• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:21 ]

    Ik rook niet, dus nee :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bah, eng.
    Nee, alleen om aanstekers en die krijg ik altijd terug. Maar ik zou hetzelfde gedaan hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Bah, eng.
    Nee, alleen om aanstekers en die krijg ik altijd terug. Maar ik zou hetzelfde gedaan hebben.


    Roockt gy, gy schoone deerne? (cat).
    As long as you don't blow it in my face, you're still cute. Even tho you're like... four/five years older :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Een jongen die al 4 jaar op de zelfde school zit als mij (hij is echt eng) zei eerst tegen me: Ik heb je nog nooit gezien. En toen was het opeens: Je bent echt knap en: ik vind je leuk. - Ik heb dus eerlijk gezegd dat ik geen interesse heb, maar hij blijft maar door drammen en hij kan echt super boos worden en dan gaat hij met van alles gooien en slaan en schoppen dus ik was doodsbenauwd dat ik hem tegen zou komen D:

    Ohh iets raars met roken? Nop niet dat ik weet eigenlijk..

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 20:15 ]


    Believe in yourself.

    Colorblind schreef:
    Ik rook niet, dus nee :Y)

    het was niet bepaald eng, maar wel raar.
    ik zat een keer bij het grote busstation(waar alle bussen bij elkaar komen0 te wachten op mijn moeder toen er opeens een man naar mij toe kwam. toen vroeg hij dus iets van 'excuse me, do you know where I can find a taxi?,' dat vond ik wel echt raar, want ik ben Engels, maar er is nou niet iets aan mij waarvan je zegt 'ohja, zij kan duidelijk engels,' het is trouwens best duidelijk dat ik nog geen volwassene ben, in hoe ik eruit zie.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jakkie bah, ik kan daar zo niet tegen hè.
    Ga werken en zorg voor je eigen peuken D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Roockt gy, gy schoone deerne? (cat).
    As long as you don't blow it in my face, you're still cute. Even tho you're like... four/five years older :"D


    Nee, ik ben nu al bijna 4 maanden gestopt. Op enkele kleine uitzondering na. Kuch Naomys schuld kuch.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik ben nu al bijna 4 maanden gestopt. Op enkele kleine uitzondering na. Kuch Naomys schuld kuch.


    Yay, ik ben trots op je Nikki (bloos).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heheh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Colorblind schreef:
    Ik rook niet, dus nee :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Omg, wat een enge vent!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Da's wel eng ja D:


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik ben nu al bijna 4 maanden gestopt. Op enkele kleine uitzondering na. Kuch Naomys schuld kuch.


    That's so not my fault!
    En ja dat heb ik heel vaak al gehad. Ik zeg altijd dat ik de peuk in mijn handen zelf ook gekregen heb.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ze vragen mij altijd om een aansteker, en ik rook niet eens. :'D Heb wel een keer gehad dat iemand bij het metrostation hier wilde weten of ik interesse had om wiet van hem te kopen of dat ik misschien iemand anders kende die interesse zou hebben. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.