• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster niet wist te kopiëren...)


    Ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 21:49 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oliver

    Als haar tong mijn lippen raakt open ik die vrijwillig. Ik leg mijn handen rond haar middel.

    Mallory Tracy

    Zijn mond lijkt hij maar al te krijg te openen en ik laat mijn tong naar binnen glijden en speel met die van hem. Ik voel zijn warme handen om mijn middel en geniet.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Onze tongen spelen eeb spelletje. Ze maakte me gek met alles wat ze deed.

    Mallory Tracy

    Ik merk zijn heftige reactie en leg mijn ene hand in zijn nek terwijl ik ons spelletje iets wilder maak.


    Your make-up is terrible

    Oliver.

    Haar hand ligt nu in mijn nek. Ik trek haar boven op me en streel over haar schouders en rug.

    Mallory Tracy

    Als hij me op zich trekt, voel ik mijn eigen lichaam reageren op hem. Ik laat mijn ene knie aan de linkerkant van zijn lichaam en mijn andere knie aan de rechterkant waardoor ik boven op hem zit. Ik laat zijn lippen niet los als ik mijn hand door zijn haar laat gaan en de andere op zijn borstkas leg.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Een 'bepaald' deel vanmijn lichaam reageerde nogal heftig op haar lichaam en aanrakingen.

    Mallory Tracy

    Ik kan het onder me voelen en grijns even. Ik laat zijn lippen langzaam los en hijg lichtjes terwijl ik hem blijf aankijken.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ook mijn ademhaling is versneld even als mijn hartslag. Ik kijk haar lachend aan. 'Geloof je me nu wel als ik zeg dat je mooi bent? ' mijn stem is heser dan normaal.

    Mallory Tracy

    "Helemaal." fluister ik. "Beste bewijs dat je kan geven." Zijn hese stem wind me zelfs een beetje op.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik grijns. 'Dan is het toch nog ergens goed voor. ' ik strijk een los liggende pluk haar achter haar oor om ook haar wang te kunnen aaien.

    Mallory Tracy

    Ik glimlach even. "Volgens mij is het wel voor meer dingen goed." Ik giechel even en beweeg pesterig mijn onderlichaam over die van hem.


    Your make-up is terrible

    [Heeft iemand een idee wie we kwijtgeraakt zijn die vroeger wel effectief meedeed?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    HurtedHeart, Amy - Lee Jennis
    thePineapple, Teddy White
    Voor zover ik weet.


    Your make-up is terrible

    [Dan ga ik maar eens met linkjes gooien...
    Hoewel Teddy al een tijdje uit was, geloof ik...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...