• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    Ik vond de stilte wel fijn, ik hoefde niks te zeggen en ik zou ook niet weten wat ik moest zeggen, terwijl zijn hand op mijn knie legt..

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 14:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lol zo nu heeft Felice ook een vriendje xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [draacy :D Ik heb hier dikke trouble met mn moeder dus ik moet wel effe iets leuks hebben..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    "Lang, al een jaar of 8." Ik zie dat Jane ook rood word en glimlach even.
    "Best al lang hè." Zeg ik en geef een zacht kneepje in haar arm.

    Darryl

    "Ik moet je iets bekennen..." Zeg ik terwijl ik naar mijn hand op haar knie kijk.
    Ik wil haar wel aankijken maar ik denk dat ik dan nog roder word dan dat ik al ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ey ik heb ook troubles met me ma. xD Ben pas net thuis.
    Ow en zeg maar Kelly. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ook :D waarom jij? Ik omdat ik niet vertel of ik repetities ofzo heb xD en ze vind dat ik er een drama van maak terwijl zij schreeuwt... En reps verttel ik wel ze heeft gewoon geen tijd voor me...]

    Jane

    Ik ga iets rechterop zitten en klop naast me op het bed. 'Kom maar hier zitten.'

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik omdat ik net thuis ben en me moeder meteen zeurt dat ik de hondjes moet doen met haar... xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chester

    "Kom maar hier zitten." Zegt Jane wanneer ze rechter op zit en op het bed klopt.
    Ik verschuif erheen en kijk haar glimlachend aan.
    "Dus we kennen elkaar al vanaf ons Negende?" Zeg ik dan na een snel rekensommetje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    [Lol zo nu heeft Felice ook een vriendje xD]


    [Felice heeft geen vriendje ;o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahaha ooh zo, nou, Darryl geeft ze niet op, hoor! (cat) Hihi]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hihi. Ik weet echt zo iets lols met Darryl. Heb ik met Ninutiru/Relinde op school afgesproken.
    Hij hoort eens een keer een liedje op de radio en hij zit helemaal alleen, dan gaat hij uit zijn dak. En Alex gaat het dan filmen. MAar het is een vet mongolisch dansje xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahaha :'D Oeh, wanneer ga je het doen? :3
    En die jongen weet echt niet wat hij wilt, hè.. :'DD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Neen, I quess dat hij dan toch Eliza kiest. : s Sorrÿýýýýyý!!! xD :$]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 16:52 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel