• Aan dat zoekdingetje scheelt iets. Jaa, want ik typ zo bij zoeken in; Armin. En dan klik ik dat ik alleen de tekst wil. En tot zo ver krijg ik ook alleen maar dingen van in de tekst maar ik krijg maar 1 link terwijl er staat dat er 43 treffers zijn. En als ik dan op de volgende pagina klik zie ik niets staan.
    En ik vind het niet fijn. *kruist armen en kijkt boos voor zich.*


    Innocence.

    Ocharme?
    Maar wel vaag. ^^

    Raar, alleen ik zoek nooit met die zoekmachine.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb zoiets ook al gehad, ik ben gewoon op mezelf gaan zoeke :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb dat ook altijd.

    Ja, de zoekmachine doet zeker raar, ik typ bijv. Kingdom Hearts in, en krijg de 1ste 15~paginas iets van 85 series van twin hearts en een beetje queen heart en na 16 zie ik eindelijk 1 kingdom hearts quizje...

    Nu ik het hier toch over twin hearts heb, ik vind het ook MEGA MEGA MEGA irritant dat iedereen zijn series als een Quiz maakt!(en dat je gewoon verzenden moet klikken zonder opties)
    Hebben we daar geen serie afdeling voor? o_O


    One who knows nothing can understand nothing.

    Da's bij mij ook altijd. Soms blijft de pagina ook gewoon helemaal wit als ik op 'zoeken' klik...


    Live for something or die for nothing

    Daar heb ik de laatste tijd ook steeds meer last van. Of gewoon topics waarvan ik toch écht de goede titel intyp of een woord dat in de tekst staat die gewoon niet verschijnt. Later heb ik dat topic nog eens met de hand opgezocht en de titel opnieuw in de zoekmachine gekopieerd, maar hij deed het nogsteeds niet.

    hbe ik ook wel eens


    /

    die zoekmachine is gewoon dom xD


    I Need To Shot Someone