• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:21 ]

Iemand ging een keer tegen me zeuren dat ik niet in bushokjes moest gaan roken (cat) Uuuh een bushokje is ook buiten dus heb alle recht om daar te roken. En zo vaak dat mensen tegen me gaan zeggen dat roken slecht is en dat ik moet stoppen. Gewoon random mensen die ik niet eens ken (krul) Laat me!

-

Genius schreef:
    Iemand ging een keer tegen me zeuren dat ik niet in bushokjes moest gaan roken (cat) Uuuh een bushokje is ook buiten dus heb alle recht om daar te roken. En zo vaak dat mensen tegen me gaan zeggen dat roken slecht is en dat ik moet stoppen. Gewoon random mensen die ik niet eens ken (krul) Laat me!

Ja maar ik ben 14, dan krijg je dat soort reacties véél vaker (cat)

Genius schreef:

Lol, volgens mij rookt bijna de halve wereld en dan gaan random mensen tegen jou zeggen dat het slecht is? The fuck :'D

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

404NOTFOUND schreef:
    (...)

Ik vind het altijd zó dom, ik kreeg die ook altijd. Alsof degene die rookt dat soort dingen niet weet en daarvan gaat stoppen.

Your make-up is terrible

Niet met sigaretten, want ik rook niet. Maar ik was een keer in parijs en stond naar een straatartiest te kijken, kwam er zo'n man naast mij staan en begon hij iets in het Frans tegen mij te zeggen. Ik zei 'je ne vous comprends pas' en liep wat verder, maar hij volgde mij, dus dat vond ik al eng genoeg xd

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Assassin schreef:
    (...)

Ik vind het altijd zó dom, ik kreeg die ook altijd. Alsof degene die rookt dat soort dingen niet weet en daarvan gaat stoppen.

En dat ze dan niet stoppen vinden wij dom ^^

"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

Assassin schreef:
    (...)

En dan heb ik ook iets van; bemoei je met je eigen leven? Je kent me niet dus waarom zou je er iets om geven (cat)

Vandaag zat er een man in de tram die de hele tijd tegen zichzelf zat te praten, echt non-stop, een heel gesprek, tegen zichzelf, was best grappig, hoo hoo!

Signature:

Cesare schreef:
    (...)

En dat ze dan niet stoppen vinden wij dom ^^

Damn, als je op alle dingen gaat zeiken die slecht zijn ben je je hele leven lang bezig. Roken, drinken, teveel suiker en alle andere shit waar ze je voor waarschuwen in de krant en op tv. En dan moet er toevallig veel aandacht besteed worden aan roken?

Perez schreef:
    Vandaag zat er een man in de tram die de hele tijd tegen zichzelf zat te praten, echt non-stop, een heel gesprek, tegen zichzelf, was best grappig, hoo hoo!

WEet je zeker dat hij niet aan het bellen was? Want dat dacht ik ooit ook, maar hij had oortjes in en praatte ook gewoon zonder iets aan zijn oren (cat)

FlowerOnFire schreef:
    (...)
    Damn, als je op alle dingen gaat zeiken die slecht zijn ben je je hele leven lang bezig. Roken, drinken, teveel suiker en alle andere shit waar ze je voor waarschuwen in de krant en op tv. En dan moet er toevallig veel aandacht besteed worden aan roken?

Hoeveel procent van de Nederlanders rookt, en hoeveel procent zuipt zichzelf in een coma? :3

FlowerOnFire schreef:
    (...)

Hoeveel procent van de Nederlanders rookt, en hoeveel procent zuipt zichzelf in een coma? :3

404NOTFOUND schreef:
    (...)

Ik lijk 14, dus vandaar (cat)

-

Cesare schreef:
    (...)

Hoeveel procent krijgt kanker van roken?

FlowerOnFire schreef:
    (...)
    Hoeveel procent krijgt kanker van roken?

En hoeveel procent heeft obesitas, zoek dat maar eens op. Je gaat toch ook niet lopen aanpraten tegen dikke mensen bij de Mac?
    -Niet tegen jou maar tegen die Cesare, jij hebt gelijk-

Your make-up is terrible