• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 23:31 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik loop maar naar beneden, en zie Damon TV kijken. Hij deed nog enigszins normaal tegen me. Ik ga naast hem zitten en kijk naar wat hij kijkt.
    "Hey." Mompel ik.
    "Wat kijk je?" Vraag ik zacht.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik keek op toen Chèlle naast me kwam zitten. "Hey" mompelde ze. "Hey Chèlle." Ze keek naar de tv en toen weer naar mij. "Wat kijk je?" vroeg ze zacht. Ik glimlachte zwakjes naar haar. "Geen idee, ik kijk meer voor mezelf uit dan dat ik tv kijk." Ik haalde mijn schouders op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ah, oké." Antwoord ik.
    Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Normaal ben ik niet zo verlegen. Normaal ben ik een spraakwaterval, maar ik ben gewoon out of words.
    "Het spijt me dat ik net weg liep, dat was onbeleefd."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik haalde mijn schouders op. "Maakt niet uit, ik snap het wel." Ik keek haar aan. "Wat was er net?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik bijt op mijn lip, twijfelend of ik het wel zal vertellen.
    "Ik wilde weg van hier. Niemand mag me, behalve Luca. Maar ik ben niet zijn hondje. Alleen ik voelde me gewoon verraden. Soms is hij zo, ik kan niet op het Nederlandse woord komen. Hij is zo nerve-wrecking." Ik vond het altijd vervelend om in het Nederlands te praten, aangezien ik nog steeds een duidelijk accent heb.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik knikte en glimlachte zwakjes naar haar. "Ik snap het, onze ontmoeting was ook niet heel goed." Ik haalde mijn schouders op. "Maar het maakt niet uit. Het is wel goed nu, denk ik."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Als ik een tijdje op mijn kamer heb gezeten besluit ik maar weer naar beneden te gaan. Ik doe de deur open en als ik de trap af wil lopen zie ik Luca op een tree zitten. 'Is het goed als ik bij je kom zitten?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kijk op als ik Cassie hoor. "Natuurlijk." glimlach ik naar haar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach terug naar Luca en ga dan naast hem zitten. 'Dus Chèlle heeft besloten toch maar te blijven?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grijns even. "Niemand wilt echt weg als ik in de buurt ben hoor."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik rol met mijn ogen en geef hem een por tussen zijn ribben. 'Je moet echt eens ophouden met de arrogante gedrag van je,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ah, echt?" vraag ik. "Maar het is zo waar."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Dat zij nou een zwak voor je heeft betekend nog niet dat iedereen dat heeft,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Bijna iedereen dan." zeg ik terwijl ik veelbetekenend op haar been klop.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk Luca aan als hij even op mijn been klopt. 'En wat moet ik daar uithalen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered