• Uhhm dit is mijn eerste serie en hij wordt neit zo vaak gedaan..

    hier een beetje uitleg:
    In deze quiz heet je Celeste, ben je 15 jaar en onwijs fan van Tokio Hotel. Je hebt (geverfd) zwarte haren en groene ogen. Je zit in 3VWO en je lieveling vak is tekenen. Je vindt Tom het leukste van Th en je draagt meestal skinny jeans, allstars en een leuk shirt erop. Je passies zijn dansen en tekenen en daar ben je dus ook veel mee bezig. Verder ben je Dun, een beetje mager zelfs en je wilt dat je graag wat meer vet had. Je beste vriendin is Chelsea ze is ook Fan van TH, heeft bruin haar en bruine ogen. Zit in dezelfde klas als jou en vindt Tom ook de leukste.

    Uhhm verder moet je hem gewoon maar gaan maken denk ik :P.


    Ik zou het heel leuk vinden als je dta zou doen! (A)



    http://www.quizlet.nl/serie/7222/een-geluk-bij-een-ongeluk



    xxx


    I'll take you to another world

    ik ga hem niet maken want ik haat th


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik ga hem niet maken want ik haat th

    moet je dat er nou ff bij zeggen???
    als je th haat, dan moet je je bek dicht houden anders krijg je voor grotendeels gezeik

    ik ga hem niet maken want ik haat th

    moet je dat er nou ff bij zeggen???
    als je th haat, dan moet je je bek dicht houden anders krijg je voor grotendeels gezeik


    Je hebt wel gelijk maar eigenlijk meot iedereen elkaars mening accepteren.
    Ik vindt Th goed en ben fan
    en zij vindt ze slecht en haat ze blijkaar
    ik ehb geen reden om boos op dr te zijn denk ik ^^
    this der eigen mening


    I'll take you to another world

    ^^


    I'll take you to another world

    Gelijk heb je Arrr... Ik verveel me nu toch, dus ik maar eens kijken :) En wees gewaarschuwd... Je krijgt een bommevolle mailbox want ik zet overal reacties bij xD

    Okay, dat bomvol valt wel mee aangezien het er maar drie zijn, maar verder zet ik overal een reactie bij xD

    Gelijk heb je Arrr... Ik verveel me nu toch, dus ik maar eens kijken :) En wees gewaarschuwd... Je krijgt een bommevolle mailbox want ik zet overal reacties bij xD

    Das juist fijn weet ik meteen of mensen het leuk vinden :P


    I'll take you to another world

    Okay, dat bomvol valt wel mee aangezien het er maar drie zijn, maar verder zet ik overal een reactie bij xD


    Jouw reactie was heel garppig van aangenaam ej hebt mij net voorgesteld:P


    I'll take you to another world

    ik ga hem niet maken want ik haat th

    moet je dat er nou ff bij zeggen???
    als je th haat, dan moet je je bek dicht houden anders krijg je voor grotendeels gezeik


    :S Ik ben ook niet gek op TH maar ik ga dat niet zeggen hier. Slaat toch nergens op.
    Als je TH haat waarom reageer je dan in deze Topic..


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ga hem niet maken want ik haat th

    Leuk voor je, maar wat moeten wij daarmee? ¬¬
    Fückt ons het wat dat je ze haat...

    quizlet bestaad voor grotendeels uit tokio hotel dus wat zoek je hier dan.. niet veel iniedergeval


    There is no harm, in being yourself.. ♫

    Gaan jullie weer deze ruzie starten?
    Laat haar th neit goed vinden
    wij vinden het wel goed
    zover ik weet gebruitk ze er geen egweld bij dus vindt ik eht best dat ze th haat het is haar mening


    I'll take you to another world

    Tja Als Je Th Haat !!
    Maak Je Gwn Geen Quizlets Van Th Punt uit!!
    Er Zijn Ok Quizlets Die Niet over Th GaaN hOOR!!!


    A Shipwreck In The Sand

    jah ik maak de helft th quizjes en de helft niet... zo heb ik de menigen vereeld


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.