken onder gedoken te hebben gezeten en plots door een ander te vermoorden weer terug kon komen?

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Voor spijbelen was ik niet bang. Ik had het vaker gedaan. Jordy daar in tegen zat zenuwachtig op het stuur te tikken. Hij had gezegd dat hij met me mee zou gaan naar het vliegveld om Jitse op te wachten. Ongeveer een half uur geleden had ik hem in vertrouwen genomen en hem verteld wat er gebeurd was. Jordy had zich kapot geschrokken en van alles aan me gevraagd. Ook had hij beloofd niks te zeggen tegen de rest. We stoptte voor het vliegveld. Ik keek naar de klok. Over een kwartier zou ik Jitse weer zien.
    Samen met Jordy liepen we het gebouw in en gingen we zitten op een bankje in de aankomsthal. Nu werd het alleen maar wachten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Het lampje dat aantoonde dat je je gordels moest aandoen begon te branden. Ongeduldig deed ik hem om. De landing duurde veel te lang. Het kleine halfuurtje leek wel een hele maand voor mij.
    Eindelijk stond het vliegtuig op de grond, maar dan duurde het ook weer een kleine twintig minuten voor we mochten uitstappen.
    Snel liepen we door. Ik had geen bagage op mijn rugzak na. Oom Carlos had ook niets mee. Hij kocht zich wel nieuwe kleren wanneer dat nodig was. Ik baande me een weg door de mensen. Waar is ze?
    Ik bleef om me heen kijken, tot ik haar zag. Mijn blik werd naar haar gezogen en mijn adem stokte in mijn keel.
    "Dana." fluisterde ik. Ik wou op haar toe rennen, maar ik was al versteend. Ze was nog mooier dan in mijn herinneringen.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 16:56 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Jordy had als afleiding een blikje coca cola cherry voor me kocht waar ik nu nipje uit nam. Nog steeds keek ik ongeduldig rond maar Jordy zorgde ervoor dat ik niet te veel trilde. Hij vertelde over de liedjes die hij op zijn gitaar kon. Een niets zeggend onderwerp voor mij op dit moment.
    'Dana,' zei hij opeens. Ik keek verdwaasd op.
    'Wat?' Jordy wees naar een richtig.
    'Ik denk dat hij het is.'
    Ik keek naar de richting waarin Jordy wees en daar zag ik hem staan.
    Jitse zag er best slecht uit maar dat maakte me niks uit.
    'Ren maar. Ik kom wel met het drinken en je vest achter je aan.' Hij had de zin amper uitgesproken of ik was al opgesprongen. Ik vloog Jitse om zijn hals.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en snoof haar geur op. Bijna was ik door mijn knieën gezakt van opluchting.
    "Je snapt niet hoe hard ik je gemist heb." mompelde ik in haar haar. En wat ze volgens mij ook nog niet door had, was dat ik veranderd was. Ik was nog steeds mij, op een of andere manier, maar ik was serieuzer geworden. Ik had dingen meegemaakt, dingen gedaan,... Het zou een wonder zijn als ik nier veranderd was, maar mijn liefde voor Dana was niet veranderd. Hoogstens sterker geworden, als dat al kon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    moet gaan eten


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Ik heb jou ook gemist,' prevelde ik zacht. Ik verstopte mijn gezicht in zijn shirt. 'Ik was bang dat ik je nooit meer zal zien,' bekende ik zachtjes. Ik voelde Jordy naar ons kijken maar ik wist dat hij ons niet zou storen. Hij zou zo wel kennis maken met Jitse maar hij liet mij eerst even mijn gang gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."