• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oliver

    "Ga je mee?" Ik knik en volg haar weer terug naar boven. 'Op drie. Een, twee drie!' We springen naar beneden, dit gaf echt een geweldige kick.

    Mallory Tracy

    Ik spring met hem mee en zwem weer naar boven. "Geweldig." Ik kijk hem lachend aan.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Nadat we nog wat gezwommen hebben ga ik op de kant zitten en kijk naar het maanlicht. 'Oke, nu ben ik wel echt moe.' Geef ik lachend toe.

    Mallory Tracy

    Ik ga naast hem zitten. "Ja, ik ook wel." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    'Zullen we maar weer terug naar huis gaan?' Stel ik voor. Ik had geen idee hoelaat het eigenlijk was maar ik neem aan dat ik morgen wel kapot zou zijn.

    Mallory Tracy

    Ik kijk even teleurgesteld over het meertje dat met maanlicht verlicht word. Het ziet er prachtig uit. "Wil je nu al?"


    Your make-up is terrible

    Oliver

    "Wil je nu al?" Ze klinkt teleurgesteld. Dus schud ik maar mijn hoofd. 'Nee we kunnen nog wel even blijven want ik laat je echt niet alleen naar huis lopen.'

    Mallory Tracy

    Ik glimlach naar hem. "Dat is lief, maar als je wilt loop ik gewoon met je mee nu."


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik wil nog niet weg, het is hier trouwens echt mooi.' Ik kijk wat rond en richt mijn blik dan weer op haar.

    Chaim schreef:
    Seth

    Peyton zijn handen legt hij in mijn nek. Ik glimlach tegen zijn lippen
    aan en laat hem dan langzaam los. 'En heb ik gelijk?' Fluister ik
    tegen zijn lippen aan en glimlach voorzichtig.

    Mallory Tracy

    "Ja, echt adembenemend." lach ik met een tinkelende lach.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    "Ja, echt adembenemend." Ik glimlach en ga op mijn rug in het gras liggen. Ik kijk door de bladeren naar boven waar de sterren en de maan helder boven ons hangen.

    Mallory Tracy

    Ik ga op mijn zij liggen en ondersteun mijn hoofd met mijn hand terwijl ik naar Oliver kijk.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik draai mijn hoofd en zie hoe Mallory naar me kijkt. Ik grijns naar haar
    en knipoog. 'Waar denk je aan?'

    Mallory Tracy

    "Dat je er ook goed uit ziet in het maanlicht." grinnik ik.


    Your make-up is terrible