• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 23:31 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oké, kom maar op dan. Grapjes over mij hebben we nog niet gehad." Ik bied me niet vaak vrijwillig aan. Maar als ik het doe, moet je het ervan nemen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Nee." fluister ik. Ik trek haar zacht naar me toe. "Ik wil even genieten dat je hier nog bent en niet weggaat."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik zal niet weggaan, zolang jij dat niet wilt." Beloof ik hem en druk een klein kusje op zijn kaak.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Gelukkig. Dat vind ik echt fijn." glimlach ik licht.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik weet geen zinnig antwoord en daarom knik ik maar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Sorry dat ik gisteren opeens weg was. Het internet op zowel mijn laptop als mijn PC had geen zin meer. Toen ben ik maar gaan slapen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damon Blake
    Chèlle en Luca waren weg. Volgens mij voelde ze zich niet zo goed, maar ja. Ik wist niks te zeggen, soms ben ik ook zo slecht in dat soort dingen. Ik pakte wat te drinken uit de koelkast en liep naar de bank. Ik plofte neer, deed de tv aan en keek levenloos voor me uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ze blijft stil dus blijf ik ook stil. Na een tijdje besluit ik om weer gewoon iets te zeggen. "Misschien moet je eens met de mensen praten hier, ze vinden vooral mij niet aardig, ze kennen je nog niet. Je moet echt vrienden maken." glimlach ik. Ik trek haar overeind en stuur haar naar beneden, ik ga zelf op de trap zitten en wacht af.


    Your make-up is terrible

    [gosh, ben nog steeds half in shock van die vage dingen die de jongens uit mijn klas net vroegen xd anyway, ik moet zo weer weg. Paasbroden verkopen -_-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [gosh, ben nog steeds half in shock van die vage dingen die de jongens uit mijn klas net vroegen xd anyway, ik moet zo weer weg. Paasbroden verkopen -_-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha, watdan?]


    Your make-up is terrible

    [Ik zat eerst dus rustig in de bios, kijk ik in de pauze even op mobiel. Ben ik blijkbaar toegevoegd aan een groepsgesprek. Vragen ze gelijk of ik robin leuk vind/vond. Maar robin zat zelf ook in dat gesprek maar hij weet niet of ik zijn nummer heb. Iig, ik zei dus nee (hoewel ik hem eigenlijk wel leuk vond a.) gaat hij heel vaag doen en zeggen dat die Dylan heeft en vragen van: Vind je klaarkomen lekker, scheer je je daar beneden en ik had echt iets van wtf is dit!]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wtf, weird shit. Jongens op die leeftijd... hehe.]


    Your make-up is terrible


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hahaha lucky you.]


    Your make-up is terrible