• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:21 ]

    FlowerOnFire schreef:
    (...)
    Hoeveel procent krijgt kanker van roken?


    Meer dan het percentage dat drinkt en dan in een coma terecht komt (=

    Ik vind't best dat mensen roken, maar dat betekent niet dat ik het goed vind ^^ -fyi, m'n oma is overleden aan longkanker door roken, dus 't ligt ietwat gevoelig-


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Genius schreef:
    (...)
    Ik lijk 14, dus vandaar (cat)


    Maar ik lijk 12 (cat)

    Sorry hoor Cesare dat ik nogal bot nu overkom, maar ik kan er gewoon niet tegen dat roken zo in een negatief beeld wordt geplaatst (oke dat klinkt best raar maar je snapt wel wat ik bedoel)
    Er is zoveel slecht in de wereld, maar om andere dingen die slecht zijn in de wereld wordt geen aandacht aan besteed en al steekt iemand één peuk op wordt er gelijk gezeikt over longkanker alsof diegene z'n longen al helemaal zwart heeft gerookt. Like come on, niet iedereen die rookt krijgt ook longkanker of een andere ziekte .__.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Maar ik lijk 12 (cat)


    Hoe kom je dan aan sigaretten, vraag ik me af??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FlowerOnFire schreef:
    Sorry hoor Cesare dat ik nogal bot nu overkom, maar ik kan er gewoon niet tegen dat roken zo in een negatief beeld wordt geplaatst (oke dat klinkt best raar maar je snapt wel wat ik bedoel)
    Er is zoveel slecht in de wereld, maar om andere dingen die slecht zijn in de wereld wordt geen aandacht aan besteed en al steekt iemand één peuk op wordt er gelijk gezeikt over longkanker alsof diegene z'n longen al helemaal zwart heeft gerookt. Like come on, niet iedereen die rookt krijgt ook longkanker of een andere ziekte .__.

    Preciessss. Ik rook al jaren maar heb nergens last van (cat)


    -

    FlowerOnFire schreef:
    Sorry hoor Cesare dat ik nogal bot nu overkom, maar ik kan er gewoon niet tegen dat roken zo in een negatief beeld wordt geplaatst (oke dat klinkt best raar maar je snapt wel wat ik bedoel)
    Er is zoveel slecht in de wereld, maar om andere dingen die slecht zijn in de wereld wordt geen aandacht aan besteed en al steekt iemand één peuk op wordt er gelijk gezeikt over longkanker alsof diegene z'n longen al helemaal zwart heeft gerookt. Like come on, niet iedereen die rookt krijgt ook longkanker of een andere ziekte .__.


    Roken wordt in een negatief beeld gesteld, maar niet zonder reden. En we zijn Nederlanders, dus we moeten ergens over zeiken .-.

    Je moet het helemaal zelf weten als je rookt, maar mij zijn vooral de nadelen getoond, dus ik hoef het gewoon totaal niet. en het stinkt, maar dat heeft d'r ff niks mee te maken (:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Colorblind schreef:
    (...)

    Hoe kom je dan aan sigaretten, vraag ik me af??


    Andere mensen die wel 16 of ouder zijn. Like, dóh. -gayhand-

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Andere mensen die wel 16 of ouder zijn. Like, dóh. -gayhand-


    Hm... Ik vind het effe niet zo "dôh" dat je op je veertiende al rookt, maar het is jouw keuze & jouw leven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cesare schreef:
    (...)

    Roken wordt in een negatief beeld gesteld, maar niet zonder reden. En we zijn Nederlanders, dus we moeten ergens over zeiken .-.

    Je moet het helemaal zelf weten als je rookt, maar mij zijn vooral de nadelen getoond, dus ik hoef het gewoon totaal niet. en het stinkt, maar dat heeft d'r ff niks mee te maken (:

    Dan ben ík blijkbaar geen echte nederlander want het liefst heb ik gewoon een rustig leven zonder al dat eeuwige gezeik


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Hm... Ik vind het effe niet zo "dôh" dat je op je veertiende al rookt, maar het is jouw keuze & jouw leven.


    En jij bent volgens mij de eerste die niet meteen over alles gaat zeuren tegen mij :'D

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    En jij bent volgens mij de eerste die niet meteen over alles gaat zeuren tegen mij :'D


    Haha, als ik daarover ga zeiken... Dan ben ik fout bezig. Ik heb zelf nooit echt gerookt en ik drink ook niet, maar toen ik veertien was is de boel wel verkloot ja. Maar dat kwam door "vrienden" en mijn ex.
    Nah, ik denk dat je vanzelf wel doorkrijgt dat je ermee wil stoppen. Zoiets moet van binnen komen en dat kan je niet forceren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Haha, als ik daarover ga zeiken... Dan ben ik fout bezig. Ik heb zelf nooit echt gerookt en ik drink ook niet, maar toen ik veertien was is de boel wel verkloot ja. Maar dat kwam door "vrienden" en mijn ex.
    Nah, ik denk dat je vanzelf wel doorkrijgt dat je ermee wil stoppen. Zoiets moet van binnen komen en dat kan je niet forceren.


    Ik ben eerst wel gestopt, maar dat was omdat ik het zelf wilde en iedereen toch de hele tijd zeurde. Alleen toen begon ik weer (cat)

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Ik ben eerst wel gestopt, maar dat was omdat ik het zelf wilde en iedereen toch de hele tijd zeurde. Alleen toen begon ik weer (cat)


    Sja. Uiteindelijk moet je er ook geen eens meer zin in hebben, en dat duurt soms eventjes. Als jij toch zin hebt in een peuk, dan neem je er een. Niemand die je tegenhoudt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Ik rook niet, dus nee :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Zei ONS terwijl hij alleen was...
    freaky... ik heb wel vet vaak dat mensen m'n vuur willen lenen..


    Solen kommer fortfarande ingenting.